Audi A4 2.0T FSI Quattro - 1
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 2
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 3
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 4
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 5
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 6
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 7
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 8
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 9
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 10
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 11
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 12
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 13
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 14
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 15
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 16
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 17
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 18
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 19

1 / 20

Audi A4 2.0T FSI Quattro - 1
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 2
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 3
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 4
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 5
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 6
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 7
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 8
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 9
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 10
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 11
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 12
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 13
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 14
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 15
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 16
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 17
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 18
Audi A4 2.0T FSI Quattro - 19

21 września 2024 21:47

ID: 6128422670

Najważniejsze

Przebieg

222 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

200 KM

Opis

Dzień dobry,


Na spedzaż wystawiam swoje prywatne auto którego jestem właścicielem od 10 lat.


- Model: Audi A4 B7 sedan

- Rok produkcji: 2006

- Kraj pochodzenia: Polska

- Silnik: 2.0 TFSI, benzyna (200 KM), oznaczenia silnika BWE

- Napęd: Quattro

- Skrzynia: Manual 6 biegów

- Kolor: Quartz Grey

- Przebieg: 222 000 km (oryginalny przebieg)

- VIN: WAUZZZ8EX7A047457

- Data pierwszej rejestracji: 21.08.2006

- Nr rejestracyjny: WE814YA


Wyposażenie:

- oryginalny S-line zewnętrzny (E4J zgodny z VINem)

- felgi 17’’ S-line

- opony letnie Michelin Pilot Sport 4, zakupione jako nowe w 2021, powinny wystarczyć na kolejne 3-4 sezony

- opony zimowe Yokohama BluEarth Winter, zakupione jako nowe w 2023, są praktycznie jak nowe

- Servotronic - aktywny układ wspomagania

- Bi-xenon

- Tempomat

- Radio CD z interfejsem MP3 (USB/SD/AUX)

- Światła dzienne DRL

- Climatronic

- el. szyby i lusterka

- ….. i inne


Historia auta:

Przez 18 lat auto miało 3 faktycznych użytkowników, całe swoje życie spędziło w Warszawie.

Auto pochodzi z Polskiego Salonu Audi Auto-Unia. Zostało tam zakupione w 2006 roku jako auto służbowe dla pracownika jednej z warszawskich korporacji.

W 2009 roku zostało zakupione przez poprzedniego właściciela w formie leasingu (oficjalnym właścicielem był bank). W 2013 po zakończonym leasingu przejął on auto na własność, a w 2014 przepisał auto na swoją żonę.

Ja zakupiłem auto w grudniu 2014 roku przy przebiegu 156k kilometrów i jestem jego użytkownikiem od tamtego czasu.

Auto było użytkowane dość umiarkowanie, głównie do przemieszczania się po mieście i czasami do dalszych tras. Rocznie pokonywało około 7k kilometrów.

Auto cały czas było i jest garażowane, w aucie nigdy nie było palone.


Historia szkód:

Auto jest w 100% bezwypadkowe i bezkolizyjne. Wszystkie szyby są oryginalne i pochodzą z 2006 roku. Reflektory przednie również są oryginalne i pochodzą z 2006 roku.


Auto przez 18 lat miało natomiast kilka napraw związanych z miejską eksploatacją (obcierki parkingowe):

- Według mojej wiedzy w 2012 poprzedni właściciel lakierował błotnik z prawej strony, ktoś przytarł go na parkingu.

- Za mojej kadencji w 2017 z polisy AC naprawiałem dwie obcierki parkingowe, które zdarzyły się w krótkim odstępie czasu. Jedna z nich dotyczyła błotnika przód, a druga błotnika tył (posiadam do wglądu zdjęcia uszkodzeń). Naprawy zostały wykonane w ASO Audi, błotniki zostały wymienione na nowe oryginalne (posiadam dokumentację napraw).


Historia serwisowa:

Auto było serwisowane bardzo skrupulatnie. Standardowe wymiany olejowo filtrowe wykonywałem raz do roku (roczne przebiegi ok 7k kilometrów). Stosowałem olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5w-40 oraz filtry firmy Mann. Jeśli coś dawało o sobie znać pomiędzy standardowymi przeglądami to było wymieniane bez zwłoki. Elementy zawieszenia były wymieniane na produkty firmy Lemforder.

Klimatyzacja była serwisowana i nabijana raz do roku na wiosnę.

Na większość zakupionych części posiadam faktury do wglądu.


Poniżej lista bardziej istotnych napraw/serwisów jakie wykonywałem:

- Wymiana turbosprężarki (przy przebiegu 165k), stara turbosprężarka zaczęła hałasować (tzw wastegate rattle). Zakupiona została nowa oryginalna trubosprężarka firmy BorgWarner (w firmie https://motoremo.pl/)

- Wymiana nagrzewnicy (przy przebiegu 167k)

- Wymiana kompletnego rozrządu (przy przebiegu 185k). Pasek CONTI, pompa wody HEPU, rolki i napinacz INA

- Wymiana akumulatora (przy przebiegu 190k)

- Wymiana wkładu katalizatora (przy przebiegu 214k)


Aktualny stan:

Pod kątem mechanicznym auto sprawuje się bez zarzutu. Silnik, skrzynia, napęd pracują bardzo dobrze, auto mimo wieku daje przyjemność z jazdy.

Z zawieszenia nie dochodzą żadne niepokojące odgłosy, nie ma luzów na układzie kierowniczy. Auto prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie.

Auto zawsze przechodziło przeglądy bez problemu, aktualny przegląd ważny jest do maja 2025 roku.


Wady i problemy:

- Auto przy okolo 210k kilometrów zaczęło zgłaszać błąd P0420 (Catalyst System, Efficiency Below Threshold), standardowe dla A4 B6/B7 przy tym przebiegu. Objawiał się on zapalającą się kontrolką Check Engine. Błąd ten wskazuje na kończący się katalizator. Konsultowałem ten problem u kilku mechaników po czym zdecydowałem się na wymianę wkładu katalizatora. Obudowa katalizatora pozostała oryginalna. Niestety ale błąd nadal powraca, po skasowaniu po ok 300km Check Engine zapala się ponownie. Sondy lambda były sprawdzane i działają prawidłowo. Auto działa prawidłowo, silnik ma moc jeździ bez żadnych problemów. Mój mechanik zweryfikował poprawność wymiany wkładu katalizatora i powiedział że autem może jeździć dalej bez ryzyka dla silnika więc dalej nie brnąłem w ten temat. Prawodpodobnie jedynym rozwiązanie aby pozbyć się kontrolki byłaby wymiana katalizatora na nowy z ASO.

- Auto ze względu na swój wiek i miejską eksploatację posiada trochę zarysowań i odprysków na lakierze. Dodatkowo co typowe dla A4 B6/B7 w okolicach nadkoli zaczęły pojawiać się ogniska korozji.

- Parktronic sporadycznie nie aktywuje się. Wydaje mi się że jeden z czujników w tylnym zderzaku powoli się kończy i czasem przy włączeniu biegu wstecznego parktronic nie załącza się.


Dokumentacja:

Do auta posiadam pełną dokumentację:

- Komplet oryginalnych książeczek i instrukcję obsługi w języku Polskim

- Komplet 2 kluczyków

- Karta pojazdu

- Dowód rejestracyjny


Auto będzie sprzedawane na umowę kupna sprzedaży. Auto jest do obejrzenia w Warszawie.


Zapraszam do kontaktu.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Rok produkcji

2006

Przebieg

222 000 km

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

200 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

12 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store