Auto sprowadzone w 2020r. z Danii. Jestem drugim właścicielem od 2021r w PL.
Samochód był traktowany jako kaprys ponieważ jest to moje drugie auto. Zależało mi na tym aby auto było w stanie idealnym dlatego nie liczyłem pieniędzy jeśli chodzi inwestowanie w nie i nie kalkulowałem jeśli chodzi o wymianę rzeczy. Niestety z braku czasu i innych priorytetów auto chcę sprzedać. Cena jest niska ponieważ jest auto do delikatnych poprawek lakierniczych: posiada obcierkę i lekko pęknięty tylni zderzak. Liczę na zwrócenie kosztów zakupu nie licząc wkładu.
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Opis auta: beżowa alkantara w bardzo dobrym stanie (pomimo jasnego koloru nie brudzi się), dwu strefowa klimatyzacja, bardzo dobre nagłośnienie fabryczne, zarejestrowany hak, elektryczne szyby, tempomat.
Auto kupione za 15 000 zł i prawie tyle samo włożone w nie. Podczas mojego użytkowania było zrobione:
- wymiana rozrządu i pompy wody - 1000 zł
- regeneracja wszystkich wtrysków i wymiana świec przez Boscha - 3150 zł
- wymiana płynów eksploatacyjnych co 10 tyś. i wymiana jednorazowo oleju skrzyni biegów.
- wymiana progów (wycięcie) i impregnacja całego podwozia (pojawienie się delikatnych bąbelków na progach, działanie zapobiegawcze. Auto w bardzo dobry jeśli chodzi o podwozie przed impregnacją brak skupisk rdzy, delikatna powierzchniowa rdza ) - 2400 zł
- zawieszenie: amortyzatory przód i tył (kayaba) + sprężyny (sachs), wachacze górne, łączniki stabilizatora itd, mocowanie amortyzatora
- wymiana klocków przód (bosch) i tył - 400 zł
- rozwiązanie dylematu z ekologią + program - 2500 zł
- wymiana końcówek drążków i drążki (meyle) - 850 zł
- nowy akumulator plus regeneracja alternatora - 1150 zł
- osłona silnika
- wymiana paska i koło alternatora - 650 zł
- wymiana przepływomierza (bosch) i odmy - 650 zł
- drobne poprawki
Na większość rzeczy posiadam paragony.
Ubezpieczenie do: 10-11-2024
Przegląd do: 18-05-2025
Klima działa b. dobrze. Auto obecnie na oponach wielosezonowych. Silnik pracuje cicho, ładnie i auto odpala bez problemów zimą tak samo jak latem. Po zakupie auta wykonałem kompresję silnika i jest b. dobra. na poziomie 30 barów prawie równomierna - posiadam zdjęcia. Niskie spalanie przy tym konkretnym silniku: na trasie 6,5 l. a w mieście bez korków 8,5 l duża moc silnika.
Auto posiada zarejestrowany hak.
Kolor: ciemny zielony.
Auto posiada obcierkę lekką z boku auta i z tyłu zderzaka oraz pęknięcie.
Cena do negocjacji.
Wersja auta: SW 2.4 JTD 20V 210CV 154KW E4 MEDIUM