Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 1
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 2
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 3
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 4
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 5
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 6
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 7
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 8
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 9
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 10
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 11
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 12
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 13
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 14
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 15
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 16
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 17
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 18
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 19
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 20
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 21
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 22
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 23
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 24
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 25
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 26
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 27
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 28
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 29
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 30
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 31

1 / 32

Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 1
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 2
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 3
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 4
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 5
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 6
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 7
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 8
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 9
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 10
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 11
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 12
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 13
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 14
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 15
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 16
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 17
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 18
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 19
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 20
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 21
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 22
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 23
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 24
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 25
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 26
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 27
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 28
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 29
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 30
Audi A4 2.7 TDI Multitronic - 31

Najważniejsze

Przebieg

43 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 698 cm3

Moc

190 KM

Opis

CENA 32 000 PLN

Witam , mam do sprzedania swój prywatny samochód Audi A4 B8 w wersji sline , niezawodny motor 2.7 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i 400nm momentu obrotowego ze skrzynią multitronic która pracuje idealnie .

Bardzo bogate wyposażenie tj- otwieranie bagażnika z przycisku oraz pilota, pełna elektronika w fotelach , pamięć foteli , fotele skórzane +podgrzewane , klimatyzacja 3 strefowa , nagłośnienie bang&olufsen ,mmi oraz odblokowane wszystkie możliwe funkcje ( doświetlanie zakrętów itd. itd.)

Samochód w takiej konfiguracji w sedanie na felgach audi 19 prezentuje się bardzo korzystnie i przyciąga uwage .


Olej regularnie zmieniany co 8-10 tysięcy na motul 5w30 8100 x-clean + , wymieniony przy przebiegu 430 000 ( tydzień temu ) , silnik odpala na dotyk, ma moc , nie kopci , nie bierze oleju płynu chłodniczego ani niczego innego , i na pewno zrobi jeszcze ogrom kilometrów ze względu na 6 cylindrów i stosunkowo niską moc , lepszy motor względem 3.0 TDI

W samochodzie wszystko robiłem dla siebie a więc nie były żałowane żadne pieniądze

W moich rękach audi jest od lutego 2023 i od tamtego momentu samochód został doinwestowany/wymienione zostało ;

- kompletne zawieszenie wielowahaczowe MEYLE HD ( 3000 zł)

- nowa zwrotnica prawa + lewa ( 1200 zł)

- turbina ( nadal na gwarancji ) (1500 zł )

- odma olejowa ( 270 zł)

- żarniki xenon osram ( 750zł)

- poduszki silnika komplet lemforder + poduszka skrzyni febi ( 1100 zł )

- przeguby zewnętrzne i wewnętrzne lemforder komplet czyli wszystkie cztery ( 800zł)

- zregenerowany został alternator

- gumy stabilizatora + łączniki stablilizatora tył

- oring chłodnicy skrzyni biegów

- gałka zmiany biegów

- dywaniki w kolorze na zamówienie

- ledowe podświetlenie tablic + projektor z logo audi we wszystkich drzwiach

- zostały zakonserwowane nadkola

- wymieniony olej w skrzyni biegów przy przebiegu 420 000


Na wszystko znajdą sie faktury, jednak nie kolekcjonowałem ich ponieważ nie planowałem jej sprzedać , mieć dla siebie już do końca .

Wszystkie naprawy były wykonywane przeze mnie osobiście ,koszt samych części to około 9 tysięcy , nie licząc robocizny która wraz z częściami u mechanika wyniosła by około 20 000 zł

Poprzedni właściciel wyremontował skrzynie przy przebiegu 380 000

Wymieniony został rozrząd przy przebiegu 375 000

Wymienił również akumulator na nowy

Cena niższa , do naprawy wzmacniacz bang&olufsen ( nie działa radio ani mmi)


Z minusów tylne lewe drzwi mają zamek do wymiany ( nie otwierają sie z pilota, tylko z wewnątrz ) czyli częsty przypadek w tym modelu , koszt naprawy to 100zł zamek + godzinka roboty oraz łożysko amortyzatora ( na większych dziurach efekt wybitego zawieszenia ) - tego już nie zdążyłem zrobić .

Samochód posiada oryginalne webasto natomiast jest do sprawdzenia bo przy próbie uruchomienia przepala bezpiecznik

Tak więc samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego na już , wsiadać lać paliwo i jeździć

 

22 kwietnia 2025 22:51

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Wersja

2.7 TDI Multitronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

B8 (2007-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store