Sprzedam Alfę Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170km 2010. Sprzedaję z bólem serca, ale nadarzyła się okazja na kupno większej siostry. Najważniejsze informacje:
Wersja Distinctive + pakiet Sport
192 000 km przebiegu, który rośnie
Salon PL
Ksenony, czerwona skóra, czujniki parkowania tył, klima 2-strefowa, fabryczny alarm
Światła przeciwmgłowe, 6x poduszka powietrzna, nagrzewnica PTC
3 tryby jazdy: Dynamic, Natural i All Weather
Kolor szary Girgio Antracite
Jestem trzecim właścicielem od prawie 4 lat i przez ten czas zrobiłem prawie 65 000 km. Alfa jest bezawaryjna, nic się z nią nie dzieje. Z ważniejszych napraw 3 lata temu wymieniony rozrząd razem z paskiem pk, łapa silnika od strony rozrządu, pozmianowa uszczelka smoka oleju, 2 lata temu wymienione sprzęgło, wysprzęglik i łożyska tył. Wszystko na częściach oryginalnych. Olej wymieniany co 12-14k km – Selenia 5W-30. 2 lata temu wymieniony akumulator na BOSCH S4. Wymieniona lewa wiązka w klapie bagażnika, uszczelka tylnej wycieraczki. Z dodatków Alfa ma moduł WEFA do puszczania muzyki z telefonu po Bluetooth, LEDowe oświetlenie wnętrza i tablicy rejestracyjnej, zimny układ dolotowy GSR engineering (oryginał dorzucam), dyfuzor Maxton (oryginał dorzucam), końcówki wydechu Ulter. Felgi to 18” MSW 82 z oponami Pirelli P Zero PZ4 z 2021 na lato i oryginalne „turbiny” 17” na zimę z oponami Vredestein z 2021. Na lato są dywaniki welurowe, a na zimę gumowe. Od razu po zakupie na stałe wyłączyłem system Start-Stop. O Alfę dbałem lepiej niż o siebie :D Zawsze lana tylko Verva, regularnie sprawdzany poziom oleju i innych płynów. Nigdy nie jeździłem dynamicznie na zimnym silniku, a po każdej dłuższej jeździe chłodziłem turbo. Podobnie jeśli chodzi o dwumasę – dynamicznie przyspieszałem dopiero od 2100-2200 obrotów, a na wskaźnik zmiany biegu nigdy nie patrzyłem. Za mojej kadencji Giulietta nigdy nie widziała myjni automatycznej, tylko bezdotykowe lub ręczne mycie z pomocą kosmetyków Shiny Garage. Przynajmniej raz w roku nakładem wosk na lakier, czyściłem i konserwowałem skórę. Miesiąc temu wymieniony olej wraz ze wszystkimi filtrami. Zero problemów z DPF, regularnie się wypala co 300-600 km, w zależności czy miasto czy trasa. Posiadam książkę serwisową i 2 kluczyki. Dla zdecydowanego kupca dorzucam nowy intercooler FMIC razem z kolankami i opaskami, których nie zdążyłem zamontować.
Teraz pora na minusy. Nie otwierające się tylne drzwi za kierowcą – ani od zewnątrz, ani od wewnątrz nie idzie ich otworzyć. Mi to nie przeszkadza, więc tego nie robiłem. Alfa posiada kilka parkingówek – taką już kupiłem. Prawdopodobnie dziurawy zbiornik płynu do spryskiwaczy – wchodzi około 2,5 litra, następnie jest kałuża pod kołem, podobnie ze spryskiwaczem tylnej szyby, po uruchomieniu jest kałuża pod przednim kołem. Nie zawsze działają skrętne ksenony – poziomują się, ale nie skręcają. Piszę dokładnie o wadach, bo sam chciałbym to usłyszeć przy kupnie samochodu.
Cena jak auto stoi to 29 000. Bez felg 18” i dyfuzora odpowiednio mniej. Mimo, że mam ją prawie 4 lata to i tak za każdym razem jak wsiadam to mam uśmiech na twarzy, a to chyba w samochodzie jest najważniejsze.
Giulietta do obejrzenia w Poznaniu lub w Chodzieży. Zgadzam się na wizytę w dowolnym warsztacie na koszt kupującego.