Sprzedaję swoje autko, które jest ze mną już ponad 5 lat. Historia jest trochę bardziej złożona, auto po przeróbkach więc jeśli szukasz samochodu typu „igła, jak z fabryki” to polecam inne oferty. Jeśli natomiast interesuje Cię sprawdzony i pewny egzemplarz samochodu, który daje frajdę z jazdy - zapraszam.
AUDI A4 B7 quattro rok 2006 z legendarnym silnikiem vaga 1.8T z instancją LPG
Samochód oryginalnie miał silnik 2.0 tfsi. Silnik był jednak uszkodzony i został wymieniony na niezawodne 1.8 turbo o oznaczeniu BFB.
Aktualny przebieg na liczniku 331 tys. km z czego 130 na nowym silniku. Silnik po przy przebiegu 257 tys. km przeszedł gruntowny remont: honowane cylindry, nowe pierścienie, planowana głowica, nowe uszczelki, gniazda zaworowe itd.
Instalacja gazowa Lovato z butlą 72l schowaną we wnęce koła zapasowego i wlewem po klapką. Wtryskiwacze i reduktor wymienione przy przebiegu 280 tys. Spalanie gazu średnio ok 12l. Z racji dużego zbiornika (tak, naprawdę butla 72l zmieściła się pod podłogą bagażnika) dystans na LPG to nawet 550 km.
Autem sam przejechałem ok. 120 tys. km. W tym czasie wykonałem masę modów w celu poprawy walorów jezdnych oraz wymieniłem kupę części. Lista poniżej:
- nowe sprzęgło LUK
- nowe świece i cewki NGK
- nowy komplet zawieszenia przód i tył
- rozrząd z pompą przy przebiegu 257 tys.
- oleje w przekładniach
- nowy akumulator
- kompresor klimy
- wymiana turbiny na zregenerowaną K03s (mocniejsze turbo z wersji BEX)
- wymiana stabilizatora z tyłu na taki z wersji RS (jest grubszy i sztywniejszy przez co lepiej prowadzi się w zakrętach, samochód jest mniej podsterowny)
- drugi intercooler
- wymiana wtryskiwaczy na większe z wersji BEX
- downpipe
- eliminacja pompy SAI
- silikonowy TIP
- chiptunig – samochód ma ok. 205 KM
- zegary w kabinie ze wskaźnikiem doładowania i temp. oleju
- blokada zapłonu
- zrobione wyciszenie: nadkola z przodu, drzwi z przodu i z tyłu, podłoga pod kanapą, cały bagażnik
- wymiana głośników z przodu na Audio System MX165 80RMS z drewnianymi tulejami oraz wzmacniacza, subwoofera i głośników z tyłu na BOSE
- emulator zmieniarki – możliwość połączenia blutooth, minijack, usb
- doświetlanie zakrętów
- moduł świateł dziennych
- czujniki parkowania z tyłu
- rejestrator wideo dodaję w gratisie.
Do tego dochodzą różne części, które się po prostu zużywają i psują takie jak tarcze i klocki hamulcowe, termostat, czujnik temperatury, ezektor, sprzęgło alternatora itd.
Olej i filtry wymieniane co 10 – 12 tys km.
Odnośnie wyposażenia, o którym warto wspomnieć: tempomat, czujnik deszczu i zmierzchu, multifunkcyjna kierownica, fotochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewanie dupci, 2-strefowy klimatronic, wypinany hak. Opony goodyear 4 seasons na alufelgach 17 cali spokojnie jeszcze na rok.
Blacharsko nie ma tragedii, ale jest parę poprawek i trochę odprysków od kamieni.
Przegląd i OC do końca stycznia 2025.
Do obejrzenia w Gdańsku na Przeróbce.