Audi sprowadziłem osobiście 3 lata temu z USA z niewielkim uszkodzeniem (posiadam zdjęcia przed naprawą oraz raport CarFax).
Auto w pełni przystosowane do warunków europejskich( lampy, spolszczenie MMI).
W marcu 2023 miałem niegroźną kolizję z włączającym się do ruchu autem. Polakierowane zostały prawe tylne drzwi i błotnik.
Po sprowadzeniu przy przebiegu 70 tys km został zmieniony olej w skrzyni na oryginalny VW dedykowany do skrzyni DQ 250, olej w haldexie (OEM VW) oraz płyn hamulcowy. Olej w silniku regularnie wymieniany co 8-10 tyś (MILLERS XF PREMIUM 5w40).
W Audi wykonałem szereg modyfikacji wizualnych i mechanicznych:
Mapa silnika i skrzyni biegów wykonana w UNITRONIC. Auto po wystrojeniu na paliwie 98 na hamowani uzyskało moc 329 KM i 453 Nm. LaunchControl został przesunięty na 3700 RPM, odblokowany v-max, w trybie sport popsy.
Zmodyfikowany dolot powietrza wraz z zaślepieniem dopływu ciepłego powietrza od strony silnika, sportowy filtr powietrza K&N.
Wydech z klapami z Audi RS3- sterowanie przyciskiem.
Hamulce 4 tłoczkowe Brembo z Porsche Macan - tarcze 345 mm i klocki ATE.
Sprężyny obniżające Eibach SportLine - 40mm
Felgi 19” OZ Italia 150 z oponami Michelin PilotSport 4S
Dokładka MaxtonDesign.
Kierownica ścięta z łopatkami.
W marcu Audi zostało zabezpieczone powłoką ceramiczną FxProtect G-Finity, na szybę czołową została zaaplikowana niewidzialna wycieraczka, tapicerka i elementy skórzane wyczyszczone i zaimpregnowane.
Audi bogato wyposażone m.in:
* Zewnętrzny pakiet S line
*Reflektory Xenonowe
*Tylne światła LED
*CarPlay/AndroidAuto
*Nagłosnienie Audi Sound System z subwooferem
*Tempomat
* Keyless
* Ambientowe oświetlenie
* Podgrzewane skórzane fotele
* Multifunkcyjna kierownica
* Audi Pre Sense
* Klimatyzacja 2- strefowa
* Czujnik zmierzchu i deszczu
* Szyberdach