Sprzedam Audi A6 C7 Prestige
Samochód pochodzi z USA.
3.0 TFSI stage 2, 437 koni
Najlepsza skrzynia ZF8-HP
Napęd QUATTRO
0-100 poniżej 5s
Max wyposażenie.
Na początek najważniejsze informacje:
Samochód nosi ślady normalnego użytkowania adekwatnego do przebiegu, natomiast jest zadbany, niezniszczony, Bardzo ładnie się prezentuje, jest sprawny i nie wymaga inwestycji. Skrzynia działa idealnie, rozrząd nie wykazuje objawów konieczności wymiany.
Samochód pochodzi z USA, przypłynął do Polski w 2021r jako "run and drive" z uszkodzeniem przodu oraz przetartym bokiem. Uszkodzeń konstrukcyjnych (wygięte podłużnice itd) nie było, poduszki również nie wystrzeliły. Zdjęcia uszkodzeń są dostępne po wpisaniu VIN w google, na życzenie wyślę raport carfax. W Stanach był tylko jeden właściciel od nowości, raporty zawierają historię przebiegu oraz serwisu. Po przyjeździe Audi było naprawione zgodnie ze sztuką a nie "po taniości". Podczas naprawy Audi poddano modyfikacjom na które nie żałowano pieniędzy, przez co zdecydowania wyróżnia się na tle innych A6.
Samochód ma cały body kit S6 - zderzaki, grille, progi, listwy progowe, dywaniki etc. Nacinane sportowe tarcze EBC z klockami Yellow i bardzo ładne koła 20 calowe od S6. Podwójne wydechy (prawdziwe, to nie atrapy). Zawieszenie w wersji Prestige jest już fabrycznie niższe i twardsze, więc nie było potrzeby ingerencji.
A6 oczywiście "S-szóstki" nie udaje ale przez wielu jest mylony szczególnie po wyprzedzeniu :) Zdecydowanie różni się od "zwykłego" A6 i skupia uwagę przechodniów. Jest przy tym nadal eleganckim samochodem pasującym "na co dzień". Ot taki "sleeper" który nie krzyczy wkoło swoją mocą ale w razie potrzeby jest czym "utrzeć nosa" :) Oferuje przy tym gigantyczny zapas mocy przy całkiem rozsądnych kosztach eksploatacji.
Nic nie jest "przesadzone" - nie znajdziesz tu elementów pseudotuningu (chińskie wydechy, lotki czy inne dziadostwo).
Wyposażenie bardzo bogate. Najwyższy wariant "Prestige ".
Z ważniejszych elementów: fotele skóra perforowana z wentylacją grzaniem i pamięcią, nagłośnienie Bang Olufsen (wartość używanego zestawu 10 000zł), szyberdach, kamera, czujniki parkowania P+T+martwe pole, dostęp bezkluczykowy, pełne zegary, oświetlenie wnętrza ambient, 3 strefy klimatyzacji. Lampy europejskie bixenon (soczewka skrętna i doświetlanie zakrętów). Można tak jeszcze długo wymieniać.
Samochód po modyfikacji Stage 2, generuje 434-440PS - wyniki z dwóch hamowni. Osiąga 100km/h poniżej 5s. Dla mniej wtajemniczonych, jest to bezpieczna dla silnika modyfikacja wykonana przez tysiące użytkowników na całym świecie, polegająca na zmianie koła kompresora, oraz zestrojeniu map sterownika silnika i skrzyni. W tej kwestii fakt że auto pochodzi z USA jest dużym plusem, ponieważ ma niezawodną skrzynię Tiptronic ZF8-HP z konwerterem która radzi sobie z dużo większymi momentami obrotowymi (katalogowo 750NM) i ma bardzo dobre opinie, montowana także w dużo mocniejszych samochodach różnych marek. Europejskie wersje mają natomiast skrzynię S-Tronic DSG która z samej natury swojej konstrukcji nie radzi sobie z podniesioną mocą, a jej awaria jest potencjalną katastrofą.
Jak widać na zdjęciach, samochód prezentuje się świetnie.
Oczywiście posiada ślady normalnej eksploatacji bo przecież nie jest nowy.
Niemniej nic nie jest zniszczone, zużyte. Zdecydowanie można powiedzieć że jest zadbany.
Proszę zwrócić uwagę na niewielki przebieg. W 3.0 TFSI interwał wymiany rozrządu wypada zazwyczaj na 200-250tyś km i z racji konstrukcji w silniku V6 to dosyć duży koszt (przedział 10-15 tyś zł). - tak więc tu jeszcze długo spokój :). Warto wziąć to pod uwagę porównując mój egzemplarz z tymi "najtańszymi z internetów".
Audi jest w ciągłej eksploatacji. Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.
Przy rozsądnym traktowaniu spalanie jest całkiem akceptowalne.
Przy 140 na autostradzie mieści się w 7 litrach.
W trybie mieszanym ze sporadycznym mocniejszym wyprzedzeniem, wychodzi 9-10 litrów - tak też samochód jest używany.
Przy dynamicznej jeździe spalanie oczywiście wzrasta, ale to już zależy od kierowcy.
Biorąc pod uwagę moc, napęd quattro oraz wielkość samochodu, uważam że to są bardzo dobre wyniki, chyba najniższe wśród samochodów o mocy 400+.
Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.
Do samochodu mam opony zimowe (do dogadania).
Wyrażam zgodę na kontrolę w dowolnym miejscu, pomiary czujnikiem lakieru, oraz wszelkie czynności pozwalające ocenić stan samochodu. Nie mam nic do ukrycia :)
Cena podlega negocjacji.
Proszę tylko o poważne telefony.
Ze względu na moc samochodu, przejażdżka w roli kierowcy możliwa tylko z gotówką przy sobie.