Sprzedam A4 B5 1.8t w serii FWD 1999r o dość rzadkim 'piaskowym' kolorze
Samochód posiadam ponad 5 lat (od 09.2019), w dniu zakupu miał 214tys przebiegu, a aktualnie ma okolice 262tyś
Przez ten czas i te ilość km zrobiłem/wymieniłem w nim w dużo
Zaczynając od komory silnika i układu paliwowego:
-wszystkie świecie
-wszystkie cewki
-rozrząd z przodu
-napinacz z łańcuchem z tyłu
-przepływomierz
-zawór n75
-moduł zapłonowy
-wymiana turbo na regenerowaną (jest jeszcze na gwarancji do 16.11.2024)
-wszystkie przewody podciśnienia od turbo wymienione z gumowych na silikonowe
-dolot wymieniony z gumowego na silikonowy
-sprężarka od klimy
-odma wraz z częścią przewodów
-mechanizm wycieraczek
-pompa paliwa
-akumulator
Podwozie:
-czujnik oleju (kupiłem jakiś badziewny zamiennik i przez to nie pokazuje temperatury oleju - potwierdzone info z komentarzy z allegro)
-wszystkie wahacze z przodu
-przeguby zewnętrzne
-katalizator
-regenerowane wszystkie zaciski
-tarcze i klocki przód, tył (z przodu wleciały budżetówki, przy dużej temperaturze na zewnątrz może być pisk przy dohamowywaniu)
-ogarnięty ręczny, bo się zapiekał
-zmieniony końcowy tłumik na Remusa
-dołożone dystanse z przodu
Nadwozie:
-grill ala plaster miodu
-dołożona lotka z tyłu
-przyciemnione szyby tył
Środek:
-wymienione zegary od audi a6 c5 VDO (Jaggerowskie padły)
-wymieniony przełącznik zespolony
-dołożony moduł bluetooth do radia
-wymienione głośniki na nowe od JBLa
I na pewno coś jeszcze, ale pamięć już zawodzi :P
Wyposażenie:
-wszystkie szyby w prądzie
-elektrycznie regulowane lusterka
-elektrycznie regulowane fotele
-automatyczna klimatyzacja
-zmieniarka płyt
-blokoda skrzyni biegów Bear Lock
-full fis
-multifunkcyjna kierownica
-regulowane ledźwia w fotelach
-2 kluczyki
Olej wymieniany zawsze na motula 5w40. Ostatnio w listopadzie zeszłego roku (przy okazji regeneracji turbo).
OC do 03.08.2025 (druga rata do zapłacenia w lutym), a przegląd do 24.06.2025
Auto sprzedaje na stalówkach z zimowymi oponami ale dorzucam alufelgi oz racing 18' (te ze zdjęć) z letnimi oponami.
Z minusów to przede wszystkim wnętrze. Wypadałoby ogarnąć fotel pasażera i kierowcy + opada podsufitka ale to typowe w b5. Z zewnątrz są dwa ogniska rdzy. Jedno na błotniku a drugie na blendzie bagażnika. Jest delikatny odprysk na przedniej szybie, ale zostało to ogarnięte przez poprzedniego właściciela. Latam z tym tak od prawie 5 lat i nic się nie stało od tamtej pory. Ogólnie lakier uważam na dobry, ale oczywiście wiadomo, że jest to już 25 letnie auto, także jakieś rysy, odpryski itp sie znajdą.
Dodatkowo trzeba ogarnąć ABS oraz coś zaczęło co jakiś czas stukać/pukać w zawieszeniu z przodu - ten dźwięk już był w momencie przeglądu także problem z wielowahaczami odrzucam...
Dorzucę parę gratów kupującemu np dokładka z przodu od cupry (była zamontowana ale wkręty puściły), spray z kolorem budy czy też dekielki do alufelg
Auto stoi w Łodzi, w zasadzie to centrum Łodzi
Proszę dzwonić w godzinach wieczornych (po 17) - ewentualnie pisać smsa.
Więcej zdjęć: https://drive.google.com/drive/folders/1Pzq-Ya4149Ik59Xm5BWlmpmCnQ-2LkYZ?usp=sharing