Cześć, przedstawiam Alfę Romeo Giulietta w wersji Quadrifoglio Verde z silnikiem 1.75TBI. Kolor to 3-warstowa czerwona perła ,,Competizione Rosso 8c " stworzony dla Alfy Romeo 8C lakier bardzo rzadko spotykany, za który w salonie była dopłata 8,000zł. Dodatkowo auto pochodzi z limitowanego wypustu, o czym świadczą fabryczne emblematy i VIN.
Samochód prezentuje się przepięknie i w takim też jest stanie.
Jest bez wkładu ,,na start", i bez wkładu po prostu. Niedługo dostanie nowe świece i cewki, ale to za mojej kadencji, więc przyszły właściciel ma to z głowy na paręnaście kkm. Zmiany oleju robiłem co 6-8kkm (bo mogę, i silnik to lubi) teraz zmiana była po 10kkm na co sobie pozwoliłem bo 50% tego przebiegu to trasy Stubno-Poznań.
Propo przebiegu - potwierdzony dokumentami, więc przebieg jest prawdziwy, ściągnięta z Niemiec jako nieuszkodzona - bo nigdy uszkodzona nie była. Oczywiście na to też kwitek.
Naprawy, śmieszna sprawa, jak ją kupowałem to szykowałem się na więcej serwisów. Przez 30kkm jakie nią zrobiłem. Termostat ( oryginał BEHR), czujnik położenia wału (też oryginał). Koniec części które się zepsuły resztę zmieniałem sam, bo chciałem.
Intercoler JRSpec, układ wydechowy- było 3 wersje. W chwili obecnej - katalizator- środkowy przelot z tłumikiem przelotowym TurboWorks - końcowy przelot. Seryjny układ zawinięty w czarny stretch, czeka na kolejnego właściciela, w razie jakby się nie podobało.
Dalej z części to stożek K&N (pięknie to brzmi pod maską, robi stututu). Na tym setupie jest jakieś 260koników. Nie była hamowana ani tym bardziej chipowana. Poprostu jak ktoś ma takie rzeczy wsadzone to po tyle wyciągają na hamowniach przed strojeniami.
Trzeba się przygotować na spalanie 8.5-9.5L na 98. 95 lałem jej tylko na trasy, gdy to paliwo znikało, faktury z paliwa tez do wglądu. Nie prawda że one palą 10-13l, no chyba że ktoś ma ciężką nogę no to łyknie.
Do samochodu są 2 komplety opon
Imperial EcoSport2 235/35r19 2023r
Imperial Snowdragon 225/40r19 2023r
HAK!! tak, hak w sportowym hothatchu... Taka wyszła z salonu. Hak Westfalii ( też papiery). Poprzedni właściciel go nie przypinał, tak samo ja. I stalowa rurka zasilającą turbinę w olej. Fabryczna jest gumowa. W razie jakby ktoś chciał 330koni robić .
Wewnątrz auta czekają wspomniane wcześniej emblematy ,,Limited Edition" (źródła mówią o 300-400szt. na świat), system radia z Navi, czyli z wysuwanym ekranem, czarna podsufitka, skórzane fotele przeszywane czerwoną nicią tak jak kierownica i mieszki ręcznego, gałki zmiany biegów.
Jest jeszcze selektor D.N.A. którego warto używać.
A-All weather- zaostrza systemy bezpieczeństwa, ciężko wtedy wyprowadzić ją z toru jazdy bo dohamowuje sobie poszczególne koła.
N-Normal włącza się automatycznie po uruchomieniu silnika, nic ciekawego tu nie ma
D-Dynamic- gdy chcesz mieć, błyskawiczną reakcję na gaz, 340Nm przy 1900RPM, sztywniejszy układ kierowniczy, ostrzejsze hamulce. 320mm 4-tłoczkowe Brembo wie po co tam jest.
Cena jest do negocjacji ,,na paliwo". Mogę się zamienić za Brere w 2.4. Wiadomo czyja wtedy dopłata. Albo za Camaro wtedy też wiadomo czyja dopłata. Śmiało można wynająć profesjonalnych rzeczoznawców jeśli ktoś jest z daleka.
Zapraszam serdecznie