Witam.
NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA.
ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ AKTUALNY STAN SAMOCHODU.
Na sprzedaż posiadam Audi A4 z 2006r 3.0TDI ASB z automatyczną skrzynią biegów oraz fabrycznym pełnym pakietem S-Line.
Samochód jest po kolizji z sarną, dlatego wymaga poprawek blacharsko-lakierniczych.
Drugim mankamentem samochodu jest ubywający płyn chłodniczy oraz dymienie na biało po rozgrzaniu na postoju. Podczas jazdy samochód nie dymi. Auto normalnie jeździ, ma moc, nie przegrzewa się, lecz jest to problem, którym w najbliższym czasie trzeba się zainteresować.
Wszystkie materiały eksploatacyjne wymieniane na bieżąco (olej renomowanej firmy Millers wymieniany co 9-10 tys. km łącznie z płukanką przed każdą wymianą oraz wszystkie filtry.) Dodatkowo przy ostatniej wymianie oleju wlany Ceratec Liqui Moly.
Co do wymian jakie przeprowadziłem podczas użytkowania samochodu to:
- pełny zawias z przodu firmy Lemforder, po wymianie zrobiona zbieżność
- naprawa podnośnika szyby od strony pasażera
- regeneracja turbiny w renomowanym serwisie TOPMAR w Przeźmierowie
- wymiana sprężarki klimatyzacji, osuszacza oraz chłodnicy łącznie z płukaniem całego układu
- regeneracja alternatora
- oraz wiele innych, których nie pamiętam.
Audi jest po chiptunningu (283 HP i 596 Nm posiadam wykres) oraz paru modyfikacjach m.in.
- centralny intercooler firmy fmic
- sportowy, mokry filtr powietrza K&N
- usunięty filtr dpf oraz egr
- wydech przelotowy ze stali kwasoodpornej
- obniżone i utwardzone zawieszenie
- amortyzatory Bilstein (żółte)
- hamulce przód - tarcze od Audi SQ5, zaciski Brembo.
W Audi zamontowany jest hak, który można w każdym momencie wypiąć. Używałem go do bagażnika na rowery i tak już został.
Do samochodu posiadam 3 opony zimowe, ponieważ pod koniec zeszłego sezonu zimowego jedna uległa uszkodzeniu. Najechanie na wkręt metalowy w miejscu nie do naprawy.
Przegląd techniczny ważny do 31.08.2025r.
Posiadam samochód od 2019r i nigdy mnie nie zawiódł.