Witam, mam do sprzedania AUDI A4 B7 1.8T QUATTRO 2XSline (środek i zawieszenie). Samochód pochodzi ze Szwajcarii (produkcja 2006r. modelowo 2007r., pierwsza rejestracja 04.08.2006r.). Posiadam ją od 30.01.2021r. jestem drugim właścicielem (pierwszym w PL). Ponad 3 lata w kraju. Auto posiada dwa komplety kół (lato 19" i zima 17").
Przez ten okres było zrobione:
Po zakupie, wymiana rozrządu, tarcz hamulcowych i klocków (przód i tył) plus dwa zaciski tył. Wszystkie możliwe płyny i oleje (skrzynia i most "dyfer" na ori aso).Odma ori aso. Klima (kompresor, osuszacz, skraplacz, czujnik, chłodnica), przy okazji wymiany podzespołów klimatyzacji, przy których było potrzebne rozebranie deski rozdzielczej wymieniona została także nagrzewnica. Wymieniona została szyba przednia ponieważ była porysowana przed poprzedniego właściciela (zapewne skrobaniem podczas zimy) i przeszkadzała w codziennym użytkowaniu (producent szyby ten co idzie na pierwszy montaż). Demontaż skrzyni biegów w celu oddania do inspekcji i wymiany łożysk. Wymiana sprzęgła (tarcza i docisk) plus wymiana lewarka zmiany biegów z całym "koszem" itd aso w celu zniwelowania luzów. Przyciemnienie szyb plus świateł tył. Działają wszystkie schowki, szufladki, podłokietnik (co w tym modelu nie jest takie oczywiste). Nie rozpisuje się o wymianach mechanizmu wycieraczek przód i ramion, różnego rodzaju siłowników gdyż szkoda na to czasu.
W drugim roku użytkowania:
"One step" lakieru, nałożony twardy wosk plus "niewidzialna wycieraczka" na wszystkie szyby plus lusterka.
Potem przyszły zmiany przy podnoszeniu mocy:
Turbo Hybryda K03 z kutym kołem kompresji "big tip" od Geremi Turbo Performance,
Tip 3" TurboHub,
Maf Audi S3,
Wtryski Bosch 440cc,
Cewki NGK czerwone,
Świece pfr7q,
Inspekcja pompy i weryfikacja "smoka",
Napinacz łańcucha rozrządu bez vvt ori aso.
Katalizator sportowy o większej przepustowości spalin AWG Euro4.
Wydech z kwasa: Downpipe 2,75", wydech 2,5" z rozejściem na 2x2,5" od FTG.
Środkowy tłumik Fmic, tłumiki końcowe Fmic, Intercooler centralny Fmic.
Wszystkie prace związane z tuningiem TurboHub, strojenie Bizon Garage, wydech plus intercooler FTG.
Po "przeróbkach" auto legitymuje się mocą 258km i 356Nm.
W trzecim roku:
Gwint AP Sportfahrwerke, wymiana całego zawieszenia (przód + tył). Przód to co na pierwszy montaż (Lemforder), tył wymienione wszystko oprócz drążków stabilizatora zostały ori (były całe w bardzo dobrym stanie i w razie wymiany łatwy dostęp). Wymienione tuleje wózka (przy okazji jak był zdemontowany w celu łatwiejszego dostępu do poszczególnych podzespołów), dwa tylne wahacze ori aso.
Wymienione świece, sonda ori aso, płyn hamulcowy, przeprowadzony serwis klimatyzacji.
Olej wymieniany max po 8000km. Ze względu na "tuning" tankowane paliwo 98 i zalewany olej 5W40 (większa lepkość w wyższych temperaturach). OC ważne do 28.02.2025r., badania techniczne ważne do 29.01.2025r. Przebieg rośnie gdyż auto jest w ciągłym użytkowaniu. Kontakt telefoniczny i smsowy. Pozdrawiam i polecam.