Historia:
Moja Giulia została kupiona w poznańskim salonie Alfa Romeo w 2019 roku. Auto wyprodukowane pod koniec 2016 aż do momentu zakupu stało u dealera (w salonie i w hali - nie był to egzemplarz z placu). Pierwsza rejestracja nastąpiła 05.02.2019. Od tego momentu samochód był użytkowany właściwie sporadycznie, co potwierdza udokumentowany niski przebieg i znikome zużycie. W ramach negocjacji z dealerem zostały zamontowane nowe felgi aluminiowe 17".
Wybrana sercem Giulia była rozpieszczana i w przeciwieństwie do wielu swoich koleżanek nie wie, co to prawdziwe życie: serwisowana wyłącznie w ASO Alfa Romeo (również po upływie gwarancji), tankowana jedynie benzyną 98. Nigdy nie doświadczyła choćby drobnego wgniecenia czy uszczerbku w lakierze. Wnętrze bardzo zadbane; tylna kanapa zupełnie nieużywana. Regularnie odwiedzała myjnię ręczną. Stan oceniam na idealny.
Dynamiczny silnik, świetna skrzynia automatyczna AT8 ZF, napęd na tylną oś, niezwykle precyzyjny układ kierowniczy oraz niska masa (1419 kg przy rozkładzie 50:50) zapewniają lekkość prowadzenia oraz doskonałe wrażenia z jazdy.
Komplet kluczyków i dokumentów.
Możliwość przygotowania pełnej dokumentacji z ASO.
Możliwość sprawdzenia w dowolnym serwisie na terenie Poznania.
Auto stoi obecnie na zimowych oponach Dunlop Winter Sport.
W gratisie dodaję komplet opon letnich oraz oryginalną matę do bagażnika.
Ekran na zdjęciach jest trochę pomazany, nie ma na nim żadnych rys. Podobnie, jak inne niedoskonałości - to drobinki kurzu lub refleksy w obiektywie.
Podstawowe informacje:
Auto zakupione w poznańskim salonie Alfa Romeo
Pierwszy właściciel
Produkcja: 2016
Pierwsza rejestracja: 2019
Przebieg: 65.000 km
Auto bezwypadkowe (nigdy nie miało wypadku, kolizji/stłuczki ani obtarć/wgnieceń)
Lakier w nienaruszonym stanie
Regularnie serwisowane wyłącznie w ASO (pełna dokumentacja)
Tankowane wyłącznie paliwem 98
Użytkowane przez jedną osobę
Bardzo zadbane wnętrze
Stan idealny
Układ napędowy:
Silnik benzynowy 2.0 Turbo (200+ KM, 330 Nm)
Automatyczna 8-stopniowa skrzynia biegów ZF
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 s
Prędkość maksymalna: 235 km/h
RWD
Wyposażenie:
Lakier: ALFA RED (414)
007 - automatyczna skrzynia biegów AT
008 - centralny zamek sterowany pilotem
011 - regulacja kierownicy na wysokość i głębokość
015 - system ASR - Hill Holder
023 - szyby tylne regulowane elektrycznie
028 - szyby przednie regulowane elektrycznie
041 - lusterka regulowane elektrycznie
048 - korektor reflektorów
051 - czujnik zmierzchu
112 - wspomaganie kierownicy
132 - podłokietnik przedni
140 - klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
189 - czujnik zapięcia pasów SBR
347 - czujnik deszczu
365 - czujnik pomiaru ciśnienia w oponach TPMS
392 - system kontroli trakcji ESP
396 - dywaniki welurowe
416 - tempomat
421 - koła ze stopów lekkich R17"
450 - fotel kierowcy regulowany na wysokość
454 - fotel pasażera regulowany na wysokość
499 - zestaw naprawczy Fix&Go
4DK - dezaktywacja poduszki powietrznej po stronie pasażera
4EA - tylne światła LED
500 - poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera
505 - poduszki powietrzne przednie boczne
543 - 3-zagłówek na kanapie tylnej
55B - System hamowania (AEB) z czujnikiem ochrony pieszych
57E - blokada drzwi - Security Lock
5BH - przyciski wielofunkcyjne na ramionach kierownicy
5DD - Alfa DNA - tryby jazdy: Dynamic/Natural/Advanced Efficiency
6DE - system Start&Stop
614 - kurtyny powietrzne boczne
631 - system mocowania ISOFIX
732 - tkanina czarna
JVB - regulacja manualna fotela kierowcy, 6-stopniowa
JWB - regulacja manualna fotela pasażera, 6-stopniowa
LA1 - asystent pasa ruchu - LDW
LCB - podświetlenie wnętrza przy otwarciu drzwi
RAG - Radio z wyświetlaczem 6,5", 8 głośników
RC4 - Alfa Connect 6,5" (radio, mp3, aux-in, Bluetooth)
RS2 - Port USB
52B - czujniki parkowania tylne
5CA - lakier pastelowy ALFA RED (414)