Audi A5 2.7TDI V6 z 8 biegową automatyczną skrzynią biegów. Auto sprowadziłem osobiście z Niemiec 3 lata temu. Od tamtego czasu włożone zostało sporo pieniędzy. M.in skrzynia biegów po kompletnej regeneracji (jeszcze na gwarancji do 2025r) - 12tyś zł, przednie reflektory po pełnej regeneracji - 3tyś zł, komplet tarcz i klocków hamulcowych na przód (Rotinger GT) i tył (Brembo) - nie liczyłem ale coś około 2tyś. Również sporo drobnych rzeczy: komplet nowych klap kolektora ssącego, mechanizm podnoszenia szyby, czujniki poziomu świateł, dmuchawa nawiewu i klapa gasząca.
Zmieniona kierownica na RS5 z łopatkami, gałka RS5, grill i ramki halogenów plaster miodu, pływające kierunkowskazy w lusterkach, projektory LED w drzwiach, DPF wyprogramowany i zastąpiony downpipem, a wydech z trybem głośno/cicho na pilota oraz dołożony dyfuzor z tyłu oraz większe końcówki wydechu.
Jakieś dwa lata temu podkręcona moc silnika do 220KM - z wykresem z hamowni. Dzięki temu spalanie w trasie około 6-7 litrów na 100km, a autko jest naprawdę żwawe.
Autem byłem dwa razy w Zakopanem bez żadnych problemów. Nawet przyznam, że zaskoczyło mnie jak bardzo jest pojemne, bo na tygodniowe wakacje dwie osoby spokojnie się spakują.
Olej Valvoline 5w30 wymieniany maksymalnie co 8tyś km lub rok. Silnik w wyśmienitej kondycji, nie pobiera oleju, skrzynia pracuje płynnie. Zawieszenie bez niepokojących dźwięków. Lakierniczo naprawdę ładna i bez rdzy, malowany był tylko przedni zderzak z powodu sporej rysy. Bezwypadkowa historia i potwierdzony przebieg. Mam również do wglądu raporty z numeru VIN. Środek czysty i zadbany. Wszystko w pełni sprawne łącznie z klimatyzacją.
Obecnie stoi na 20" RS4 z ładnymi oponami letnimi, założone dystanse JapanRacing, zimówki na OEM 17" audi też mają jeszcze sporo bieżnika.
Z góry przepraszam za słabe zdjęcia, na dniach dodam w lepszej jakości.
Po więcej informacji zachęcam do kontaktu przez telefon.