Audi A3 limousine quattro
Jeżdżę tym samochodem 5 lat, przejechałem prawie 100tys km, oferta prywatna.
Samochód z napędem na cztery koła, silnik spalinowy o pojemności dwóch litrów z turbodoładowaniem generujący 300km (w serii 250km) oraz skrzynią półautomatyczną DQ250 sześciobiegową.
Dostęp Keyless, nawigacja, Bluetooth, pakiet premium obejmujący wstawki skóry, skórzaną kierownicę z łopatkami, podgrzewane fotele z elektryczną regulacją w sześciu osiach, w tym regulacją lędźwi, panoramiczny szyberdach, automatycznie składane i przyciemniane lusterka z ostrzeganiem w martwym polu, światła automatyczne bi-xenon, automatyczną dwustrefową klimatyzację oraz nagłośnienie Bang & Olufsen.
Samochodem jeździ się komfortowo, dobrze trzyma się drogi na 18 celowych kołach z oponami Goodyear SuperSport, a jednocześnie poziom wibracji odczuwalnych z drogi jest niski. Dzięki swojej relatywnie niewielkiej masie, dość dużej mocy i skrzyni dwusprzęgłowej, na prostej przyśpiesza szybciej niż Cayenne GTS z 420konnym silnikiem V8, a do setki rozpędza się w tym samym czasie co bazowe 911 z tego samego roku.
W samochodzie dbałem o wnętrze stosując różne środki konserwujące, dzięki czemu skóry są w bardzo dobrej formie. Olej wymieniany co 9-10tys km, świece co 40tys, wymieniany był również olej w skrzyni oraz moście tylnym. Samochód jest w pełni sprawny mechanicznie. Tankowałem od początku benzynę RON98 licząc na lepszą żywotność silnika.
Do samochodu mogę zaproponować w cenie skaner OBD11 pozwalający na modyfikacje sposobu oświetlenia, odpowiedzi gazu, wyświetlanego logo i włączenie wielu opcji komfort normalnie wyłączonych w modelu A3. Dodatkowo opony zimowe w bardzo dobrym stanie: Michelin Alpin 5. Na tych oponach, z napędem quattro, w zimie i na śniegu lub lodzie ten samochód potrafi naginać prawa fizyki i mówię to z pełną powagą.
Opony 235/40r18
Przegląd i OC ważne jeszcze ponad pół roku