Na sprzedaż oferuję unikatowy egzemplarz Audi A5 Cabrio z 2020 roku, napędzany silnikiem 2.0 TFSI o mocy 265 KM z systemem mild hybrid (jedyna hybryda w cabrio na otomoto), skrzynią S-tronic i napędem quattro. Dzięki hybrydzie samochód lepiej startuje, pali mniej, jest dużo cichszy i nie czuć w ogóle zmiany biegów. Porównując wersję zwykłą z hybrydą, od razu czuć różnicę. To nie jest delikatna różnica.
Auto wyróżnia się topową konfiguracją wyposażenia (wersja Advanced Plus) obejmującą m.in. światła Matrix OLED, kamerę 360 stopni, nagłośnienie Bang & Olufsen, system półautonomicznego prowadzenia poziomu 2 (Jedzie idealnie środkiem pasa, przyspiesza, hamuje, zatrzymuje się, rusza), adaptacyjne zawieszenie, fotele elektryczne z pamięcią i podgrzewaniem, Virtual Cockpit, MMI Touch i wiele więcej.
Samochód został sprowadzony z USA (Floryda – ciepło czyli brak korozji), posiada pełną dokumentację i jest zarejestrowany oraz użytkowany w Polsce. Bardzo zależało mi zakupieniu modelu z dobrym wyposażeniem właśnie w pakiecie advanced plus i z bardzo dużą ilością dodatków.
Samochód uległ uszkodzeniu tylnego lewego zawieszenia. Uderzenie kołem w krawężnik tak, że weszło pod samochód. Konstrukcja nie została naruszona. Naprawa obejmowała wymianę zawieszenia tylnego lewego koła, wymianę progu oraz kosmetyczne prace blacharskie. Posiadam dokumentację zdjęciową sprzed i po naprawie – pełna przejrzystość. Obecnie stan idealny! Bardzo zadbany.
W wielu ogłoszeniach przeczytasz, że to "full opcja" – ale zachęcam: zrób checklistę według wyposażenia poniżej i porównaj sam. Sprawdź, czy którykolwiek ze sprzedawców na otomoto oferuje wyposażenie poniżej, aby nazwać swój samochód "full opcja". Różnica w cenie? Jest. Ale różnica w wyposażeniu mojego samochodu jest nieziemska.
Poniżej zamieszczam listę najważniejszych elementów wyposażenia tego egzemplarza., która wyjaśnia dlaczego nie jest to najtańsza opcja na otomoto. Poniżej dodam opis tych funkcji.
Najważniejsze wyposażenie:
✅ Matrix OLED – światła "wycinające" inne samochody z naprzeciwka i świecące dokładnie na drogę w zakrętach
✅ Kamera 360 stopni (widok z góry + widok na każde koło z osobna) - żaden egzemplarz na otomoto tego nie ma
✅ Nagłośnienie Bang & Olufsen 3D tylko jedna sztuka to ma
✅ Półautonomiczne prowadzenie poziomu 2 (jedzie w środku pasa zamiast "odbijać" się od linii, skręca, utrzymuje odległość) - żaden egzemplarz na otomoto tego nie ma
✅ Traffic Jam Assist – jazda w korku (rusza natychmiast) - żaden egzemplarz na otomoto tego nie ma
✅ Asystent utrzymania pasa i rozpoznawania znaków
✅ Napęd quattro
✅ Skrzynia S-tronic 7-biegowa
✅ Silnik 2.0 TFSI 265 KM + MHEV (szybsze przyspieszenie, cichszy w środku, dużo mniej wstrząsów, mniejsze spalanie) - nie ma ani jednej hybrydy w cabrio na otomoto
✅ Zawieszenie adaptacyjne z Audi Drive Select (rzeczywiście zmienia utwardzenie zawieszenia, analizuje drogę przed samochodem i zmienia charakterystykę silnika) - żaden egzemplarz na otomoto tego nie ma
✅ Virtual Cockpit (w pełni cyfrowe zegary, z możliwością wyświetlania nawigacji i danych jazdy w różnych trybach widoku)
✅ MMI Touch Response + Apple CarPlay / Android Auto
✅ Fotele sportowe skórzane (szare), elektryczne, z pamięcią i podgrzewaniem
✅ Podgrzewana skórzana kierownica z łopatkami zmiany biegów
✅ Keyless Go + komfortowy dostęp
✅ Klimatyzacja 3-strefowa
✅ Ambientowe oświetlenie wnętrza - żaden egzemplarz na otomoto tego nie ma
✅ Elektrycznie sterowany dach całoroczny - wielowarstwowy
✅ Elektrycznie składane, podgrzewane lusterka
✅ Wskaźnik ciśnienia w oponach
✅ Czujniki przód + tył z wizualizacją trajektorii
✅ Nowe opony na felgach 18”
W razie czego mam zdjęcia – mogę pokazać, co i jak. Nie ukrywam, że średnio się na tym znam, ale samochód po naprawie był odbierany razem ze specjalistą. Auto zostało normalnie zarejestrowane w Polsce, posiada aktualne badanie techniczne ważne do 31.10.2025, jest w pełni sprawne i użytkowane na co dzień. Wszystkie lampy zostały zmienione na europejskie, więc nie ma żadnych problemów z przeglądem. Nawet menu w samochodzie jest w języku polskim.
Sprzedaż jest prywatna, od lekarza.
Powód? Powiększa się nasza rodzina i zamówiłam już nowy, większy, trochę mniej ekstrawagancki i bardziej praktyczny samochód – taki, do którego bez problemu zmieszczę fotelik, choć tutaj w audi też są Isofixy z tyłu. Nowe auto zostało już zamówione w salonie, więc nie jestem „przyciśnięta do ściany” i nie potrzebuję gotówki na już.
Półautonomiczna jazda – poziom 2, a nie tylko ostrzeżenia
Auto wyposażone jest w system półautonomicznego prowadzenia poziomu 2, który samodzielnie utrzymuje tor jazdy środkiem pasa, skręca w zakrętach, utrzymuje odległość od poprzedzającego pojazdu, przyspiesza i hamuje – także w korku. Można spuścić ręce z kierownicy, a samochód sam poradzi sobie z większością sytuacji na drodze, oczywiście pod warunkiem zachowania nadzoru przez kierowcę.
To nie jest system ostrzegania przed zjechaniem z pasa, który tylko odbija kierownicą, gdy „wypadniemy” z linii – jak błędnie opisano w jednym z ogłoszeń innych A5 Cabrio na Otomoto.
To również nie jest tylko martwe pole w lusterku.
To realna, aktywna asysta kierowania – auto naprawdę samo prowadzi środkiem pasa, co w połączeniu z Traffic Jam Assist daje niesamowity komfort w korkach i trasie.
Żaden z innych egzemplarzy Audi A5 Cabrio dostępnych obecnie na Otomoto nie oferuje tej funkcji.
To unikalne wyposażenie, które działa wyłącznie w samochodach z odpowiednim zestawem czujników, kamer, adaptacyjnym tempomatem i aktywnym systemem kierowania.
Kamera 360° – pełna kontrola jak w grze komputerowej
Samochód wyposażony jest w pełny system kamer 360 stopni, który daje znacznie więcej niż tylko widok z tyłu. Po wrzuceniu wstecznego biegu możesz samodzielnie wybrać widok kamery, m.in.:
✅ przednie lewe i prawe koło (np. przy podjeżdżaniu do krawężnika),
✅ tylne lewe i prawe koło,
✅ pełny przód lub pełny tył,
✅ albo widok z góry – wirtualny rzut 3D na cały samochód, generowany na podstawie obrazu ze wszystkich kamer.