Dzień dobry,
wystawiam na sprzedaż moją prywatną Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD, z bezpiecznie podniesioną mocą na 350KM.
Jestem pierwszym użytkownikiem samochodu, wyjechałem nim z salonu w Gdańsku.
Produkcja 2018 (przed GPF).
Pierwsza rejestracja marzec 2019.
Auto jest użytkowane przeze mnie 5 i pół roku i przebyło przez ten czas ponad 108 tys km, z czego niecała połowa w podróżach po Europie.
Stan samochodu jest wyjątkowo dobry jak na wiek i przebieg. Mechanicznie auto jest w 100% sprawne i nie wykazuje żadnych objawów niesprawności. Nie wahałbym się wsiąść w samochód i od razu wyjechać w podróż na drugi koniec Europy :) Wizualnie auto jest niesamowicie zadbane, było regularnie pielęgnowane na zewnątrz (powłoka ceramiczna, folia PPF na reflektorach i słupkach B) jak i w środku (konserwacja powłoką do skór), dzięki czemu środek wygląda jak nowy, a lakier jest w świetnym stanie - poza niestety występującymi drobnymi odpryskami od kamyków.
Auto przeszło w moich rękach kilka modyfikacji, wszystkie przeprowadzone z głową przez ludzi, którzy znają się na tych samochodach:
- turbo ze zwiększoną stroną kompresji (Perun turbo), montaż w QVStore w Legnicy
- oprogramowanie silnika w Kivi Racing Factory - wynik 350KM i 500Nm
- układ wydechowy z dwoma końcówkami Ulter Sport z klapami
- sprężyny zawieszenia Eibach Pro-kit
- tryb jazdy RACE, jak w wersji Q
Z modyfikacjami nie ma najmniejszych problemów i są bezobsługowe. Samochód w ogóle nie traci na użytkowości (służy mi do jazdy na codzień jak i w podróże i ma z tym najmniejszego problemu) natomiast mocno zyskuje na przyjemności z jazdy. Wszystkie modyfikacje można bez problemu odwrócić, jeśli komuś by na tym zależało, posiadam wszystkie oryginalne części :)
Podsumowanie najważniejszych cech auta:
- 2.0 benzyna, automat, wersja SUPER, oryginalnie 200KM
- fabrycznie wyposażona we wnętrze VELOCE (sportowe fotele, kierownica, dekory aluminium)
- koła letnie 19 cali (oryginalne Alfowskie koniczyny) z oponami Michelin Pilot Sport 4S
- koła zimowe 18 cali (oryginalne Alfowskie turbiny) z oponami Pirelli Sottozero
- "duży" ekran infotainment i między zegarami
- Apple CarPlay / Android auto
- fabryczne sportowe fotele, skóra naturalna, pełna elektryka
- podgrzewane fotele
- podgrzewana kierownica
- bezkluczykowy dostęp
- łopatki przy kierownicy
- adaptacyjny tempomat
- bardzo zadbane wnętrze, konserwowane na bieżąco
Historia:
Auto w moich rękach od wyjazdu z salonu. Pierwsza wymiana oleju po 4 tys km. Dalsze serwisy olejowe co 7,5 - 10 tys km. Po wymianie oleju w skrzyni (80 tys) i dyferencjale (98 tys).
Od nowości nałożona powłoka ceramiczna wysokiej jakości (Modesta). Na reflektorach i słupkach folia PPF. Wnętrze również od nowości na bieżąco zabezpieczane, dzięki czemu w ogóle nie wygląda na swój przebieg.
Auto ma już wymienione newralgiczne elementy: akumulator, chłodnica, ekran infotainment (nowy bez wady), wiązka spryskiwaczy reflektorów, MULTIAIR (przy ok 98 tys).
Przy ok 40 tys km - podniesiona moc programem na ok 290 KM.
Przy ok 80 tys km - wymiana turbo (hybryda Perun) i strojenie (Kivi) na niecałe 350 KM.
Auto jest całkowicie bezproblemowe w kontekście tuningu.
Na ten moment auto jest po pełnym serwisie, ma świeże hamulce, jest wyczyszczone i umyte. Czeka na nowego właściciela w suchym garażu i nie wymaga żadnego wkładu finansowego!
Samochód jest bezwypadkowy, natomiast miał likwidowanych kilka drobnych szkód, bez żadnego wpływu na ogólny stan.
Na samochód mogę wystawić fakturę VAT 23%.
Cena do negocjacji dla poważnie zainteresowanej osoby.