Samochód kupiony w Polskim salonie, dobrze wyposażony. Cały czas w rękach rodzinnych (używany przez 3 doświadczonych kierowców 40+: ja, bratowa i brat). Do X 2023 garażowany.
Regularnie serwisowany: w czasie gwarancji w ASO, później w krakowskich warsztatach specjalizujących się w Audi: Auto Special Sp. z o.o., VW&Audi Group Serwis, Quattro Service. Posiadam faktury za najważniejsze usługi serwisowe.
Auto nie miało żadnej kolizji, w pełni sprawne (jedyne usterki to niedziałający spryskiwacz tylnej szyby oraz konieczność wrzucania delikatnie i powoli drugiego biegu przy gorącym silniku - usterka, która występowała od samego początku, ale z racji małej uciążliwości nie dopilnowaliśmy, żeby została naprawiona podczas gwarancji - w ASO sprawdzano usterkę w zimne dni i odrzucano reklamację) - dobry kierowca szybko się przyzwyczai i zapomni o problemie.
Lakier ma kilka małych odprysków od kamieni i dwa małe zarysowania widoczne na 2 przedostatnich zdjęciach.
Najważniejsze prace serwisowe z ostatniego okresu:
- wymiana paska rozrządu i pompy wodnej (95 tys. km)
- wymiana oleju i wszystkich filtrów (109,5 tys. km)
- wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych (109,5 tys. km)
- serwis klimatyzacji z ozonowaniem (114,2 tys. km)
Auto nie wymaga żadnego nakładu. Wszystko przygotowane do wielomiesięcznej bezobsługowej eksploatacji.
Auto ma opony całoroczne w dobrym stanie, dodaję komplet kół z oponami zimowymi (felgi stalowe).
Zużycie oleju (typowe dla silników TFSI): ok. 1 l / 10 tys. km przy jeździe miejskiej, większe na drodze ekspresowej.
Badania techniczne do 04.09.2025, ubezpieczenie OC do 08.10.2024.