Audi A4B6 z 2001 roku, sprowadzone w 2020 roku z Niemiec z przebiegiem ok 183 tys. km. Auto jak na swoje lata jest zadbane za wyjątkiem klaru na masce i zderzaku. Bardzo dobry silnik, 1.8T o mocy 150km, idealnie pracujący z instalacją gazową BRC. Skrzynia biegów manualna 5 biegowa, bez problemów. Środek mimo lat prezentuje się bardzo dobrze, auto było często pielęgnowane i impregnowane. Co roku nakładany twardy wosk, powłoka na wszystkie szyby, pełna dekontaminacja lakieru. Bak paliwa zalewany benzyną 98. Sprowadzony z przyciemnionymi tylnymi szybami.
Rozrząd wymieniony w lipcu 2024 roku przy przebiegu 237 tys. km.
Oleje i filtry wymieniane minimum raz do roku, maksymalnie co 10 tys. km, ze względu na instalację LPG. Aktualnie wlany został olej Liqui Moly Molygen 5W-40, kolejna zmiana za ok 4-5 tys. km, wg uznania właściciela.
Instalacja LPG założona we wrześniu 2021 roku, serwisowana co 15 tys. km, aktualny serwis wykonany przy 238 tys. km. Działa bez zarzutu. Jeśli chodzi o spalanie na gazie, jest to w cyklu mieszanym ok 10-11 litrów, w trasie oszczędnie jesteśmy w stanie zejść do 9 litrów. Przełącznik od instalacji został zamocowany z lewej strony w schowku, a wejście do tankowania jest w klapie wlewu paliwa za pomocą przejściówki.
Aktualne OC do 12 listopada 2024r.
Aktualny przegląd do 3 listopada 2024r.
Klimatyzacja sprawna, serwisowana wg zaleceń serwisanta. Działa bez zarzutu, wymienione zostały silniczki klap, dzięki czemu mamy spokój na lata. Jest ona dwustrefowa.
W lato 2022 roku został przeprowadzony serwis układu hamulcowego. Zostały wypiaskowane, pomalowane na pomarańczowo oraz zregenerowane zaciski. Wymienione linki hamulca ręcznego oraz założone przewody hamulcowe w oplocie PIZZA BREAKS, które mają dożywotnią gwarancję producenta. Przy okazji serwisu, zostały zabezpieczone nadkola z tyłu oraz wymienione tylne sprężyny.
Auto zostało przeze mnie doposażone w czujniki parkowania, z wyższej półki, przez co są one ledwo widoczne, praktycznie jak fabryczne. Zostały pomalowane w kolor nadwozia. Różnica między tanimi z chin, a tymi jest taka, że cała elektronika sterująca jest wyższej jakości i dodatkowo płytki krzemowe są zabezpieczone przed wilgocią. Dźwięk, głośność, oraz natężenie można zmieniać przełącznikami.
Uruchomiony został pełen komputer pokładowy FIS oraz dołożony tempomat. Wszystko idealnie działa w trasie. Podzespoły zostały użyte oryginalne. Nie miałem z nimi nigdy problemu.
Radio posiada zmieniarkę CD w schowku na 6 płyt, sterowane z poziomu radia.
Auto z racji wieku posiada ślady użytkowania, które nie wpływają w jakikolwiek sposób na komfort jazdy.
Auto aktualnie postawione na felgach 17 calowych, opony 225/45 R17.
Zapraszam do kontaktu oraz na oględziny.