Witam, na sprzedaż trafia moje główne auto, przez fakt kupna większego auta, nie chce żeby diesel stał, komuś na pewno na długo posłuży.
Auto bezawaryjne, od kupna 05.02.2023r zrobiłem do dnia dzisiejszego ok. 40k km
WAUZZZ8P86A078013
31.10.2005
LBL46067
W czasie użytkowania auta, z ciekawości i dla potwierdzenia bezwypadkowości auta, zakupiłem analizę w CarVertical, którą chętnie udostępnię dla zainteresowanego.
Co do serwisu, robiłem w warsztatach jedynie z pozytywną opinią ludzi w miastach w pobliżu mojego zamieszkania:
- Interwał serwisowy oleju ok 8k km, z nim zawsze komplet wszelakich filtrów.
- rozrząd przy przebiegu 387k km
- pompka sprzęgła
- sztywny przewód hamulcowy
- 2x przeguby i ich osłony.
- wybierak skrzyni biegów
- hamulce przednie, jak i tylne - odboje, tarcze, klocki ok 8 miesięcy temu
- co do tyłu również szczęki jak i kompletny ręczny
- wtrysk i cewka wtryskowa. - jeden wtrysk podlewał, robiłem co miesięczny przegląd vcds'em w celu wyszukiwania takich nieprawidłowości
- tuleje wahaczy przednich
- wszystkie poduszki 2x silnik i skrzynia
- akumulator nowy z gwarancją (Centra, bodajże ok. 700 zł, gwarancja jeszcze 2.5r)
- mapa stage I z wykresem (bezpieczna, robiona w certyfikowanym warsztacie tuningowym)
- felgi letnie 18' : oryginał audi a4 b8 - et47, opony raczej na sezon, otwór centrujący bodajże 66.1, są pierścienie do 57.1
- felgi zimowe (na których stoi aktualnie) 17' : oryginał z a3, et56, opony zimowe mają sporo bieżnika.
- łączniki stabilizatora x2 po wakacjach 2024
- nowe xenony wymienione 2 miesiące temu na nowe (oczywiście oba)
klapa tylna została wymieniona, od kupna tego auta, posiadałem klapę która miała już spory wżer, były myśli czy to po prostu oddać do blacharza, aczkolwiek znalazłem nową, została sprawdzona, zamontowana w warsztacie, rzecz jasna działa cała elektronika klapy - tylna wycieraczka, ogrzewanie, górne światło stop, oświetlenie tablicy, czy otwieranie bagażnika z kluczyka.
Wersja wyposażenia ambiente, co za tym idzie - czarna podsufitka, sportowe fotele, nocne delikatne czerwone podświetlanie klamek, okolic konsoli, gałki zmiany biegów
dodatkowo:
- grzane przednie fotele
- tempomat
- komputer pokładowy - Chwilowe, średnie spalanie, zasięg, temperatura, radio, możliwość założenia powiadomienia jak przekraczamy wybraną prędkość.
- zawieszenie sprężyny jak i kolumny s-line (twardsze niż podstawowe, odczucie podobne jak na gwincie, aczkolwiek z różnicą, że nie jest "hamsko" twardo)
- -bi-xenon z samopoziomowaniem oraz żarówki dzienne, halogeny
- -klimatyzacja dwustrefowa automat.
- isofix dwa miejsca
Z moich wymysłów, bo w auto inwestowałem jak mogłem, dwa komplety oryginalnych dywaników, letnie oraz gumowe, z A3, żadne zamienniki czy z wielkim napisem A3, S-LINE itp.
kod silnika BKC - był jeszcze w tym modelu 1.9 BLS i BXE. BKC znacznie trwalszy i każdy interesant marki potwierdzi.
Auto ma rocznikowo 20 lat, mam szczerą nadzieję, że zainteresowani w ten sposób zamierzają podchodzić do pojazdu, i delikatne aspekty wizualne nie sprawią, że z ceną zejdziemy na 8 tyś. Szanujmy swój czas. Na wysokości prawej lampy jest delikatnie wgnieciona maska, przez poprzedniego właściciela, nie robiłem z tym nic, tak samo jak i z popękaną farbą w niektórych miejscach na zderzaku, czy jakiś minimalnych odpryskach, bo auto żyje drogami szybkiego ruchu, jak na diesla przystało, oczywiście przez gabaryty świetnie nada się do miasta.
Możemy bez felg letnich dogadać inną cenę, jestem otwarty na wszelakie propozycje i pytania. Auto w sporadycznym użytku przeze mnie.
auto do obejrzenia raczej przeważnie w weekendy, przez pracę
Samochód uważam doinwestowany i oprócz zbliżającej się wymiany oleju, [poprawka: olej zostal zmieniony 08.01.2024] oczywiście mojego interwału, nie przewiduję nic do wymiany. Pozdrawiam.