Na sprzedaż Audi A4B7 z 2005r. Silnik 1.8t, napęd quattro, skrzynia manualna 6b, założona instalacja LPG.
Samochód posiadam od 5,5 roku, jestem drugim właścicielem w Polsce, trzecim od nowości. Zrobiłem nim około 110 tys. kilometrów. Badanie techniczne ważne do 08.2025, OC do 01.2026, legalizacja butli do 01.2027, wchodzi około 48l LPG, wlew pod klapką. Spalanie ok. 12l gazu w trasie, ok. 15l w mieście.
Auto sprzedaję na kołach letnich – felgi 18”, opony Michelin Pilot Sport 225/40, produkcja 36 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Koła zimowe – felgi 17”, opony Firestone Winterhawk 215/45, produkcja 20 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Do felg letnich są w komplecie dystanse 15mm i odpowiednie śruby.
Razem z autem są 2 kluczyki scyzoryk, 1 kluczyk serwisowy (sam grot), książka serwisowa i inne dokumenty (instrukcja do radia, etc. – to, co dostaje klient z nowym autem
w salonie). Dodatkowo nowy właściciel dostanie fabryczny grill, górną osłonę silnika, poduszki przedniej belki, dokładkę przedniego zderzaka, jakieś drobne części.
Samochód jest sprawny technicznie, nic na tą chwilę nie wymaga wkładu finansowego. Do wymiany rozrządu pozostało ok. 15 tys. kilometrów (robiłem wymiany co 60 tys.), olej w silniku wymieniany co ok. 10 tys., używałem 5W50, Motul/Millers. Za ok. 15tys. można zmienić olej w tylnym moście (zmieniałem co 60 tys.). Blacharsko również nie wymaga uwagi, na tylnej klapie są 3 małe zaprawki, poza tym na progach w miejscach pod lewarek widać nalot korozji – mogę zrobić dodatkowe zdjęcia.
Audi jest bezwypadkowe, miałem nim jedną obcierkę – przytarcie o barierę energochłonną – mogę udostępnić zdjęcia.
Samochód sprzedaję na umowę, możliwość obejrzenia w Warszawie – Ursusie, zgadzam się na wizytę u mechanika/na stacji kontroli pojazdów. Cena do negocjacji. W razie pytań proszę o kontakt. Jeśli nie odbieram - poproszę o SMS.
Wyposażenie to m.in.:
- bi-xenon
- tempomat
- climatronic (sprawny, chłodzi, ostatnie uzupełnienie czynnika w 2023)
- servotronic
- PDC tył
- lusterko wsteczne fotochrom
- hamulce 320mm przód, 300mm tył
- hak
- fotele Recaro, skóra + alcantara, elektryczne, podgrzewane (są przyciski od podgrzewania tylnej kanapy, ale nie mam mat grzewczych i wiązki)
- szyberdach
- radio RNS-E, nagłośnienie Bose, nawigacja
- zestaw głośnomówiący Bluetooth
- duży kolorowy FIS (dołożony czujnik ciśnienia oleju)
- moduł VFIZ- pozwala na odczyt parametrów silnika na wyświetlaczu FIS, odczyty i kasowanie błędów, podgląd grup pomiarowych – więcej opowiem przez telefon/przy oglądaniu auta
- dołożony emulator zmieniarki (kostka wpięta w miejsce fabrycznej zmieniarki – możliwość puszczania muzyki z telefonu – YouTube, Spotify, etc.)
- światła dzienne LED (brak błędu spalonej żarówki – dołożone rezystory)
- światła cofania LED (również dołożone rezystory)
- oświetlenie wnętrza i tablicy rej. LED
- założony grill a’la RS4, końcówki wydechu Ulter
- przyciemnione szyby, tylne lampy
- tylna wycieraczka z Q5 – działa lepiej niż fabryczna
W aucie zostało zrobione:
2020:
- wtryskiwacze gazu AC W01 BFC (wystarczą do ok. 250 koni)
- zawieszenie tył całość (z amortyzatorami), piaskowanie i malowanie belki, wahaczy, konserwacja podwozia (przednie i tylne nadkola, podłoga, progi), wymiana uszczelniaczy tylnego dyfra
- nowe śruby regulacji zawieszenia
- pasek wielorowkowy + napinacz
- wymiana przewodów elastycznych tylnych hamulców
- łożyska tył
- osłony przegubów przód (wewnętrzne i zewnętrzne)
- akumulator Bosch S4
- poduszka silnika
- tłumik środkowy
2021:
- zawieszenie przód (wahacze, amortyzatory, tuleje stabilizatora)
- stabilizator przód z S4 (grubszy niż seria)
- łożyska przód
- pompa wspomagania
- zdjęta miska olejowa, sprawdzony smok
2022:
- hamulce przód
- podpora wału
- siłownik maski
2023:
- przepływomierz Bosch
- głowica (kompleksowa regeneracja- zawory, gniazda, prowadnice)
- regeneracja turbo (z myciem intercoolerów, przewodów olejowych, etc.)
- rozrząd, łańcuch i ślizgi napinacza w głowicy
- wymiana reduktora LPG
- olej w skrzyni i dyfrze
- regeneracja zacisków przód (wymiana uszczelnień, gum prowadnic)
- hamulce tył (tarcze 300mm z S4, zaciski z VW T5, klocki z VW T5 – standardowy mod w tych autach)
- wymiana płynu hamulcowego
- regeneracja przekładni kierowniczej (nowe drążki i końcówki)
- pompa paliwa
- przedni uszczelniacz wału korbowego
- 2 cewki zapłonowe
- regeneracja przekładni kierowniczej
- wymieniona przednia szyba
2024:
- sprzęgło i koło dwumasowe (docisk i dwumasa z diesla AWX, tarcza sprzęgła z 1.8t BFB – taki zestaw znosi około 350 Nm, nie ma problemów z drganiami)
- tylny uszczelniacz wału korbowego
- wymiana podsufitki
- naprawa fotela kierowcy – przetarte siedzisko i boczek
- wymiana sprężyn tył
- zdjęta miska olejowa, sprawdzony smok
- czujnik wstecznego w skrzyni
- czujnik ABS prawy przód
- siłowniki klapy tył
2025:
- uszczelniacz skrzyni tył, olej w skrzyni
- olej silnikowy, komplet filtrów, świece
- zbiornik płynu chłodzącego