Na sprzedaż Alfa Romeo Giulietta z 2010 roku, wersja z niezawodnym silnikiem 1.4 16v o mocy 120 KM. Samochód kupiony z myślą o dłuższym użytkowaniu – przeszedł szereg inwestycji, które znacząco poprawiły jego stan techniczny i wizualny.
W ostatnim czasie wykonano:
-kompleksową naprawę blacharską (wymiana obu progów i tylnego lewego błotnika – wszystko na oryginalnych częściach Alfa Romeo, koszt prac: 9000 zł),
-wymianę tylnych hamulców na nowe (koszt: 1000 zł),
-wymianę opon na nowe, wielosezonowe Michelin – za ponad 2000 zł, w idealnym stanie,
-przegląd mechaniczny – bez wykrycia innych usterek poza tymi, które opisuję niżej.
Co warto wiedzieć (uczciwie):
-wykryto podwyższone ciśnienie w układzie chłodzenia – prawdopodobna przyczyna to uszczelka pod głowicą. Olej nie jest zmieszany z płynem, tzw. "majonezu" brak – sytuacja stabilna, ale wymaga dalszej diagnostyki,
-tylne zawieszenie wymaga wymiany tulei.
-odkleja się tapicerka na boczkach z przodu, trzeba podkleić