Dzień dobry!
Mam do sprzedania Audi A4 B7 2.0TDI 170KM które użytkuję od około 5 lat i w tym czasie zrobiłem nim ok 80tyś kilometrów. Auto jeździło 80% w trasie, stąd mechanicznie jest bardzo doinwestowane a części które były w nim montowane są z najwyższej półki. Auto jeździło zawsze na oleju Motul 5W30, wymienianym co 10-12 tyś km a przed każdą wymianą zalewane płukanką Liqui Molly. W ciągu ostatnich 2 lat w aucie zostało wymienione:
- rozrząd INA ma 30tyś km
- kompletne zawieszenie SACHS(zgodne ze specyfikacją S-Line)
- sprężarka klimatyzacji (oryginał Denso) skraplacz, parownik i kilka innych elementów + czyszczenie i nabicie układu - koszt 3500zł
- drążki kierownicze + końcówki drążków Lemforder + geometria
- kompletny zestaw wahaczy z przodu + łączniki stabilizatora Lemforder Audi OE
- tarcze, klocki przód
- termostat OE Audi + nowy płyn
- regeneracja 4 wtryskiwaczy
- inne drobne naprawy, których nie pamiętam
Auto stoi na oponach zimowych 5-6mm, mogę dorzucić opony letnie 3-4mm. Koło dwumasowe nie wykazuje zużycia
Audi jest w rzadkim kolorze czarna perła i pakiecie Shadow Line a na wyposażeniu posiada:
- klimatronic dwustrefowy
- ABS
- wewnętrzny pakiet S-Line (półskórzane fotele pompowane elektrycznie, kierownica S-Line, czarne wnętrze łącznie z sufitem)
- zawieszenie S-Line 1BV
- wspomaganie kierownicy
- lodówka w schowku pasażera
- światła biksenonowe
- światła do jazdy dziennej drl
- system follow me home
- ledowe oświetlenie wnętrza
- fabryczne czarne listwy zewnętrzne
- wewnętrzne listwy ze szczotkowanego aluminium
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- 4 elektryczne szyby
- podgrzewane fotele
- kolorowy wyświetlacz fis, między zegarami
- radio + nawigacja RNSE
- system audio Audi Logic z subwooferem w bagażniku
- tempomat
- wiele innych, których nie pamiętam
Auto sprzedawane jest za +/- połowę ceny rynkowej auta z takim wyposażeniem bo trzeba je dopieścić, gdyż stoi od jakiegoś czasu bo kupiłem nowe.
Na moje oko, trzeba by zrobić:
- regenerację turbiny, kupiłem auto ze zregenerowaną i wystarczyło na ok 80 tyś km.
- zderzak przedni (wjechał mi facet skuterem i nie tykałem tego - patrz zdjęcie)
- kilka obcierek, odprysków itd - auto nie jest z prosto z salonu
- do wymiany(według mnie) półoś/przegub bo auto na wyższych biegach, przy pedale w podłodze wpada w delikatne wibracje.
I pewnie znajdzie się kilka innych rzeczy o których nie wiem. Niemniej cen wystawionego auta uwzględnia je wszystkie a większość kosztownych napraw auto ma już za sobą.
Nie dzwoń/pisz z dziwnymi propozycjami cenowymi, szanujmy swój czas.
Autko skręca, jeździ, hamuje i do obejrzenia jest w Piszu. Nic nie stuka, puka, jest sztywne i jedzie jak po torach. Nie jest to odpicowany ulep "od Niemca" bez numeru Vin w ogłoszeniu. I choć nie jest idealne to ww naprawy pochłonęły ok 15tyś pln. Auto w kraju łącznie 7 lat. Zdjęcia przedstawiają stan dzisiejszy i sprzed 2 lat, gdy jeszcze je użytkowałem. Wnętrze kilkoma godzinami pracy można doprowadzić do pięknego stanu..
Cena ostateczna 10000 do 9 kwietnia - wtedy cena wzrośnie o koszt ubezpieczenia OC bo będę musiał je przedłużyć.