- Głowica TOPMAR (m.in M4K)
- dolot FMIC + Simota
- wał przerobiony - rozbieralny
- nowe podpory
- uwolniony wydech, komplet "kwasówka" robiony na zamówienie, pucha DPF na miejscu
- NOWE zawieszenie tył (WAHACZE, tuleje, sprężyny, amortyzatory, łączniki, ustawiona geometria+kąty) = spokój na lata
- zaciski Brembo
- wymienione koło pasowe
- NOWY akumulator
- na zimę alufelgi 18" oryginał + opony bdb
- 2 kluczyki z immo
Alfa prowadzi się pewnie, ma wystarczająco mocy(delikatna korekta programu).
Nadwozie ma swoje lata ale dzielnie znosi upływ czasu, progi stan dobry.
Z minusów: sprzęgło kompresora klimy(układ szczelny, gaz nabity), problem z czujnikami parkowania(do wymiany kostka za zderzakiem).
Oględziny po umówieniu, to kolejne auto i nie jest używana codziennie.