Dzień dobry,
Na sprzedaż mam swój prywatny samochód – Audi A4 B8 z 2012 roku z dwulitrowym silnikiem TDI o mocy 143KM. Auto jest w moim posiadaniu od trzech i pół roku, w tym czasie przejechałem nim ok. 85 tys. kilometrów. Serwisowany na bieżąco, olej wymieniany co 15 tys. kilometrów.
Na wyposażenie samochodu składają się między innymi:
- Dwustrefowa klimatyzacja
- MMI w języku polskim
- Nawigacja
- Łączność bluetooth z telefonem
- Komfortowe wspomaganie kierownicy Servotronic
- Fotele sportowe S-Line
- Podgrzewane przednie fotele
- Podgrzewane lusterka
- Automatyczne wycieraczki
- Automatyczne światła
- Lakier z palety Exclusive
- Koło zapasowe
- Hak (wbity w dowód)
- Dwa komplety oryginalnych felg Audi 17” – lato i zima
- Dwa kluczyki
Zarówno pod względem technicznym jak i wizualnym samochód jest w bardzo dobrym stanie.
Wnętrze nie jest zniszczone, na tapicerce nie występują przetarcia ani nie jest porwana, jednak można już pomyśleć nad jej odświeżeniem. Delikatne ślady zużycia są widoczne na kierownicy oraz gałce zmiany biegów. Z zewnątrz widoczne drobne ryski wynikające z trzynastu lat eksploatacji. Poza tym mała wgniotka na drzwiach pasażera oraz niewielkie obtarcie tylnego zderzaka z prawej strony (widoczne na dwóch ostatnich zdjęciach). Mimo tych mankamentów srebrno/szary, perłowy lakier prezentuje się naprawdę pięknie i przykuwa uwagę, kiedy samochód zaparkowany jest na słońcu.
Obecnie Audi ma założone letnie koła z oponami w bardzo dobrym stanie. W pakiecie z autem dorzucam drugi komplet kół (opony zimowe + oryginalne alufelgi Audi)
Mechanicznie auto w 100% sprawne. Jedyna rzecz do zrobienia, to wymiana oleju – na obecnym przejechałem ok. 13 800 kilometrów. Nie robiłem tego samodzielnie, ponieważ z doświadczenia wiem, że większość nowych właścicieli i tak na wszelki wypadek go wymienia zaraz po zakupie. Istotne rzeczy, które były robione w samochodzie:
- 2025 – wymiana przepustnicy;
- 2023 – wymiana zaworu EGR wraz z chłodnicą, serwis hamulcowy;
- 2022 – wymiana lewych tylnych drzwi po stłuczce parkingowej. Procedura realizowana w ASO Audi Centrum Warszawa Okęcie. Szczegóły naprawy do wglądu w każdym autoryzowanym serwisie na podstawie numeru VIN. Zdjęcia uszkodzenia do wglądu dla zainteresowanych;
- 2021 – wymiana rozrządu przy 195 tys. kilometrów.
I to tyle. Auto nigdy mnie nie zawiodło, praktycznie przez cały okres użytkowania było bezawaryjne.
Przegląd ważny do 17 maja 2025, ubezpieczenie do 27 maja 2025. W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny. Serdecznie zachęcam do zakupu.
Maciej