Alfa zakupiona z myślą o doprowadzeniu jej do stanu perfekcyjnego. Czas na podsumowanie:
ECU z GTA
Moc: 251 KM (mierzone na hamowni)
Szpera Q2
Nowa OEM skrzynia biegów
Regeneracja lamp przód + folia ochronna
Regeneracja fotela kierowcy
Rozpórka
Układ hamulcowy:
Kompletna regeneracja/malowanie zacisków
PRZÓD: Brembo + Ferodo Racing DS 1.11
TYŁ: Zimmermann + Ferodo Racing DS 2000
Płyn: Ferodo Racing Super Formula
Przewody hamulcowe w oplocie: Goodridge
Zawieszenie:
Eibach B12 Pro-Kit
Układ wydechowy:
Tłumik końcowy podwójny + Sekcja środkowa tłumiona: Ragazzon Evo Line
Downpipe seria nowe
Felgi:
Oz Racing Ultraleggera 18
Eibach Pro-Spacer 20mm/oś (2x10mm)
Yokohama Advan Sport V105S 225/40/18
Lakier:
Powłoka lakiernicza odnowiona
Kolor seria: Grigio Lipari
Zabezpieczenie lakieru:
Wieloetapowa korekta lakieru + ceramika CarPro Professional
Felgi i zaciski: ceramika CarPro CQuartz DLUX
Mechanika: Scuderia Italiana
Lakier: Greg Auto Color Karol Reczyński (obsługujący całą flotę aut z Driving Experience Tor Kielce)
Zabezpieczenie lakieru: KamPro Detailing
Sesja fotograficzna: Artur Owsiany fotografia motoryzacyjna
Pochodzenie Gt to Szwajcaria. W dniu zakupu została sprawdzona przez firmę Auto Testo (raport do wglądu). Przed rozpoczęciem prac odnowy lakierniczej został powołany rzeczoznawca, który wykonał zdjęcia wraz z opisem stanu auta (raport do wglądu). Jeśli ktoś chciałby wrócić do stanu OEM jeśli chodzi o zawieszenie jak i felgi, dysponuje częściami jak i wieloma dodatkami do Alfy.