Sprzedam Alfę Romeo Giuliettę 1,4 T-JET 120 KM. BEZWYPADKOWA.
Samochód został zakupiony przeze mnie w polskim salonie Sobiesław Zasada w Krakowie w styczniu 2020 r.
Rocznikowo Alfa jest z 2019 r.
Alfa jest nieustannie używana tylko przeze mnie na zasadzie dojazdu do pracy (80 km łącznie w dwie strony). Samochód nie miał dużej styczności z ruchem miejskim.
Samochód jest w doskonałym stanie technicznym. Początkowo serwisowany w ASO, potem w warsztacie specjalizującym się serwisie Alf Romeo w Olkuszu. Na przestrzeni 90 tys. kilometrów nie było żadnej usterki, za wyjątkiem wymiany przednich wahaczy w ramach gwarancji (przy ok. 38 tys. kilometrów).
Pierwszy serwis olejowy był przy przebiegu 6451 km.
Następny przy 15 tys. a potem co 15 tys. kilometrów. Wszystkie materiały eksploatacyjne były wymieniane zgodnie z harmonogramem (min. świece przy 30, 60 i 90 tys. kilometrów). Olej w ASO to SELENIA, a potem tylko i wyłącznie Millers EE Performance C3 5w40.
Przy 75 tys wymieniony pasek rozrządu.
Ostatnio przy serwisie 90 tys. wymienione wszystkie klocki i tarcze hamulcowe, płyn hamulcowy.
Wszystkie kupowane części zamienne były oryginalnymi produktami MOPARu (OE Alfy Romeo) na dowód czego mam faktury i rachunki.
W październiku br. zostały założone nowe opony całoroczne Goodyear Vector Seasons gen 3. Zwycięzca wielu testów opon całorocznych.
Jedyną rzeczą jaka była wymieniana w samochodzie w związku z uszkodzeniem to szyba - pęknięta od kamyczka. Szkoda zlikwidowana w ASO Kraków – nowa szyba oryginał. Na dowód mam dokumentację zdjęciową.
Samochód jest w świetnym stanie technicznym, dynamiczny, cichy, z fantastycznym odgłosem wydechu, eksploatowany tylko w trasie.
W październiku 2024 r. wymieniany był również olej i filtry, w związku z tym przez następne 15 tys. kilometrów samochód nie wymaga żadnych inwestycji.
Lakier samochodu jest w świetnym stanie. Nigdy nie zaliczył automatycznej myjni. Dwa razy w roku lakier był dekontaminowany, glinkowany, czyszczony, a następnie woskowany woskiem Collinite 476s. Często myty i tylko na zasadzie „dwóch wiader”.
Z góry odpowiem na pytanie po co sprzedaję tak zainwestowany samochód, czy nie ma tu drugiego dna. Otóż jeszcze miesiąc temu nie myślałem o zmianie samochodu, w związku z tym zarówno serwis olejowy przy 90 tys., hamulcowy oraz zakup opon były oczywistością. Obecnie zamówiłem nowy samochód i trochę z żalem, ale chcę oddać Giuliettę mam nadzieję w dobre ręce.
Samochód do obejrzenia w Krakowie lub w Olkuszu. Zapraszam.
PS. Samochód przez cały okres garażowany.