Cześć, z tej strony Beata :)
Sprzedaję swoje prywatne Audi A6 C7, które dzielnie i bez jakichkolwiek, nawet najmniejszych problemów, przejechało ze mną ok. 160tys km od momentu zakupu w 2020 roku. Samochód był sprowadzony z Belgii z minimalnym przebiegiem i lekkim uszkodzeniem lewego przedniego narożnika. Oczywiście, posiadam pełną dokumentację zdjęciową. Żadna poduszka powietrzna nie była wystrzelona, a wspomniane uszkodzenia były kosmetyczne.
Od tamtej pory Audi było tylko i wyłącznie w moich rękach. Służyło mi do codziennej jazdy, pracy (z racji prowadzonej działalności dość często robiło trasy) oraz na rodzinne wyjazdy urlopowe. Co za tym idzie, zawsze, ale to zawsze musiało być sprawne, a ja musiałam mieć 100% pewności, że zawsze dotrę do celu.
Samochód był regularnie serwisowany, średnio co 12tys km wymieniany olej oraz filtry. Tylko w tym roku w aucie zostały wykonane takie czynności jak:
- wymieniony kompletny rozrząd (ok. 30tys km),
- tarcze i klocki hamulcowe przód (ok. 30tys km),
- tarcze i klocki hamulcowe tył (ok. 30tys km),
- wymienione oryginalne sprężyny na obniżające Eibach Pro Kit -30mm (ok. 20tys km), oryginalne oddaję wraz z autem,
- wymieniona przednia atrapa zderzaka na plaster miodu, oryginalną oddaję wraz z autem,
- wykonany całkowity dechroming - wszystkie chromowane elementy zostały profesjonalnie oklejone czarną folią w połysku,
- wymienione pojedyncze elementy zawieszenia, które tego wymagały.
Jako, że lubię grę w otwarte karty, muszę wspomnieć również, że w tym roku w okresie wiosennym, oddawałam Audi do serwisu lakierniczego, gdzie powtórnie lakierowane były maska oraz przedni zderzak. Powód? Czarny lakier i dosyć spora ilość odprysków od kamieni nie pozwalały mi przejść obok tego obojętnie. Oczywiście na wykonaną usługę posiadam stosowną fakturę.
Na zdjęciach auto prezentuje się na 20" oryginalnych alufelgach Audi z oponami letnimi. Aktualnie, samochód ma już założony zestaw 18" kół zimowych, oczywiście na alufelgach. Do auta są dwa komplety dywaników (oryginalne welurowe oraz dobre jakościowo gumowe zamienniki), 2 komplety kół, 2 piloty, dokumentacja. Nigdy nie prowadziłam książki serwisowej, a auto zawsze było serwisowane w zaprzyjaźnionych serwisach mechanicznych. Oryginalność przebiegu i historii auta można zweryfikować w CEPiK-u wpisując nr VIN, nr rejestracyjny auta oraz datę I rejestracji, które podane są w tym ogłoszeniu.
Uważam, że na dzień dzisiejszy samochód jest w bardzo dobrym stanie. Zbliża się wymiana oleju i filtrów w skrzyni biegów , które mam zakupione i przekazuje razem z Audi. Auto jest w dalszym użytkowaniu każdego dnia, ale z racji prowadzonej działalności, musiałam zakupić nowe autko, które już stoi na podwórku, stąd też powód sprzedaży Audi.
Sprzedaję auto, które znam naprawdę bardzo dobrze i znam również wartość takiego egzemplarza, dlatego bardzo proszę nie pisać i nie dzwonić z rozbrajająco śmiesznymi ofertami, a także nie pytać przez telefon "Za ile pójdzie". Jesteś zainteresowany zakupem mojego Audi? Zadzwoń, umów się na oględziny i przejażdżkę, a będziemy rozmawiać.
Sprzedaję na podstawie faktury VAT-marża (kupujący zwolniony z zapłaty podatku PCC-3 2%).
Zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Pozdrawiam, Beata.