Dzień dobry, po prawie 3 latach sprzedaje swoje prywatne auto jakim jest A58T coupe z stałym napędem na 4 koła qatro i 2.0l silnikiem TFSI i automatyczną skrzynią biegów. Rozstaje się z nim ponieważ pracuje obecnie na stałe w Niemczech a nie chciałbym go tam rejestrować i ubezpieczać i opłacać podatek drogowy (wychodzi to zdecydowanie droższej niż w Polsce, a jest to 3 auto w domu). Po przejechaniu 30.0000 KM po całej Europie mogę w pełni je polecić, jest to niezawodny, dynamiczny i świetnie wyglądający pojazd. Stan techniczny oceniam na wzorowy, nie ma zadnych wycieków, prowadzenie jest precyzyjne ale nie męczące a karoseria jest sztywna co czuć podczas jazdy w zakręcie. Zaletą tego egzemplaza jest bogate wyposzawnie w skład którego wchodzi miedzy innymi:
-zewnętrzny pakiet s-line
-skrętny ksenon ze spryskiwaczami
-szyberdach
-2strefowa klimatyzacja z nawiewem na tył
-skórzana tapicerka z drewnem
-nagłośnienie B&O
-pamięć fotela kierowcy
-elektrycznie regulowane, grzane fotele
-system key less
-MMI3G+(ostatnia dostępna w a5 wersja MMI z BT i aktualnymi mapami)
-18-sto calowe felgi aluminiowe
-klapa bagażnika otwierana z pilota
-tempomat
-3 wyjścia 12v
-przyciemniany szyby tylne
Autko sprzedaje z drugim kompletem opon na zimę, dla zainteresowanych dodam tylni dyfuzor z miejscem na 4 końcówki układu wydechowego, spoiler na klapę bagażnika, 2 podwójne czarne końcówki układu wydechowego i przycisk hamulca ręcznego z funkcją auto hold, są to elementy zakupione przeze mnie i przygotowane do montażu (polakierowane) ale ze względu na to że jak już pisałem wyżej obecnie mieszkam za granica nie znalazłem czasu na montaż nowy właściciel sam podejmie decyzje jak jego zdaniem powinno wyglądać to autko ;) Zmienione zostały seryjne wysokie sprężyny na dedykowane eibachy (obniżyły one pojazd o 2,5cm dla porównania zawieszenie s-line obniża A5 o ok. 1.5cm) oprócz tego zamontowałem dystanse 25 i 20mm i wymieniłem wąskie gardło układu wydechowego jakim jest downpipe na taki nie blokujący spalin z sportowym katalizatorem więc kupujący nie musi się bać o zapach niedopalonej benzyny. Kupujący może zabrać ten autko do dowolnego mechanika lub stacje diagnostyczną. Jedyną usterko jaką musiałem usunąć była pocąca się pompa wody. Olej wymieniany co 10tys. km a miedzy wymianami dolewałem 250ml co jak na 2.0 TFSI jest świetnym wynikiem. Automatyczna skrzynia biegów działa płynnie zarówno przy zmianach na wyższe biegi jak i redukcjach. Lakier prezentuje się obłędnie ale posiada 2 drobne zarysowania które pokaże kupującemu na miejscu, podana cena nie jest ostateczna ale negocjować ją proszę podczas oględzin a nie przez telefon proszę szanujmy swój czas. Na wszystkie pytania chętnie odpowiem proszę kontaktować się telefonicznie z numerem .