Audi A3 - 1
Audi A3 - 2
Audi A3 - 3
Audi A3 - 4
Audi A3 - 5
Audi A3 - 6
Audi A3 - 7
Audi A3 - 8
Audi A3 - 9
Audi A3 - 10
Audi A3 - 11
Audi A3 - 12
Audi A3 - 13
Audi A3 - 14
Audi A3 - 15

1 / 16

Audi A3 - 1
Audi A3 - 2
Audi A3 - 3
Audi A3 - 4
Audi A3 - 5
Audi A3 - 6
Audi A3 - 7
Audi A3 - 8
Audi A3 - 9
Audi A3 - 10
Audi A3 - 11
Audi A3 - 12
Audi A3 - 13
Audi A3 - 14
Audi A3 - 15

15 września 2024 15:20

ID: 6128190270

Najważniejsze

Przebieg

343 550 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 896 cm3

Moc

130 KM

Opis

Prywatne ogłoszenie - nie jestem handlarzem, nie wystawię faktury, tylko umowa kupno-sprzedaż.


Mam do sprzedania Audi A3 8L silnik 1,9 TDI moc 130 koni, kolor grafitowy. Chcę sprzedać, a nie sprzedawać, ale proszę darujcie propozycje "za 5 tys. przyjeżdżam z gotówką". Wszystko, co pamiętam odnośnie do wad auta do bólu szczerze opisuję poniżej (i przedstawiam na foto).


Auto było sprowadzone do Polski jako czterolatek z Francji (w maju 2007 r.) i od tamtego czasu pozostaje w "rodzinie", to znaczy najpierw jeździł nim tata kolegi, następnie kolega, a następnie odkupiłem od kolegi auto ja.


Samochód jak na swój wiek oceniam na stan dobry+, jeśli chodzi o sprawy techniczne (zwracam uwagę m.in. na wymieniony niedawno rozrząd i całkowicie nowy akumulator) i na zadowalający+, jeśli chodzi o blacharkę.


Poniżej szczegóły - zacznę od minusów paradoksalnie, choć plusy (opisane w dalszej części) moim zdaniem znacznie ważniejsze.


Samochód ma swoje lata, więc ma parę mankamentów. Mankamenty:

- auto ma 343.550 km przebiegu - przebieg jest oryginalny, jest możliwość porozmawiania z kolegą, od którego kupiłem auto (lub z jakimkolwiek moim znajomym, bo autko i historię wszyscy znają);

- jakieś pół roku temu przestały działać czujniki parkowania tylne oryginalne, nie diagnozowałem tego, bo wiedziałem że samochód będę sprzedawał ze względu na konieczność kupna innego samochodu 5-drzwiowego (dziecko);

- jeden błotnik był jakieś 2 lata temu wymieniany na nowy, natomiast drugi błotnik jest skorodowany, więc jeżeli komuś wizualnie to przeszkadza, to pewnie warto byłoby pomyśleć o analogicznej wymianie;

- na rogu drzwi są delikatne oznaki korozji, według mnie wystarczy kosmetyka i nie trzeba wymieniać całych drzwi;

- auto miało delikatne cmoknięcie z hakiem holowniczym, dlatego jest zderzak lekko uszkodzony, jeżeli chodzi o lakier;

- kilka lat temu zaliczyłem bliskie spotkanie reflektora z głową sarny, dlatego też jeden reflektor jest nieoryginalny (w sensie też z Audi, ale używany);

- alufelgi są wokół śrub nieco poobijane ("fachowcy" przy wymianie opon średnio sobie poradzili z zapieczonymi śrubami i obstukali felgi - na szczęście widać to tylko z bliska, ogólnie felgi się b. ładnie prezentują);

- czasami słychać dwumasę lekko przy wyłączaniu silnika bez sprzęgła - nie ma żadnych problemów podczas jazdy, skrzynia działa idealnie, ale gdyby ktoś zamierzał tym autem pojeździć przez kolejne powiedzmy 6-8 lat z dużymi przebiegami, to myślę, że warto byłoby założyć, że kiedyś może tą dwumasę trzeba będzie wymienić;

- uchwyt pasa bezpieczeństwa od pasażera jest przykręcony z boku do konsoli dość chałupniczą metodą, ponieważ kiedyś ktoś go chyba przytrzasnął przy odsuwaniu fotela do tyłu i przez to się odginał cały czas (nie wpływa to na bezpieczeństwo, tj. główny uchwyt jest oryginalnie zamontowany, chodzi tylko o przytwierdzenie, żeby się uchwyt nie uchylał pod fotel przy przesuwaniu fotela celem wejścia do tyłu);

- autku odpadła jakieś 3 m-ce temu osłona klamki pasażera (klamka działa, zwł. że była wymieniana 2 lata temu, bo mechanizm był wyrobiony i drzwi odbijały przy zamykaniu, tylko sama osłona odpadła) - używaną całą klamkę (wraz z osłoną) da się kupić za 50-80 PLN, więc tylko kwestia kupna w tym samym kolorze lub przemalowania (koszt malowania powinien się zamknąć w 40 PLN).


A teraz zalety:

- podłoga wedle mojej najlepszej wiedzy nie jest skorodowana w ogóle, ale zawsze można podjechać na stację diagnostyczną, do czego zresztą zachęcam przed zakupem;

- bardzo dobry, dynamiczny i przede wszystkim ekonomiczny silnik - przy jeździe 90km/h spalanie około 4 do 4,5 l (jechałem nią do Włoch w 2020 r. i naprawdę tyle na całej trasie spaliła);

- skórzane fotele super wygodne, które jednocześnie dobrze trzymają;

- szyberdach elektryczny;

- sterowanie radiem z kierownicy, dodatkowo wymieniałem z przodu głośniki (na JBL, o ile dobrze pamiętam, powinna zresztą być faktura za nie razem z resztą warsztatowych dokumentów, które trzymam w Audi w schowku pod fotelem), dzięki temu bardzo dobrze i czysto grają (nawet na dużej głośności);

- samochód ma alufelgi, dzięki czemu bardzo ładnie wygląda, mimo upływu lat, zwł. gdy felgi są w miarę czyste;

- klimatyzacja działa sprawnie;

- jakiś czas temu (chyba ok. 2 lat) wymieniany był całkowicie rozrząd;

- auto było w miarę regularnie serwisowane, ostatnio wymieniałem na nowy zbiornik płynu chłodniczego, który pęknął przy wężyku;

- auto ma całkowicie nowy akumulator o dużej pojemności;

- mam papiery na wszystko, co było w aucie robione w ostatnich latach w samochodzie.


Mogę zainteresowanym wysłać więcej zdjęć na maila czy coś lub via messenger z kamerką obejść auto i wszystko pokazać.


Kontakt pod numerem .


Pozdrawiam,

Mariusz

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A3

Rok produkcji

2003

Przebieg

343 550 km

Pojemność skokowa

1 896 cm3

Moc

130 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

7 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Francja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

5588

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mariusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mysłowice, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store