Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM TCT Automat w wersji QV Line z 2014 roku - jestem jej właścicielem od 2019r.
Co może Cię interesować:
Po za wykonywanymi standardowymi przeglądami (wymianą oleju i filtrów) wymieniony alternator, naprawiony wyciek płynu chłodniczego, wymienione wahacze przednie i sprężyny z tyłu, wymieniony wentylator wnętrza. Silnik nie bierze oleju, od wymiany do wymiany nie ma najmniejszej potrzeby dolewki. Sportowe hamulce, większe tarcze + czerwone zaciski. Tapicerka półskórzana z przetłoczeniami logo Alfa Romeo. Alufelgi 18" w tamtym roku założone opony całoroczne Continental All Season Contact. Badania techniczne ważne do sierpnia 2025r.
Oczywiście samochód ma swoje lata a także swój przebieg. Aktualnie do zrobienia na pewno zawór EGR (stąd też świecąca kontrolka silnika) i filtr DPF. Od wymiany alternatora pojawia się informacja ostrzegawcza o akumulatorze ale akumulator na pewno jest prawidłowo ładowany (ma wskaźnik i od momentu wymiany alternatora i aku nic się nie dzieje ponad 2 lata). Drobnostka ale także wspomnę, że termometr zewnętrzny pokazuje niewłaściwą temperaturę. Przyszedł czas na wymianę oleju i tarcz z tyłu. Samochód ma kilka drobnych otarć na zderzakach.
Z powyższych powodów sprzedaje samochód jako "niesprawny" co przekłada się wprost na cenę.
Samochód cały czas jeździ i można umówić się na jazdę testową. Nic nie skrzypi, nic nie piszczy, nic nie stuka, układ zawieszanie, kierowniczy i hamulcowy działają bez zarzutów.