Stan techniczny bardzo dobry. Wszystkie podzespoły pracują prawidłowo, nie wymagają żadnych nakładów finansowych. Po zakupie została podniesiona moc do 184KM i 420Nm w profesjonalnym zakładzie ECU Majster w Radziejowicach. W naszym posiadaniu od lutego 2022roku. Kupiony od pierwszego właściciela.
Wymiana rozrządu przy ~225000km (Contitech 2022r.)
Wymiana kompletu wahaczy z przodu ~ 225000km (TRW)
Wymiana sprężyn z przodu ~225000km
Wymiana intercooler-a ~225000km
Zmiana mapy silnika. Program napisany od podstaw ze strojeniem na hamowni (184KM, 420Nm) ~225000km
Wymiana sprzęgła z dwumasą przy ~230000km (Sachs)
Wymiana tarcz i klocków z tyłu ~ 235000km
Wymiana tarcz i zacisków na większe z Audi A4 B7 2.0TFSI ~240000km
Wymiana pompy tandemowej ~255000km
Wymiana rozrusznika ~260000km
Wymiana końcówki drążka kierowniczego, prawa. Zbieżność 288000km
Wady: korozja na drzwiach kierowcy oraz nadkolu obok chlapacza. Tylni zderzak podrapany z prawej strony. Poza tymi usterkami na samochodzie znajdują się drobne ryski oraz odpryski lakieru wynikające z normalnego użytkowania auta.
W przypadku pytań, zapraszam do kontaktu.