Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 1
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 2
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 3
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 4
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 5
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 6
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 7
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 8
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 9
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 10
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 11
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 12
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 13
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 14
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 15
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 16
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 17
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 18
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 19

1 / 20

Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 1
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 2
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 3
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 4
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 5
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 6
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 7
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 8
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 9
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 10
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 11
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 12
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 13
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 14
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 15
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 16
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 17
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 18
Alfa Romeo Mito 1.4 TB MultiAir QV - 19

Najważniejsze

Przebieg

229 900 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

170 KM

Opis

Mam do zaoferowania samochód Alfa Romeo MiTo w wersji Quadrifoglio Verde po lekkim tuningu. Sprowadzona ze Szwajcarii wersja pięciomiejscowa z praktycznie wszystkim co dało się kupić w opcji.


Ostatni pomiar na hamowni wykazał moc 208 KM i moment obrotowy 308 Nm (fabrycznie 170 KM i 250 Nm). Auto daje niesamowitą frajdę z jazdy – pierwszą setkę łapie nawet w 6,5 sekundy!


Jest to praktycznie najwyższa wersja wyposażenia, na którą – poza standardowymi systemami, elektrycznymi szybami, lusterkami itp. – składają się:

  • Czterotłoczkowe hamulce z przodu z powiększonymi tarczami (305 mm)
  • Niefabryczne radio z Androidem, zmienione głośniki i wygłuszone drzwi
  • Zawieszenie dynamiczne SDC (aktywne amortyzatory)
  • Q2, czyli elektroniczna blokada dyferencjału
  • Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
  • Podgrzewane fotele skórzane Pelle Frau
  • System start/stop z tempomatem
  • 18-calowe alufelgi z wersji QV
  • Hill holder


Najczęstszy zarzut wobec MiTo to że zawieszenie nie może się zdecydować: zbyt twarde na dziury, zbyt miękkie w zakrętach. Ale ten egzemplarz ma aktywne amortyzatory. Coś, czego w polskich salonach w ogóle nie oferowano w tych rocznikach.


Amortyzatory w czasie rzeczywistym dopasowują się do nawierzchni i stylu jazdy, a także zmieniają swoją twardość zależnie od trybu jazdy – sztywno w trybie Dynamic, komfortowo w Normal i All Weather.


To coś od odróżnia ten egzemplarz od pozostałych ofert w podobnej cenie.


Jeżeli chodzi o modyfikacje, mamy do dyspozycji co następuje:

  • Short shifter
  • Intercooler FMIC
  • Mocniejsze wtryskiwacze
  • Downpipe i zawór blow off
  • Dystanse na przedniej i tylnej osi
  • Gąbkowy filtr powietrza Pipercross
  • Chłodnica oleju JRSpec (niepodłączona)
  • Instalację LPG firmy STAG (butla ważna do 2029 r.)
  • Instalację pod subwoofer w zestawie z subwooferem, który niestety ma usterkę (podobny można kupić za ok. 600 zł)


Ostatnio założyłem na maskę oryginalną naklejkę od Alfa Romeo, ale można ją łatwo zdjąć, jeśli komuś bardziej podoba się auto bez tego elementu.


Samochód posiadam od półtora roku, w tym czasie zainwestowałem w niego co najmniej 17 tys. złotych. Poniżej lista rzeczy, które zrobiłem. Daty orientacyjne.


  • Nowe tarcze i klocki tylne (08.2023)
  • Wymiana filtra Multiair (08.2023)
  • Wymiana świec zapłonowych i jednej cewki (12.2023)
  • Diagnostyka silnika i wymiana modułu Multiair (01.2024)
  • Wymiana zamka w drzwiach pasażera (09.2023)
  • Zmiana opon na całoroczne Vredestein Quatrac Pro (10.2023)
  • Wymiana czujnika temperatury zewnętrznej (11.2023)
  • Wymiana czujnika położenia lewarka zmiany biegów (12.2023)
  • Usunięcie nieszczelności układu wydechowego (02.2024)
  • Wymiana zestawu sprzęgła z wysprzęglikiem oraz olejem w skrzyni biegów (09.2024)
  • Wymiana pompy sprzęgła wraz z czujnikiem położenia pedału sprzęgła (09.2024)
  • Nowe tarcze i klocki przednie (11.2024)
  • Wymiana miski olejowej, oleju i filtru (02.2025)
  • Wymiana prawego przegubu (03.2025)
  • Wymiana tulei i łączników stabilizatora z przodu (04.2025)
  • Wymiana wszystkich wtryskiwaczy gazu (04.2025)


Poprzedni właściciel wymienił m.in. alternator, górne mocowania amortyzatorów, łożyska, akumulator, pasek rolki napinacza czy termostat.


Olej i filtr wymienione w lutym (przy 226 tys. km), filtr kabinowy nowy, instalacja LPG wyregulowana i filtry wymienione dzisiaj (23.04. przy 230 tys. km).


Brak rdzy na karoserii, lakier w dobrym stanie.


Wady? Jak to kilkunastoletnie auto, głównie kosmetyczne. Chyba wszystko widać na zdjęciach, ale najlepiej obejrzeć na żywo, do czego zachęcam.


Oprócz tego dwa niewielkie mankamenty techniczne, które dokładnie opisuję poniżej.


  • Po wymianie czujnika sprzęgła nie działa system start-stop (to akurat na plus), a tempomat się włącza, ale nie trzyma prędkości. Na 99% kwestia kalibracji czujnika.
  • Prawy tylny zacisk hamulcowy lekko się zacina, co powoduje niewielki opór przy obracaniu koła, a czasem nawet pisk. Nie wpływa to na bezpieczeństwo jazdy, ale warto się tym zająć przy najbliższej okazji.


Auto jest w naprawdę dobrym stanie, ale nie chcę upiększać rzeczywistości. Zamiast obiecywać "igłę", wolę uczciwie wskazać co jest do poprawy, żeby nie było żadnych niespodzianek po zakupie. To podejście, którego niestety często brakuje w ogłoszeniach.


Badanie techniczne ważne do lutego 2026 roku, OC do października 2025.


Spalanie na benzynie 7,5-8 litrów w cyklu mieszanym, więc nie jest źle. Gazu standardowo schodzi 20-30% więcej.

 

23 kwietnia 2025 23:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

Mito

Wersja

1.4 TB MultiAir QV

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Ksawery

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store