Na sprzedaż Audi A4 kombi z nieśmiertelnym i oszczędnym silnikiem 1,9 TDI 110 KM. Jestem 1 właścicielem (współwłaścicielem) w Polsce. Auto sprowadzone z Niemiec na nasze zamówienie 16 lat temu. Służyło nam do tej pory, jednak nadszedł czas na nowszy samochód. Zawieram poniżej jak najwierniejszy opis, aby każdy zainteresowany miał świadomość w jakim stanie jest to 26 letnie Audi.
Jak widać na zdjęciach Audi swoje przeszło i chyba nie ma elementu blacharskiego, który nie wymagałby poprawy. Auto jest porysowane, ma kilka wgniotek, wychodzi gdzieniegdzie rdza (pozaklejane taśmą spore wykwity na drzwiach kierowcy i pasażera - najprawdopodobniej pod spodem są dziury), brakuje listew na drzwiach i osłonek klamek - wszystkie 4 posiadam. Brak spodniej zabudowy silnika. Pomimo takiego wyglądu zapewniam, że auto poza parkingowymi przygodami nie miało nigdy poważniejszej kolizji. Z elementów nadwozia wymienione było:
- tylna lewa lampa
- tylny zderzak (auto sprowadzone miało wgniecioną tylną klapę - naprawa, uszkodzony zderzak i stłuczoną lampę)
- przednia szyba (w 2009 roku z powodu pęknięcia)
- reflektory (stare już słabo świeciły i 2 lata temu zostały wymienione)
- szybka lewego lusterka
- szkiełka świateł przeciwmgłowych przednich
Elementy i wyposażenie, które jest uszkodzone, lub nie działa:
- mechanizm tylnej wycieraczki - nie działa
- sterowanie podgrzewania przednich foteli jest uszkodzone - po włożeniu bezpiecznika na miejsce grzeją bez przerwy z pełną mocą
- przetarcia na fotelach - zwłaszcza kierowcy
- uszkodzona roleta bagażnika - konkretnie mechanizm zwijający
- oryginalne radio kasetowe zostało zastąpione odtwarzaczem CD marki Pioneer, ponieważ psuła się regulacja głośności - oryginalne radio posiadam i dokładam do auta jeśli ktoś jest nim zainteresowany
- materiał podsufitki odkleił się i wisi - nie ma to wpływu na jazdę tylko ma się wrażenie, że sufit jest niżej
- zdarza się, że dźwignia przełączania świateł z mijania na długie "nie chce zaskoczyć" i trzeba ją przełączać kilka razy zanim zaskoczy
- w aucie zbiera się wilgoć
- nie da się otworzyć klapy bagażnika kluczykiem - uszkodzony zamek.
- wyrobione zatrzaski w podszybiu uniemożliwiają jego prawidłowe zaczepienie
- brak dywanika kierowcy
- auto posiada 2 oryginalne kluczyki, ale tylko 1 działający pilot do alarmu (z odcięciem dopływu paliwa)
- hałasuje prawy przegub napędowy
Auto jeszcze do połowy grudnia w ciągłej eksploatacji. Wymieniany olej co 10 tyś. km (od kilku lat na półsyntetyku, wcześniej na full) stąd ciągle żyjące turbo. W pełni sprawna klimatyzacja.
Komora silnika zabrudzona olejem w niektórych miejscach.
Akumulator wymieniony 3 lata temu - auto pali "na dotyk". W najbliższym czasie będzie trzeba wymienić rozrząd.
Podsumowując: ktoś powiedziałby, że auto nadaje się w takim stanie na złom i po co to sprzedawać, ale mi trochę go żal, bo mechanicznie zawsze o nie dbałem (jeździliśmy nim całą rodziną) i myślę, że jeśli trafiłby się ktoś, kto wie co i jak trzeba w tym aucie zrobić, to ono jeszcze może posłużyć, a jest oszczędne bo pali legendarne 6 l ropy po mieście, a 5 w trasie. Bez DPFów czy innych dwumas.
Zamontowany hak (zdejmowany).
Auto na letnich oponach (7lat).
Przegląd do 28 lutego, OC do 22 stycznia.
Zdecydowanych na auto w takim stanie zapraszam na oględziny.
Cena do negocjacji w granicach rozsądku.