Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 1
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 2
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 3
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 4
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 5
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 6
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 7
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 8
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 9
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 10
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 11
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 12
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 13
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 14
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 15
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 16
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 17

1 / 18

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 1
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 2
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 3
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 4
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 5
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 6
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 7
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 8
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 9
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 10
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 11
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 12
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 13
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 14
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 15
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 16
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde - 17

Najważniejsze

Przebieg

174 200 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 742 cm3

Moc

235 KM

Opis

Sprzedam samochód Alfa Romeo Giulietta w topowej wersji silnikowej Quadrifoglio Verde.

Dla osób interesujących się motoryzacją te dwa słowa mówią wszystko. Dla osób mniej "siedzących w temacie" QV to nie tylko mocny silnik - w tym przypadku kultowe i pancerne 1,75 TBi, ale też topowe wyposażenie, usportowione zawieszenie i dużo wydajniejsze, 4 tłoczkowe hamulce renomowanej firmy Brembo na przedniej osi.


Ten egzemplarz został wyprodukowany w 2011 roku, natomiast w 2017 roku został sprowadzony do Polski.

Przebieg pojazdu w tym momencie to lekko ponad 174 tysiące kilometrów. Z każdym dniem powoli rośnie, auto jest w ciągłym użytku jako tzw. drugi w domu - miał to być samochód dla żony, ale w związku z tym, że "upolowałem" QV zabrałem auto sobie i jest to moja zabawka w ramach odskoczni od naszego "głównego" auta - hybrydowej Toyoty.


Wyposażenie obejmuje m.in.:

- świetne skrętne bixenony,

- skórzaną tapicerkę

- topowe radio z nawigacją

- Automatyczne światła,

- wycieraczki z czujnikiem deszczu,

- komplet elektrycznych szyb

- zestaw BT

- panoramiczny dach



System DNA daje temu autu dwa oblicza - jeśli chcemy to mamy spokojnego kompakta, którym zawieziemy dzieci do przedszkola i przywieziemy zakupy z marketu, jednak na wyciągnięcie ręki mamy tryb Dynamic, który zmienia samochód w narowistego hothatcha rwącego co sił do przodu. A z tym silnikiem naprawdę ma czym rwać :) Jeździłem wcześniej 300 konną Octavią RS i mam wrażenie, że Giulietta jest szybsza.


Julka jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym, przy około 150 tys. km miała wymieniony rozrząd i zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego (w tym modelu zbiorniczki ze starości pękają). Ostatni przegląd olejowo-filtrowy zrobiłem w okolicach 171 tysięcy kilometrów przebiegu. Poza olejem silnikowym i zestawem filtrów, wymienione zostało:

- uszczelniacze obu półosi - jeden zaczął się pocić, więc mając auto na podnośniku stwierdziłem, że robimy od razu oba

- olej w skrzyni biegów

- uszczelniacz wybieraka biegów - typowa bolączka tej skrzyni

- uszczelka smoka olejowego - w trosce o właściwe parametry pracy silnika (ciśnienie oleju) - wymiana typowo profilaktyczna

- łącznik elastyczny wydechu - zdjęcie miski olejowej wymaga rozłączenia wydechu na plecionce, wydech został złożony już z nowym łącznikiem

- jeden z przewodów hamulcowych - zewnętrzne uszkodzenie prawdopodobnie od kamienia - wymiana zapobiegawcza, z hamulcami nie ma żartów

- klocki hamulcowe przednie + regeneracja i odmalowanie zacisków hamulcowych (tarcze przednie w momencie serwisu zachowywały około połowę grubości, zatem spokojnie przejeżdżą ten komplet klocków)

- klocki hamulcowe i tarcze tylne

- filtr na doprowadzeniu oleju do turbiny, tzw. sitko potrafi się czasem zatkać, a brak smarowania zabija turbosprężarkę.

- pełny serwis klimy

- sprawdzenie/korekta geometrii - wyjęcie półosi do wymiany uszczelniaczy wymagało odkręcenia elementów zawieszenia, a jak wiadomo jeśli ruszamy zawias, to trzeba to wszystko poustawiać właściwie.


Jeśli chodzi o stan blacharski - tak jak widać na zdjęciach auto prezentuje się na 4+, pół oceny odejmuję ze względu na prawy przedni błotnik. Samochód jest w oryginalnym lakierze, poza przednim zderzakiem. Auto nie nosi śladów napraw blacharskich - lakier w oryginalnej grubości.

Czarny grill to mój pomysł - chrom mi nie leżał. Zmiana w pełni odwracalna, bezinwazyjnie.


W 2019 roku, po dwóch latach jazdy w Polsce, auto miało przygodę, która blacharsko była raczej kosmetyczna - widoczne na aucie uszkodzenie błotnika to blizna po tym właśnie zdarzeniu. Przygoda wygląda na wjechanie w wyrwę w drodze, główne uszkodzenia dotyczyły prawego przedniego zawieszenia i koła. Mam zdjęcia sprzed naprawy, którą wykonywał mój poprzednik. Ze względu na to nie zaznaczam pola „bezwypadkowy”.


Julka naprawdę fajnie jeździ i daje mega frajdę z jazdy. Dlaczego zatem sprzedaję? Bo chcę kupić coś jeszcze mocniejszego skoro i tak będzie to drugie, poboczne auto, przy którym nie muszę się martwić o spalanie.


Zapraszam do oględzin, pomiarów, wizyty na stacji kontroli pojazdów nie będą dla mnie problemem.

 

1 lutego 2025 9:51

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

Giulietta

Wersja

1750 TBi Quadrifoglio Verde

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store