Dzień dobry,
Chciałbym przedstawić, chociaż pokrótce pojazd, którym poruszam się na co dzień.
Jest to jedyna tego typu Alfa w Polsce. Wiem co mówię, bo śledzę uważnie scenę motoryzacyjną. Zakupiona w polskim salonie. Jestem jej drugim właścicielem i pokonałem nią blisko 40 tys. kilometrów. Giulia nie wymaga żadnego wkładu finansowego. W sierpniu został zrobiony świeży przegląd na stacji diagnostycznej.
Trochę o zmianach i rzeczach, nad którymi spędziłem dużo czasu, by osiągnąć efekt jak na zdjęciach:
-Auto jest zawieszone na pneumatyce. Posiada certyfikat TUV, co pozwala legalnie poruszać się publicznych drogach. Jest to pierwsza Giulia na zawieszeniu od Ta-technix/T-air (zdjęcia można zobaczyć na ich stronie internetowej), przy współpracy z firmą Lowride. Mamy 4 programy wysokości, sterowanie cyfrowe. Od samej ziemi, po offroad. (Zakres regulacji 16 centymetrów) Oryginalne zawieszenie dodaje do auta.
-Koło custom BBS speedline, 3-częściowe. Zbudowane pod Alfę, 9,5j na przodzie i 10,5j tył, 20 cali. Ranty radinox. Polerowane na wysoki połysk. Do Alfy jest drugi, oryginalny komplet kół 19 calowych tzw. "telefony”. Auto mogę sprzedać na którymś z kompletów, bądź całość. Kwestia do omówienia. Cena auta z dwoma kompletami kół, plus 8,000 zł.
-Wydech wymieniony w całości. Downpipe ze sportowy katalizatorem, na klapach, z kwasu, od firmy BAQ Exhaust. Sterowanie z pilota.
-Front Giulii zrobiony na gładko plus sprytne mocowanie tablicy rejestracyjnej
-Wszystkie kratki, osłony pomalowane w czarny połysk
-Dyfuzor custom według mojego pomysłu i wykonania
-Dokładki Stille Italia i Maxtone Design
-Silnik stage 1+ (pełny dolot stożkowy firmy euro compulsion z USA, strojenie w firmie Pro Garage plus popsy. Pomiar mocy ukazał 310km na paliwie 95 oktan. Wykres oczywiście do wglądu.
-We wnętrzu założyłem kompletnie nowe car audio z subwooferem scan speak, bo lubię jak muzyka dobrze gra podczas podróży i wygłoszenie nadwozia najlepszą dostępną na rynku matą.
-Fotele może nie wyglądają spektakularnie i chciałem je wymienić na te skórzane pół kubełki, ale podszedłem do tematu praktycznie. Jak wspomniałem wyżej. Autem jeżdzę na co dzień i te wg. mnie są wygodniejsze i bardziej się sprawdzają.
-Zmieniony przełącznik trybów jazdy z wersji qv i odblokowanie trybu „race”
-To auto daje mi ogromną frajdę z jazdy, dlatego żeby podczas pokonywania kilometrów cały czas było w jak najlepszym stanie. Chłopaki z Supermario detailing nałożyli na całości karoserii powłokę ceramiczną oraz niewidzialną wycieraczkę na wszystkie szyby.
Szczerze polecam. Oferta przedstawiona rzetelnie. Stan faktyczny nie odbiega od podanych informacji i zdjęć zamieszczonych w ogłoszeniu.
Mam jeszcze masę innych zdjęć i rzeczy do opowiedzenia. Jeśli szukasz czegoś unikatowego i chcesz się wyróżnić na drodze to ta oferta jest dla Ciebie! Zapraszam do kontaktu. ;)
Z rzeczy, które mogą komuś przeszkadzać to lewy, tylni błotnik ma wgniotkę (ludzie na parkingach są niesamowici…)
oraz (typowa przypadłość dla tego modelu) Folia na ekranie zaczyna się delikatnie łuszczyć. Podobno tylko ja to widzę, ale wolę o tym wspomnieć.
Resztę na temat budowy i historii powstania Giulii dowiesz się podczas oględzin :) bo po prostu jest tego za wiele…
P.S
Nowa cena, ze waszego na to, że znalazłem następce Giulii :)
Ze względu na pracę, proszę o telefon w godzinach 16-22 (w tygodniu) w czasie weekendu odbiorę bez problemu.
Pozdrawiam