Na sprzedaż posiadam Audi A4 B9 z 2017 roku. Samochód fabrycznie wyposażony w silnik 2.0TFSI CYMC, automatyczną skrzynię biegów S-Tronic DL-382 0CL oraz napęd na 4 koła Quattro (torsen). Audi w świetnym stanie technicznym, na bieżąco serwisowane. W ostatnim czasie przeprowadzona została wymiana oleju silnikowego oraz kompletu tarcz i klocków hamulcowych firmy ATE. Zawieszenie bez luzów, auto prowadzi się precyzyjnie i sztywno. Olej wymieniany maksymalnie co 10tys.km zgodnie ze specyfikacją producenta, samochód nie pobiera oleju. Świetna udoskonalona jednostka napędowa, która przy odpowiedniej obsłudze odwdzięczy się bardzo długą i bezproblemową eksploatacją. Silnik, turbosprężarka oraz skrzynia suche, bez wycieków.
Mechanicznie samochód przeszedł w moich rękach szereg modyfikacji, dzięki którym zwiększona została moc, zmniejszone temperatury w dolocie oraz poprawione zostało prowadzenie. Ustawiona na "0" geometria zawieszenia po jego obniżeniu. Wszystkie zastosowane części były nowe. Dorzucone zostało m.in.:
- intercooler centralny APR,
- aluminiowe orurowanie intercoolera ECS,
- 4x cewki APR,
- kuty wirnik CNC turbosprężarki,
- kompletny nowy wydech na klapach S4 sterowanych elektronicznie,
- downpipe 3" kwasówka + sportowy katalizator 200cpsi IE performance,
- inlet pipe CTS,
- układ dolotowy CTS 3,5" - filtr stożkowy + aluminiowa ściana grodziowa,
- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości renomowanej marki KW V2 - idealny kompromis pomiędzy wyglądem, prowadzeniem i komfortem,
- wyłączony szkodliwy i bezużyteczny system START-STOP oraz tryb "żeglowania",
- procedura startu z 4000obr/min,
- S-Tronic Farts, delikatne pop&bangs,
- indywidualna modyfikacja sterownika silnika 370KM/490NM,
- indywidualna modyfikacja sterownika skrzyni biegów (skrócone czasy zmiany biegów, zwiększone ciśnienia na sprzęgłach, podwyższone punkty zmiany przełożeń dla lepszej elastyczności oraz żywotności koła dwumasowego,
-instalacja LPG KME Nevo SKY Direct z dotryskiem benzyny - bez problemu ogarniająca moc silnika w każdym zakresie obrotów.
Wizualnie samochód bez rys i wgnieceń. Audi przeszło wieloetapową korektę lakieru i zostało zabezpieczone powłoką. Nie ma mowy o jakiejkolwiek korozji nadwozia czy podwozia. Wnętrze czyste i zadbane, jestem na tym punkcie uczulony. Skóry bez przetarć, załamań itp. Niedawno kompleksowo wyczyszczone i zaimpregnowane. Z zewnątrz oraz wewnątrz również zostało dorzucone sporo drogich i rzadkich części:
- 20" koła Vossen CVT o szerokości 10J front CNC Diamond Cut + opony letnie 255/30/20,
- obniżone zawieszenie na wcześniej wspomnianym gwincie KW V2,
- duża lotka tylnej klapy ECS Gloss Black,
- zderzak przedni z wersji competition oraz tylny z dyfuzorem S4 pod wcześniej wspomniany układ wydechowy,
- lusterka Audi S4 alu z dynamicznymi kierunkowskazami LED,
- oryginalna nowa kierownica Audi RS4 Alcantara + skóra + czerwona nić,
- oryginalna nowa gałka zmiany biegów Audi RS4 Alcantara,
- ambient LED RGB ze sterowaniem,
- akcesoryjny guzik START/STOP czerwony anodowany,
- przednia szyba oklejona przezroczystą folią kameleon,
- odblokowane logo S4 Quattro przy odpalaniu samochodu.
Fabrycznie bardzo ładne lampy LED z dynamicznym kierunkowskazem.
Podsumowując samochód godny polecenia. Wpompowane dużo pieniędzy, czasu i pracy, aby cieszył oko i powodował uśmiech na twarzy przy każdym naciśnięciu pedału przyspieszenia. sprawny technicznie i wyróżniający się na drodze. Jestem pewny, że osoba szukająca takiego egzemplarza i zdecydowana na zakup nie rozczaruje się na miejscu i odjedzie nim do swojego domu:) Auto garażowane w suchym garażu. Zapraszam osoby konkretnie zainteresowane do kontaktu telefonicznego, chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Samochód do obejrzenia w centrum Rzeszowa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.