Audi A5 z silnikiem 2.0 TDI - Quattro (stały), 170KM, bogate wyposażenie S-line między innymi, sportowe półskórzane fotele (w kolorze czarnym), wielofunkcyjna kierownica, radio AUDI MMI, nawigacja, czarna podsufitka, światła do jazdy dziennej LED. Samochód posiada 343 tysiące prawdziwego przebiegu. Użytkowany przeze mnie przez ponad 7lat. W aucie około 2 miesiące temu zostało wymienione kompletne sprzęgło (dwumasa, wysprzęglik, uszczelki - cena 5000zł - LUK), przy okazji wymiany sprzęgła wymieniony olej w skrzyni biegów ok. 2000tyś km temu. Założone nowe opony zimowe (ok. 2 miesiące temu, rok produkcji 2024) Matador 245/45/R18 (1500zł). wymieniona maglownica na nową, filtr dpf(pierburg) (ok.2500zł), to z takich większych napraw. Nie wliczam spraw wynikających z eksploatacji typu klocki, tarcze itd. olej i filtry wymieniane cyklicznie co 10 tyś km. Dla wymagających samochód wymaga poprawek lakierniczych, stąd też wynika zdecydowanie niższa kwota, którą otomoto klasyfikuje jako cenę poniżej średniej.
Wyświetla się również błąd zacinających się klap kolektora - (koszt naprawy zgodnie z wycena mechanika 200zł) oraz kilka mniejszych detali. Ogólnie auto sprawne po przeglądzie dokonanym 2 tygodnie temu, który przeszło bez żadnych trudności, śmiało można użytkować bez obaw o dokładanie pieniędzy. Zapraszam do kontaktu telefonicznego przez, który chętnie odpowiem na nurtujące pytania oraz do oględzin.