Sprzedam samochód, którego jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Samochód został sprowadzony do Polski z Niemiec przez firmę a ja go nabyłem od niej, więc z karcie pojazdu jestem pierwszym właścicielem.
Samochód użytkowany na co dzień oraz serwisowany na bieżąco.
Samochód w dobrym stanie technicznym i dostatecznym wizualnie (posiada ogniska korozji na klapie bagażnika, posiada ognisko korozji na lewym przednim błotniku oraz posiada ognisko korozji na lewych drzwiach oraz rysie i odpryskach ba masce).
Samochód za mojego użytkowania nie uczestniczył w groźnych zdarzeniach drogowych.
Marka/Model: Audi A4 B8
Rok produkcji : 2011r.
Silnik: 2.0TDI - 143KM z systemem start/stop wyłączalnym.
Typ silnika: CAGA
Karoseria: Sedan
Skrzynia: Manualna 6-biegowa
Napęd: Przedni
Kolor: Granatowy
Przebieg: około 372 000km (auto w codziennym użytkowaniu)
OC: do 07.02.2025r.
Przegląd: 12.2025
Olej wymieniany przy: 362 017km
VIN: WAUZZZ8K1BA120391
Pierwsza rejestracja: 25.02.2011r.
Kraj pochodzenia: Niemcy
Pierwsza rejestracja w Polsce: 08.02.2019r.
Wyposażenie:
- elektryczne szyby x4
- podgrzewane siedzenia przednie
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- ESP
- kierownica multifunkcyjna
- pompowane lędźwie w fotelach przód
- przyciemnione szyby tylnie folią
- lampy przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów
- fotele "sportowe" i kanapa w półskórze
- Audi MMI z nawigacją
- Tempomat
- Czujnik deszczu
- Koło zapasowe
- Podłokietnik przód
- Podłokietnik tylni w kanapie
- podsufitka pomalowana w ciemnym kolorze (kupiony w takim stanie)
- dekoracje kokpitu i tunelu oklejone czarną folią (kupiony w takim stanie)
- koła stalowe 16" na oponach zimowych.
Lista wymienionych rzeczy, które pamiętam i mam rachunki:
- Rozrząd 333 054km 09.2023r.
- Kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym ok 370 000km 07.11.2024r.
- Po 1 szt wahacza prawego i lewego tylnego 362 017km
- tarcze/klocki hamulcowe przód oraz osłony termiczne tarcz 02.08.2024r.
- tarcze/klocki hamulcowe tył + wahacz przedni prawy/lewy dolny wraz ze sworzniami + wahacz tylni prawy 02.02.2023r.
- Kolektor ssący 291 193km 14.01.2022r.
- Klocki przód 302 845km 18.05.2022r.
- Wahacz lewy przedni 12.10.2021r.
Nie ukrywam faktu, że samochód był w serwisie blacharsko-lakierniczym ASO AUDI LELLEK w Gliwicach z powodu szkód OC sprawcy:
1) Drobna kolizja drogowa w wyniku, której został uszkodzony lekko zderzak tylni samochodu. Zderzak został wymieniony na nowy i pomalowany w ASO z polisy sprawcy bezgotówkowo.
257 034km / 05.10.2020r.
2) Uszkodzenie lakieru lewej strony pojazdu w wyniku odprysku drobnych kawałków tynku z elewacji, przy której samochód został zaparkowany. Szkoda likwidowana w ASO z polisy OC budynku ,były malowane na nowo całe elementy:
- błotnik, drzwi kierowcy, drzwi pasażera, rama dachu, zderzak tył
Samochód posiada następującą usterkę ,która pojawiła się niedawno:
Powyżej 3000 obrotów silnik wchodzi w tryb awaryjny i z następującym kodem błędu: "Zbyt wysokie ciśnienie paliwa". Po wyłączeniu silnika oraz uruchomieniu go ponownym znów pracuje normalnie bez trybu awaryjnego.
W samochodzie w związku z tym były wymienione / zrobione następujące rzeczy
- wymienione w wtryskiwacze na sprawne (używane)
- wymieniony regulator wysokiego oraz niskiego ciśnienia
- przeczyszczone przewody paliwowe
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu w godzinach 9:00 - 18:00.