Audi A4 B8 2.0TFSI Quattro S-Tronic bardzo zadbana wszystkie naprawy i serwisy wykonywane na czas, samochód nigdy mnie nie zawiódł czy to w trasie czy w mieście, dynamiczny silnik i szybka skrzynia biegów (S-Tronic) wpływa bardzo dobrze na dynamikę i przyjemność z jazdy, a stały napęd na 4 koła zapewnia bardzo dużą przyczepności i zarazem bezpieczeństwo. Jedyny minus w samochodzie to pęknięcie zderzaka (widać na zdjęciu, ok 5cm) Pani na parkingu cofając nie zauważyła mnie stojącego w kolejce do wyjazdu.
Aktualny przegląd i ubezpieczenie
Wyposażenie:
-Pełny S-line, fotele, zderzaki, kierownica, czarna podsufitka, zawieszenie s-line (niższe niż fabryczne)
-czujniki parkowania przód/tył
-kamera cofania
-grzane i składane lusterka
-felgi 19 cali z rocznymi oponami całorocznymi
-światła xenon oraz led do jazdy dziennej (xenon zmieniony na led)
-tylne światła wykonane w technologii led
-doświetlanie zakrętów
-wydech na klapach sterowny pilotem (głośno/cicho)
-carbonowy dyfuzor
-wydech z katalizatorem sportowym 100pcsi oraz downpipe obitym termicznie (widać na zdjęciu)
-większy intercooler FMIC
-mapa silnika na 271km i 420Nm
-skórzane fotele s-line z regulacją długości siedziska
-skórzana kierownica trójramienna s-line z łopatkami do zmiany biegów
-Nawigacja 3g High
-moduł Android Auto oraz Apple CarPlay
-tempomat
-automatyczne światła i czujnik deszczu
-okno dachowe uchylane i otwierane
Naprawy:
-materiałowy filtr powietrza Simota
-olej wymieniany co 10k km Valvoline 5w50
-świece Bosch 174 000 km
-czerwone cewki NGK 169 000 km
-nowa odma 167 000 km
-nowe wtryskiwacze paliwa Bosch 167 000 km
-zawór zmiennych faz rozrządu Pierburg 167 000 km
-pompa wysokiego ciśnienia Pierburg 165 000 km
-popychacz pompy wtryskowej 165 000 km
-zawór ciśnienia Pierburg 163 000 km
-zawór turbiny Pierburg 163 000 km
-olej w skrzyni 145 000 km
Oraz kilka rzeczy więcej, na wszystkie posiadam faktury.
Na wszystkie pytanie bardzo chętnie odpowiem