Na sprzedaż Audi A3 8P z 2010 roku, po ostatnim liftingu (model 2011).
Silnik 2.0 TDI o mocy 170 KM, kod CFGB, z napędem Quattro i normą emisji spalin EURO 5.
To już poprawiona wersja silnika, bez problemu z wycierającym się imbusem pompy oleju.
Auto posiadam od 4,5 roku. Sprowadzone z Niemiec, gdzie zostało zakupione z ubezpieczalni po kolizji. Stłuczka była niegroźna, auto zostało naprawione zgodnie ze sztuką – od tego czasu jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce.
Dla zainteresowanych mogę udostępnić zdjęcia sprzed naprawy.
Aktualny przebieg: 281 154 km – rośnie, bo auto jest używane na co dzień.
Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco, zgodnie ze sztuką. Olej silnikowy (Motul 8100 X-Clean+ C3 5W30) wymieniany co około 10 tys. km lub raz w roku – razem z filtrami (powietrza i kabinowym).
Samochód pokonywał głównie trasy autostradowe, dzięki czemu DPF zawsze miał możliwość prawidłowego wypalania i nigdy się nie zapchał.
Bogate wyposażenie:
Auto ma bardzo dobre wyposażenie – poprzedni właściciel w Niemczech zaznaczył większość dostępnych sportowych opcji.
Najważniejsze z nich:
- fabryczna kierownica S-line, spłaszczona u dołu, multifunkcyjna, obszyta perforowaną skórą,
- pakiet S-line wewnętrzny i zewnętrzny (w tym czarna podsufitka),
- zawieszenie Magnetic Ride (regulacja sztywności za pomocą przycisku – technologia z Audi R8),
- podgrzewane sportowe kubełkowe fotele pół-skóra/pół-materiał, z wytłoczonym logo S-line i elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego - prawdopodobnie jest to indywidual
- dekory były z szczotkowanego aluminium, obecnie oklejone alcantarą,
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna,
- tempomat, czujnik deszczu, tylne czujniki parkowania,
- automatyczne ksenony z samopoziomowaniem i spryskiwaczami, doświetlanie "drogi do domu",
- elektryczny szyberdach + panoramiczny dach (przód i tył),
- podgrzewane lusterka z elektrycznym ustawianiem, automatyczne fotochromatyczne lusterko wsteczne,
- tylna kanapa dzielona 40/60 z otworem na narty i podłokietnikiem z uchwytami na napoje, tylna roletka, isofix przód i tył,
- radio Navigation BNS 5.0 (komendy głosowe po niemiecku), działająca nawigacja na płytę, zestaw głośnomówiący Bluetooth, AUX, USB, subwoofer w bagażniku,
- dźwiękoszczelna i atermiczna przednia szyba, fabrycznie przyciemniane szyby tylnie,
- pakiet “oświetlenia do czytania” (podświetlenie nóg, klamek, dodatkowe lampki we wnętrzu, czerwone światła w drzwiach, podświetlane drzwi).
Wykonane naprawy / serwis:
- wymiana termostatu i naprawa czujnika Magnetic Ride,
- sonda lambda – wymieniona przy 240 tys. km (marzec 2021),
- regeneracja alternatora, nabicie klimatyzacji – 245 tys. km (wrzesień 2021),
- wymiana zbiornika płynu do spryskiwaczy – listopad 2021,
- regeneracja rozrusznika, czyszczenie masy silnika – 258 tys. km (sierpień 2022),
- wymiana oleju w quattro, kalibracja czujnika kąta skrętu, geometria, naprawa tylnej wycieraczki – 265 tys. km (lipiec 2023),
- wymiana tarcz i klocków tył,
- wymiana tarcz (nacinane) i klocków przód – 271 tys. km (maj 2024),
- wymiana tłumika końcowego na straight pipe – październik 2024,
- wymiana paska wielorowkowego + napinacza, wymiana sprzęgła alternatora – 277 tys. km (listopad 2024),
- regeneracja tylnych amortyzatorów – koszt 3000 zł.
Do większości napraw posiadam faktury i książkę serwisową z pieczątkami.
Koła:
Auto stoi na felgach Japan Racing JR34 R18 z oponami letnimi MICHELIN Pilot Sport 4 225/40R18 92Y XL FR.
Bieżnik ok. 4,5 mm, opony z maja 2021.
W cenie dorzucam stalowe felgi Audi R16 z zimowymi BRIDGESTONE Blizzak LM-005 205/55 R16.
Bieżnik ok. 5 mm, kupione jako nowe w 2021 roku (data produkcji nieznana).
Felgi JR34 oraz oba komplety opon (letnie i zimowe) kupowane przeze mnie jako nowe.
Istnieje możliwość obniżenia ceny o 2000 zł, jeśli auto zostanie sprzedane bez felg JR34, tylko na zimówkach.
Cena do negocjacji. W razie pytań lub chęci obejrzenia dodatkowych zdjęć – proszę o kontakt.
Przegląd ważny do 18.11.2025
OC z AC ważne do grudnia 2025.