Witam serdecznie. Przedmiotem sprzedazy jest samochod Audi A4 B7 z roku 2006. Auto posiadam od 2020 roku od wrzesnia czyli dokladnie wychodzi teraz 4 lata. Audi posiada silnik 1.9 TDI o mocy 110 km o oznaczeniu AVF. W B7 1.9 TDI posiadaly oznaczenia BRB i BKE. Tu jest wstawniony słupek o kodzie AVF z Passata B5 z tego powodu, ze poprzedni BRB pobieral olej i zostal wymieniony sam słupek AVF w Pazdzierniku 2023 roku. Wraz z silnikiem zostaly wymienioje uszczelnienia turbiny, uszczelnienie miski olejowej, uszczelnienie pokrywy zaworow, uszczelnienie walka rozrzadu i wału. Uszczelnienia pompowtryskiwaczy zostaly rowniez wymienione. Uszczelnienie obudowy filtra oleju. Uszczelnienia kolektora wydechowego i dolotowego. Olej z fitrami wymienione rowniez wraz z wstawieniem slupka. Rozrzad nowy wymieniony. Swiece rowniez wymienione. Termostat wymieniony poniewaz wskazywal zle temperature - zanizal.Posiadam na to wyceny czesci z warsztatu ktory wymienial. Skrzynia biegow manualna 5 biegowa pracuje dobrze. Sprzeglo dziala dobrze, nie wymagalo wymiany jak do tej pory. Na wymiamy Oleji i filtrow mam rowniez wyceny z warsztatu. W ostatnim czasie rowniez zostaly wymienione tarcze hamulcowe tylne + klocki hamulcowe + nowy zacisk hamulcowy. Reczny hamulec dziala. 2 lata temu takze wymienione zostaly sprezyny przod + tył oraz amortyzatory przod + tyl. Z przodu w zawieszeniu zostaly wymienione wszystkie tuleje z lewej jak i z prawej strony na wahaczach + od strony kierowcy górny tylny wahacz, poniewaz cos stukało, byl spokoj ale niestety po czasie znow zaczelo stukac. Moje przypuszczenia - slabej jakosci wahacz zuzyl sie. Lakierniczo nie jest to Igła niestety, auto ma 18 lat takze robiac rocznie 25/30 tys km na drogach zawsze gdzies odpryski moga sie znalezc na tylu letnim aucie ( mam zdjecia odpryskow ) Mimo, ze zlecilem do Autodetalingu 2 lata temu auto na korekte lakieru + pranie wnetrza niestety osoba wykonujaca usluge stwierdzila, ze nie jest w stanie wszystkiego korekta usunac. Takze jak komus zalezy, by lakierniczo byl dopieszczony, to bedzie do poprawek lakierniczych. 3 lata temu w 2021 roku w Marcu rowniez wymieniona zostala sprezarka klimatyzacji. Dlatego ze na poprzedniej bylo zuzyte sprzegielko i nie bylo mozna wylaczyc ECON - caly czas sie swiecil. Aktualnie klimatyzacja jest do nabicia, bo od zalozenia sprezarki i nabicia minelo 3,5 roku, czynnik sie zuzyl. W 2022 roku w kwietniu wymieniona zostala Turbina. Ale tez niedawno nastał problem, poniewaz powyzej 120km/h odcina turbine i wyskoczyl Check Engine oraz kontrolka Spirali ( mam zdjecia tych kontrolek) Po przejechaniu 30 minut czasu wyswietla sie komunikac o niskim poziomie oleju - ale gdy otworze maske i zamkne ją komunikat znika. Olej sprawdzalem i stan sie zgadza. Wymienilem czujnik poziomu oleju na nowy oraz zamek pod maska, bo slyszalem ze ponoc tez moze byc powiazany i mimo to nadal komunikat sie wyswietla. Przypuszczam, ze moze to byc czujnik cisnienia oleju. Tego nie wymienialem akurat. ( Mam zdjecie komunikatu rowniez ) Wymieniona kilkukrotnie rolka napinacza i rolka prowadzaca ze wzgledu na to, ze na zimnym silniku piszczy ale jak sie rozgrzeje to przestaje piszczec. Wymieniony zostal w 2021 roku Kruciec glowicy z tego powodu, ze plyn chlodniczy wyciekal - aktualnie nic nie ubywa, nie ma koniecznosci dolewania. Na rozne czescii wymienione w tym opisie posiadam wyceny z warsztatu. Powod sprzedazy jest taki, ze oprocz Audi posiadam dwa Fordy i stwierdzilem ze czas sprzedac jedno auto, bez sensu trzymac 3 samochody. Dla zainteresowanej osoby podam numer VIN, nie mam nic do ukrycia. Wiecej informacji chetnie udziele pod moim kontaktem 78*******50. Prosze dzwonic i smialo pytac. Cena oczywiscie bedzie na miejscu do negocjacji i dogadania. Pozdrawiam.