Witam, mam do sprzedania Audi A4 B8 kombi z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 211km oraz skrzynia automatyczna multitronic.
Historia samochodu: autko sprowadzone ze Szwajcarii po gradobiciu, potrzebowałem na szybko samochód do jazdy po sprzedaży wcześniejszego auta, bo szukałem czegoś 7osobowego, w końcu znalazłem, i teraz Audi idzie do sprzedania. Skusił mnie stan oraz wersja - S-Line zewnętrzny i wewnętrzny oraz obniżone zawieszenie. Udało mi się znaleźć maskę, klapę tylna oraz dwoje drzwi w idealnym stanie, z tego samego rocznika oraz w tym samym kolorze. Stare dla chętnych mogę dorzucić. Jedynie brakuje S-linowej lotki na klapie - stara jest uszkodzona od gradu, a to co kupiłem niestety było od zwykłej wersji. Samochód z tego co jest wpisane w książkę serwisową był mocno doinwestowany - niedawno był wymieniony rozrząd oraz świece, widać też że klocki i tarcze na obu osiach są w bardzo dobrej kondycji, przy ok. 86000km był wymieniony olej w skrzyni biegów. Po wprowadzeniu został wymieniony olej i filtry (Ravenol oraz OE filtry - oczywiście udokumentowane). Po 6tys km nie stwierdzam ubytku oleju - z tego co widać po silniku dół wygląda że jest już po interwencji związanej z wada olejowa. Dodatkowo dla pewności założyłem bagnet - mam ograniczone zaufanie do wskazań na MMI).
Aktualnie auto przeszło mały serwis - słychać było zgrzyty w zawieszeniu przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające i z lewej strony jest nowy wahacz LEMFÖRDER, a z prawej strony wystarczyło wymienić tuleje (też LEMFÖRDER). Aktualnie wygląda, że wszystko jest ok, nic nie chce się tłuc, nie zapalają się żadne kontrolki. Silnik bardzo ładnie i żwawo przyspiesza, skrzynia super pracuje - łopatki i 8 wirtualnych biegów robią robotę. Jak wspomniałem jest to wersja S-line czyli fajny środek z ciemną podsufitka i wygodnymi fotelami. Główny plus i minus to twarde i niskie zawieszenie - super się prowadzi na trasie, gorzej na progach gdzie trzeba uważać.
Dach oraz błotnik które są jeszcze uszkodzone po gradobiciu można naprawić metoda PDR bez lakierowania. Z historii pojazdu wynika, że miał w 2022 roku przy przebiegu 107tkm jedna szkoda na kwotę 2500 franków (więc dla znających koszy usług w Szwajcarii to wiadomo wiele do roboty nie mogło być). Mogę udostępnić raport, mam zdjęcia po sprawdzeniu, również elementy które zostały wymienione. Do auta jest także druga roleta z siatką oddzielająca przestrzeń bagażową po złożeniu foteli. Dostępne są również dwa kluczyki, koło zapasowe i zestaw narzędzi.
Auto do obejrzenia i kupienia na warszawskich Włochach. Nie zamieniam się, cena do negocjacji jedynie na miejscu, ale też bez szału, informuje o uszkodzeniach, mam jeszcze drugie auto do sprzedania więc albo Audi albo auto żony będzie sprzedane, drugie zostanie. W obu przypadkach nie ma sytuacji zapalnej:) Oczywiście zgadzam się na wizytę w serwisie lub na stacji diagnostycznej na terenie Warszawy.