Na sprzedaż trafia mocno zmodyfikowane i doinwestowane A5.
Auto kupione w 2020 roku z uszkodzonym silnikiem i turbo.
Auto przeszło kompletny mechaniczny remont z dbałością o każdy szczegół - budowane dla siebie jako szybkie daily.
Wizualnie auto przerobione na S5 (2013). Wymienione wszystkie elementy oryginalne - lampy, zderzaki, nadkola, maska, spojlery, całe wnętrze, zegary, hamulce, elementy zawieszenia.
Auto na aktualnym setupie jeździ bezawaryjnie - 370KM/500Nm,
turbo wstaje od 2000obr i trzyma ładnie górę, silnik nie bierze oleju, nic nie kopci i nie dymi - jeździ jak świeże seryjne szybkie auto (aktualne czasy podobne jak RS5, Mustang GT, Kia Stinger, Golf R). Potencjał turbo i aktualnego setupu to okolice 420KM.
Auto blacharsko bardzo zadbane, robione były drobne rysy i odpryski lakieru wraz z polerką, zero rdzy.
Lista modyfikacji auta:
- 2.0 Tfsi CDNC / tłoki Gen 3 (bez wady olejowej)
- Quattro / Stronic 7 biegów (nowa dwumasa)
- Nowy sterownik skrzyni / olej w skrzyni
- Turbo K04-64 hybryda / wirnik 46/55
- Intercooler FMIC Pro do 3.0 Tfsi / Wagner style
- Wtryski S3 / pompa HPFP AutoTech
- Nowa odma / nowy zawór DV Gen D / nowy N75
- Czerwone cewki NGK / świece Bosh Iridium DP
- Dolot FMIC 3' / zmodyfikowana puszka / filtr K&N
- Downpipe 3' / brak kata / usunięta 2 sonda
- Wydech custom 2,75' aktywny RM Motorsport (tryb cichy/głośny na pilota)
- Końcówki wydechu Akrapovic 140mm x2
- Usztywnienie skrzyni - aluminiowy dogbone
- Oil catch tank / owijka wydechu / złota folia dolot
- Sprintbooster 2.0 / dystans przepustnicy 30mm
- Wnętrze/zegary S5 (2013) (piano black)
- Fotele Sline brąz/czarny
- Gałka RS / carbon dodatki / łopatki alu
- Bang&Olufsen / Android ekran 10,25'
- Środek, halogeny, rejestracja, kierunki full Led
- Dynamiczne kierunki lusterka / semi-dynamic tył
- Lampy/zderzaki/bodykit S5 (2013)
- Zawieszenie/hamulce seryjne S5
- Nowe tarcze i klocki nawiercane Brembo Max
- Felgi Neoblade RS dystanse +15mm/+20mm
- Podświetlenie ledowe RGB podłogi na BT
- Soft ECU stage 3 - zadane 1,5b, pop&bangs
- Soft TCU stage 2 - odcinka, ciśnienie oleju, LC
Najlepsze czasy (waga auta 1725kg):
0-100km/h - 4,74s
100-200km/h - 11,86s
Przebieg:
Silnik - 23000km
Buda - 112000km
Wymiana oleju co 7500km:
- Millers CFS NT+ 5W40
- Ceramizer Xtreme co wymiana
- Pobór oleju 0,1-0,2l między wymianami (czyli praktycznie zerowy)
- Paliwo to praktycznie zawsze Shell 100
Warto wspomnieć, że praktycznie każdego nabywcę Audi A4/A5 z 1.8/2.0 TFSi czeka generalny remont silnika i rewizja skrzyni (czyli koszty rzędu 20tyś+) - tutaj ten problem jest rozwiązany, na dodatek ze znacznym bonusem mocy. Dla zainteresowanych pełna dokumentacja naprawy/tuningu i inwestycji w auto (ponad 45tyś zł).