Na sprzedaż: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170KM MultiAir
Styl, moc i włoski charakter!
Przebieg: ok. 280,000 km (licznik widoczny na jednym ze zdjęć)
Silnik: 1.4 MultiAir 170KM – dynamiczny i zarazem oszczędny przy spokojnej jeździe!
W ostatnim czasie samochód miał wyczyszczony owiany złą sławą moduł MULTIAIR, z którym ja nigdy nie miałem problemu.
Wyposażenie:
*Tempomat
*4 elektryczne szyby – wraz z funkcją otwierania i domykania z pilota
*Dwustrefowa klimatyzacja
*Bluetooth (oryginalne Blue&Me Alfy Romeo)
*Emulator zmieniarki Bluetooth – odtwarza muzykę z telefonu, przełączanie utworów działa z kierownicy,
*Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka – wygoda i bezpieczeństwo w każdych warunkach
*Nagłośnienie z 9 głośnikami: 2 w każdej z drzwi + centralny głośnik na podszybiu - nie jest to wersja BOSE, ale naprawdę ładnie to gra. Szczególnie jak się ustawi najwyższą jakość na Spotify lub Tidal.
Oryginalny pakiet SPORT:
*Czarne sportowe fotele (skórzane boczki, materiałowe wnętrze)
*Czarna podsufitka i słupki – fajny klimat wnętrza
*Metalowe nakładki na pedały
*Dokładki progowe – moim zdaniem Giulietta dużo fajniej wygląda z tymi oryginalnymi dokładkami niż bez pakietu.
*19-calowe oryginalne felgi Alfa Romeo pochodzące ze 159 TI, z całorocznymi oponami
*Dwa oryginalne kluczyki oraz karta pojazdu (która już nie jest i tak wymagana)
Samochód ma kilka rzeczy "do poprawy". Wiadomo - nie jest nowy, ma swoje lata i 280k na liczniku.
Z fajnych rzeczy jest także:
* przełącznik DNA, który zmienia tryby jazdy (czułość reakcji na gaz, czułość hamulców, opór układu kierowniczego oraz aktywacje elektronicznej "szpery" w trybie DYNAMIC)
*precyzyjnie działająca skrzynia biegów
*oświetlanie drogi do garażu/domu
*zdeaktywowany programowo system START & STOP
W czasie swojej motoryzacyjnej kariery przez 5 lat samochód nigdy mnie nie zawiódł, w taki sposób, żeby nie dojechać do domu. Starałem się serwisować na bieżąco. Z większych prac zostało wykonane:
*wymiana kompletnego sprzęgła wraz z kołem dwumasowym oraz pompą,
*profesjonalna regeneracja turbo wraz z wymianą części przewodów
*wymiana 4 łożysk w piastach kół (było je już słychać podczas jazdy)
*wymiana odmy olejowej
*wymiana pokrywy zaworowej
oraz kilka innych rzeczy, na które posiadam faktury z serwisu.
Oprócz tego zwykłe eksploatacyjne tematy jak oleje, filtry i słynny "aktywator MultiAir", który jest po prostu śrubą z metalowym sitkiem filtrującym.
Więcej info przez telefon, zapraszam serdecznie do kontaktu!