CENA 32 000 PLN
Witam , mam do sprzedania swój prywatny samochód Audi A4 B8 w wersji sline , niezawodny motor 2.7 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i 400nm momentu obrotowego ze skrzynią multitronic która pracuje idealnie .
Bardzo bogate wyposażenie tj- otwieranie bagażnika z przycisku oraz pilota, pełna elektronika w fotelach , pamięć foteli , fotele skórzane +podgrzewane , klimatyzacja 3 strefowa , nagłośnienie bang&olufsen ,mmi oraz odblokowane wszystkie możliwe funkcje ( doświetlanie zakrętów itd. itd.)
Samochód w takiej konfiguracji w sedanie na felgach audi 19 prezentuje się bardzo korzystnie i przyciąga uwage .
Olej regularnie zmieniany co 8-10 tysięcy na motul 5w30 8100 x-clean + , wymieniony przy przebiegu 430 000 ( tydzień temu ) , silnik odpala na dotyk, ma moc , nie kopci , nie bierze oleju płynu chłodniczego ani niczego innego , i na pewno zrobi jeszcze ogrom kilometrów ze względu na 6 cylindrów i stosunkowo niską moc , lepszy motor względem 3.0 TDI
W samochodzie wszystko robiłem dla siebie a więc nie były żałowane żadne pieniądze
W moich rękach audi jest od lutego 2023 i od tamtego momentu samochód został doinwestowany/wymienione zostało ;
- kompletne zawieszenie wielowahaczowe MEYLE HD ( 3000 zł)
- nowa zwrotnica prawa + lewa ( 1200 zł)
- turbina ( nadal na gwarancji ) (1500 zł )
- odma olejowa ( 270 zł)
- żarniki xenon osram ( 750zł)
- poduszki silnika komplet lemforder + poduszka skrzyni febi ( 1100 zł )
- przeguby zewnętrzne i wewnętrzne lemforder komplet czyli wszystkie cztery ( 800zł)
- zregenerowany został alternator
- gumy stabilizatora + łączniki stablilizatora tył
- oring chłodnicy skrzyni biegów
- gałka zmiany biegów
- dywaniki w kolorze na zamówienie
- ledowe podświetlenie tablic + projektor z logo audi we wszystkich drzwiach
- zostały zakonserwowane nadkola
- wymieniony olej w skrzyni biegów przy przebiegu 420 000
Na wszystko znajdą sie faktury, jednak nie kolekcjonowałem ich ponieważ nie planowałem jej sprzedać , mieć dla siebie już do końca .
Wszystkie naprawy były wykonywane przeze mnie osobiście ,koszt samych części to około 9 tysięcy , nie licząc robocizny która wraz z częściami u mechanika wyniosła by około 20 000 zł
Poprzedni właściciel wyremontował skrzynie przy przebiegu 380 000
Wymieniony został rozrząd przy przebiegu 375 000
Wymienił również akumulator na nowy
Cena niższa , do naprawy wzmacniacz bang&olufsen ( nie działa radio ani mmi)
Z minusów tylne lewe drzwi mają zamek do wymiany ( nie otwierają sie z pilota, tylko z wewnątrz ) czyli częsty przypadek w tym modelu , koszt naprawy to 100zł zamek + godzinka roboty oraz łożysko amortyzatora ( na większych dziurach efekt wybitego zawieszenia ) - tego już nie zdążyłem zrobić .
Samochód posiada oryginalne webasto natomiast jest do sprawdzenia bo przy próbie uruchomienia przepala bezpiecznik
Tak więc samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego na już , wsiadać lać paliwo i jeździć