Dzień dobry,
Mam do sprzedania samochód Audi A4 B7 3,0 TDI Quattro 264 kM Sedan 2006 rok produkcji, skrzynia manualna. Jest to silnik o największej mocy jaki był montowany fabrycznie w tych modelach z dodatkiem solidnego napędu na 4 koła co daje ogromną przyjemność z jazdy. Mimo dużej pojemności pali według komputer pokładowego 6 l/100km ale jak wiemy te wyniki są przekłamane, dlatego liczyłem realne spalanie od tankowania do tankowania, które oscyluje koło 6,5 l/100km na trasach 40 km w jedną stronę, więc spalanie jest naprawdę małe w stosunku do mocy.
Aktualny przebieg 306 tys. Zakupiłem go w 2016 r. z przebiegiem 180 tys. Powodem sprzedaży jest zakup nowszego auta. Sprzedaje go w takim stanie jakim jest, bez upiększania dla zamydlenia oczu. Tzn. mechanicznie jest sprawny, a kosmetycznie do poprawy. Nie mam czasu się bawić w doprowadzanie go do ładu, dlatego wolę obniżyć cenę względem cen rynkowych.
Rzeczy do poprawy ujęte na zdjęciach:
- Odklejony materiał podsufitki.
- Odklejone osłony przednich siedzeń
- Przycierka przedni i tylni zderzak.
- Przycierka na obu lusterkach.
- Radio do zaprogramowania – nie używałem, nie przeszkadzało mi to.
- Zaklejone pęknięcie na przedniej szybie, niestety widoczny odprysk ale mam dokument potwierdzający naprawę, rzekomo uprawniający do dalszej jazdy mimo widocznego odprysku.
- W lewym tylnym kole trzeba kontrolować ciśnienie powietrza, ponieważ czasem ucieka (może wentyl do wymiany).
- Kluczyk tylko jeden egzemplarz i nie działa zamykanie z pilota.
- Należy kontrolować poziom oleju i płynu chłodzącego, ponieważ mogą być potrzebne dolewki, podczas użytkowania.
Mimo tych delikatnych negatywów użytkuję to auto 8 lat, więc to o czymś świadczy. Złego auta tyle lat się nie trzyma. Ale żeby nie było, że są tylko negatywy to teraz lista ostatnich napraw i pozytywów:
- Zaleceniem producenta oleju wymianę należy robić co 30 tys. km ale ja robiłem co 15 tys.
- Nie oszczędzam na bezpieczeństwie, więc opony zawsze są kupowane nowe, aktualne założone letnie opony mają bardzo dużo bieżnika.
- We wrześniu auto przeszło przegląd techniczny bez żadnych poprawek.
- Mimo dużej mocy auto nie było „katowane”. Duża moc służy mi tylko do bezpiecznego i szybkiego wyprzedzania innych pojazdów na drodze.
- W 2016 roku był on na obniżonym sportowym zawieszeniu, które było założone od razu po zakupie od producenta, dlatego dostałem w pakiecie praktycznie nowe fabryczne zawieszenie. Służy do tej pory bez zarzutu.
- 27.04.24 wymienione filtry i olej
Może teraz parę słów o wyposażeniu:
- elektryczne szyby
- ogrzewane przednie siedzenia
- światła do jazdy dziennej
- skórzane siedzenia
- 16 calowe felgi aluminiowe
Reszta to już standard na te czasy, więc nie ma co się rozpisywać. Ma 4 koła, kierownicę i jeździ.
Zapraszam do kontaktu.