Samochód kupiony w Niemczech, użytkowany przeze mnie w Holandii przez 11 lat.
Silnik zadbany, nie zjada oleju.
Przebieg może odstraszać, ale większe remonty były niedawno wykonane.
2 lata temu regeneracja skrzyni w Polsce plus dwumasa (10.000 zł).
Nowy akumulator i alternator w NL (600e)
Rok temu cały układ wtryskowy (wtryski, zawór, pompa, pompa w baku) wymieniane w NL (2500e)
Po wizycie na stacji diagnostycznej dowiedziałam się, że konieczna jest wymiana lewych wahaczy, amortyzatory tył, przegub, osłona od drążka kierowniczego. Wszystkie te części zakupiłam, wraz z kompletem filtrów i olejów i oddaje je nowemu właścicielowi, razem z samochodem (z uwagi na to, że wyżej wymienione części kosztowały 2500zł, cena samochodu jest troszkę wyższa).
Samochód posiada kilka wizualnych mankamentów z uwagi na długi czas użytkowania.
Zarysowania i małe odpryski lakieru - wszystkie widoczne w przybliżeniu na zdjęciach.
Na wszelkie inne pytania odpowiem podczas rozmowy telefonicznej z zainteresowanym.