Sprzedam projekt Audi A4 B6 1.8T. W aucie 2 lata temu został zakuty silnik i złożony zestaw big turbo oparty na turbosprężarce G25-550. Lista modyfikacji jest bardzo duża, wymienię najważniejsze:
- Turbosprężarka Pulsar G25-550
- Kolektor wydechowy baran
- Downpipe 3", reszta wydechu 2,75" na tłumiku Magnaflow
- Intercooler centralny 550x230x65
- Wtryskiwacze 750cc
- Cewki Beru ZSE051
- Świece BKR7EIX
- Wałek ssący J
- Kuta korba Techno5
- Tłoki AGU stoczone na CR 8.8
- Głowica po pełnej obróbce
- Nowy rozrząd
- Panewki ACL
- Sprzęgło z diesla
- Zegar doładowania oraz EGT
- wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze wału, pierścienie etc.
Od momentu złożenia auto przejechało bezawaryjnie zaledwie ok. 5 tys. kilometrów, gdyż jest to auto weekendowo-zlotowe. Auto posiadało wcześniej instalację LPG, która została w aucie i jest zamontowana w niewidoczny sposób. Służy jedynie do ekonomicznego przemieszczania. Stan blacharski bardzo dobry, w tym roku po korekcie lakieru. Wynik 500NM i 430KM na doładowaniu 1.6 bara. Aktualnie auto jeździ na progresywnym doładowaniu 1-1,4 bara. W celach bezpieczeństwa do benzyny dolewam 15% etanolu.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.