Audi 100 2.2 Turbo - 2
Audi 100 2.2 Turbo - 3
Audi 100 2.2 Turbo - 4
Audi 100 2.2 Turbo - 5
Audi 100 2.2 Turbo - 6
Audi 100 2.2 Turbo - 7
Audi 100 2.2 Turbo - 8
Audi 100 2.2 Turbo - 9
Audi 100 2.2 Turbo - 10
Audi 100 2.2 Turbo - 11
Audi 100 2.2 Turbo - 12
Audi 100 2.2 Turbo - 13
Audi 100 2.2 Turbo - 14
Audi 100 2.2 Turbo - 15
Audi 100 2.2 Turbo - 16
Audi 100 2.2 Turbo - 17
Audi 100 2.2 Turbo - 18
Audi 100 2.2 Turbo - 19
Audi 100 2.2 Turbo - 20
Audi 100 2.2 Turbo - 21
Audi 100 2.2 Turbo - 22
Audi 100 2.2 Turbo - 23
Audi 100 2.2 Turbo - 24
Audi 100 2.2 Turbo - 25
Audi 100 2.2 Turbo - 26
Audi 100 2.2 Turbo - 27
Audi 100 2.2 Turbo - 28
Audi 100 2.2 Turbo - 29
Audi 100 2.2 Turbo - 30
Audi 100 2.2 Turbo - 31
Audi 100 2.2 Turbo - 32
Audi 100 2.2 Turbo - 33
Audi 100 2.2 Turbo - 34
Audi 100 2.2 Turbo - 35
Audi 100 2.2 Turbo - 36
Audi 100 2.2 Turbo - 37
Audi 100 2.2 Turbo - 38
Audi 100 2.2 Turbo - 39

1 / 40

video
Audi 100 2.2 Turbo - 2
Audi 100 2.2 Turbo - 3
Audi 100 2.2 Turbo - 4
Audi 100 2.2 Turbo - 5
Audi 100 2.2 Turbo - 6
Audi 100 2.2 Turbo - 7
Audi 100 2.2 Turbo - 8
Audi 100 2.2 Turbo - 9
Audi 100 2.2 Turbo - 10
Audi 100 2.2 Turbo - 11
Audi 100 2.2 Turbo - 12
Audi 100 2.2 Turbo - 13
Audi 100 2.2 Turbo - 14
Audi 100 2.2 Turbo - 15
Audi 100 2.2 Turbo - 16
Audi 100 2.2 Turbo - 17
Audi 100 2.2 Turbo - 18
Audi 100 2.2 Turbo - 19
Audi 100 2.2 Turbo - 20
Audi 100 2.2 Turbo - 21
Audi 100 2.2 Turbo - 22
Audi 100 2.2 Turbo - 23
Audi 100 2.2 Turbo - 24
Audi 100 2.2 Turbo - 25
Audi 100 2.2 Turbo - 26
Audi 100 2.2 Turbo - 27
Audi 100 2.2 Turbo - 28
Audi 100 2.2 Turbo - 29
Audi 100 2.2 Turbo - 30
Audi 100 2.2 Turbo - 31
Audi 100 2.2 Turbo - 32
Audi 100 2.2 Turbo - 33
Audi 100 2.2 Turbo - 34
Audi 100 2.2 Turbo - 35
Audi 100 2.2 Turbo - 36
Audi 100 2.2 Turbo - 37
Audi 100 2.2 Turbo - 38
Audi 100 2.2 Turbo - 39

5 września 2024 17:26

ID: 6127554999

Najważniejsze

Przebieg

147 900 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 226 cm3

Moc

165 KM

Opis

Witam,

Wystawiam na sprzedaż swoje oczko w głowie, jakim jest Audi 100 C3 quattro z silnikiem 2.2T o mocy 165KM. Auto posiadam od ponad 4 lat, jestem drugim właścicielem w Polsce, trzecim ogólnie. Sprowadzona do kraju w roku 2011, zarejestrowana zgodnie ze sztuką bez adnotacji „składak” oraz z rokiem produkcji (pierwszej rejestracji) 1990. Jest to ostatni rocznik modelu C3, co zauważyć można po klamkach drzwi lakierowanych w kolor nadwozia oraz po gładkich zaślepkach słupków C. Samochód bardzo bogato wyposażony: napęd quattro, welurowa sportowa tapicerka (kubły), podgrzewane przednie fotele, elektryczne lusterka (chyba z grzaniem), klimatronic, szyberdach, najbogatsze liczniki (AC, BC, wskaźniki oleju oraz ładowanie), poduszka powietrzna, spryskiwacze reflektorów, drewniane dekory i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem. Wiem, że chciałem dokładać tempomat ale nie byłoby to spójne z wlepką oraz VIN’em, czego nie chciałem psuć. Auto w 100% w oryginale łacznie ze wszystkimi szybami (nawet przednią). Aktualnie auto ma wyrobioną białą kartę.

Samochód zakupiłem jako nieodpalający. Poprzedni właściciel nie jeździł nim około 2 lat, natomiast mechanicy do których trafił samochód nie potrafili poradzić sobie z ustawieniem KE-Jetronic, co udało mi się naprostować. Przez cały okres posiadania samochodu pakowałem w niego praktycznie każdą wolną gotówkę tak aby doprowadzić go do idealnego stanu. Aktualnie plik excela który na bieżąco był uzupełniany opiewa na kwotę 19000 PLN. W aucie zająłem się już prawie wszystkim, ciężko będzie mi wymienić elementy których nie dotykałem – wszystko robione zgodnie ze sztuką i z zachowaniem oryginalności na przynajmniej średniej jakości zamiennikach.

Silnikowo zrobiony jest rozrząd, wymienione są uszczelniacze zaworowe, zregenerowany jest alternator, pomalowane metalowe elementy silnika, zmieniony termostat wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym oraz korkiem, zmienione przewody WN oraz świece. Założone są nowe wtryskiwacze mechaniczne (wydatek rzędu 1400 PLN). Elementy niewymagające ingerencji nie były dotykane.

Blacharsko ingerencji „na już” wymagały okolice prawego przedniego punktu podparcia lewarka, lecz skorodowane było tylko zewnętrzne poszycie. Na wszystkie naprawy posiadam dokumentację zdjęciową więc jest to do zweryfikowania. Samochód przeszedł 3 etapową korektę lakieru wraz z wyciagnięciem wgniotek. Na całym aucie znajduje się oryginalny lakier (pomiary w granicach 70-120 um), natomiast jedynymi elementami które były pomalowane to doły błotników przednich z powodu korozji oraz lewy tylny błotnik (pomiary w granicach (220 um). Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się ze był zarysowany przy jakiejś stłuczce parkingowej. Całe auto natomiast nie brało udziału w żadnym poważnym wypadku. Na aucie od przodu są niewielkie odpryski, natomiast niektóre fragmenty były punktowo wyprawiane. Nie chciałem malować całych elementów ze względu na oryginalny cały lakier – widać na kilku zdjęciach. Co do przednich błotników to kupiłem już zamiennik celem wycięcia dołu oraz wyspawania, lecz jeszcze nie zdążyłem tego zrobić – dołożę go do auta. Drugi trzeba będzie dokupić.

Mechanicznie mogę śmiało powiedzieć, ze od spodu całe auto jest nowe. Wszystkie elementy zawieszenia zostały pomalowane proszkowo, natomiast śruby oddane do ocynku. Wszystkie podzespoły współgrające takie jak łożyska, amortyzatory, tuleje, przewody, czujniki, tarcze, klocki, zaciski itd. są nowe, jeszcze niedotarte. Jedyna rzecz której nie udało mi się zmienić na nową to układ wydechowy oraz wał (posiadam drugi po pełnej regeneracji, lecz jest do skrócenia, gdyż tylko w 2.2T był krótszy wał napędowy). Został nawet zregenerowany bak, który jest w środku zabezpieczony specjalną powłoką dzięki czemu już nigdy nie zardzewieje.

Wnętrze – zostały zregenerowane liczniki (poprawa zimnych lutów, wymiana wylanych wyświetlaczy AC oraz zegarka, wymiana napędu licznika kilometrów), został wyczyszczony pająk oraz wszystkie przyciski konsoli środkowej, powymieniane poprzepalane żarówki itp.

Autem bez problemu można jechać nawet 180 km/h i nie ma strachu że coś zacznie wyć, telepać czy myszkować. Auto idzie jak po sznurku i ma swoją moc. Jeździ się nim na prawdę doskonale.

Niestety, musze też wspomnieć o rzeczach których nie zdążyłem do tej pory zrobić, a przy tak rozległym opisie wypadało by o nich wspomnieć. Mianowicie, do zrobienia (oprócz wspomnianych dołów błotników przednich oraz wale napędowym) jest wymiana łożyska torsenu (mam drugą sprawna skrzynię quattro do przekręcenia samej sekcji torsen) oraz regeneracja sprężarki klimatyzacji. Klimatyzacja jeszcze w tym roku działała, lecz padło uszczelnienie przednie (pod sprzęgiełkiem), gdyż widać jeszcze ślady zielonego oleju. Cała reszta układu jest sprawna za co mogę poręczyć. Muszę też wspomnieć że auto miało w swojej przeszłości zamontowaną instalację gazową i jest otwór pod klapką wlewu paliwa.

Podsumowując, auto jest mi bardzo bliskie i znane w każdym milimetrze. Na wszystkie wspomniane wyżej rzeczy posiadam obszerną dokumentację zdjęciową.

Powód sprzedaży ? Autem coraz mniej jeżdżę i nie chcę aby się marnowało po tak szeroko zakrojonym serwisie. Dodatkowo posiadam jeszcze trzy inne samochody które również wymagają jazdy, a czasu jest niekiedy na tyle mało ze żal mi jak auto stoi więcej niż jeździ co jest najgorszym co może być (co zresztą widać po dacie i przebiegu wlepki z rozrządu). No i wydaje mi się ze więcej przyjemności sprawia mi naprawianie niż konsumowanie, a tutaj już praktycznie nie ma co robić ;)

O wielu rzeczach pewnie nie powiedziałem, ale w razie jakichkolwiek pytań chętnie na nie odpowiem. Pozdrawiam.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

100

Wersja

2.2 Turbo

Rok produkcji

1990

Przebieg

147 900 km

Pojemność skokowa

2 226 cm3

Moc

165 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Bordowy

Rodzaj koloru

Metalik

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23625

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Środa Wielkopolska, średzki, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store