Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14

1 / 15

Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14

Najważniejsze

Przebieg

148 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

333 KM

Opis

Sprzedam Audi A6 C7 Prestige

Samochód pochodzi z USA.

3.0 TFSI stage 2, 437 koni

Najlepsza skrzynia ZF8-HP

Napęd QUATTRO

0-100 poniżej 5s

Max wyposażenie.


Na początek najważniejsze informacje:

Samochód nosi ślady normalnego użytkowania adekwatnego do przebiegu, natomiast jest zadbany, niezniszczony, Bardzo ładnie się prezentuje, jest sprawny i nie wymaga inwestycji. Skrzynia działa idealnie, rozrząd nie wykazuje objawów konieczności wymiany.


Samochód pochodzi z USA, przypłynął do Polski w 2021r jako "run and drive" z uszkodzeniem przodu oraz przetartym bokiem. Uszkodzeń konstrukcyjnych (wygięte podłużnice itd) nie było, poduszki również nie wystrzeliły. Zdjęcia uszkodzeń są dostępne po wpisaniu VIN w google, na życzenie wyślę raport carfax. W Stanach był tylko jeden właściciel od nowości, raporty zawierają historię przebiegu oraz serwisu. Po przyjeździe Audi było naprawione zgodnie ze sztuką a nie "po taniości". Podczas naprawy Audi poddano modyfikacjom na które nie żałowano pieniędzy, przez co zdecydowania wyróżnia się na tle innych A6.

Samochód ma cały body kit S6 - zderzaki, grille, progi, listwy progowe, dywaniki etc. Nacinane sportowe tarcze EBC z klockami Yellow i bardzo ładne koła 20 calowe od S6. Podwójne wydechy (prawdziwe, to nie atrapy). Zawieszenie w wersji Prestige jest już fabrycznie niższe i twardsze, więc nie było potrzeby ingerencji.

A6 oczywiście "S-szóstki" nie udaje ale przez wielu jest mylony szczególnie po wyprzedzeniu :) Zdecydowanie różni się od "zwykłego" A6 i skupia uwagę przechodniów. Jest przy tym nadal eleganckim samochodem pasującym "na co dzień". Ot taki "sleeper" który nie krzyczy wkoło swoją mocą ale w razie potrzeby jest czym "utrzeć nosa" :) Oferuje przy tym gigantyczny zapas mocy przy całkiem rozsądnych kosztach eksploatacji.

Nic nie jest "przesadzone" - nie znajdziesz tu elementów pseudotuningu (chińskie wydechy, lotki czy inne dziadostwo).




Wyposażenie bardzo bogate. Najwyższy wariant "Prestige ".

Z ważniejszych elementów: fotele skóra perforowana z wentylacją grzaniem i pamięcią, nagłośnienie Bang Olufsen (wartość używanego zestawu 10 000zł), szyberdach, kamera, czujniki parkowania P+T+martwe pole, dostęp bezkluczykowy, pełne zegary, oświetlenie wnętrza ambient, 3 strefy klimatyzacji. Lampy europejskie bixenon (soczewka skrętna i doświetlanie zakrętów). Można tak jeszcze długo wymieniać.


Samochód po modyfikacji Stage 2, generuje 434-440PS - wyniki z dwóch hamowni. Osiąga 100km/h poniżej 5s. Dla mniej wtajemniczonych, jest to bezpieczna dla silnika modyfikacja wykonana przez tysiące użytkowników na całym świecie, polegająca na zmianie koła kompresora, oraz zestrojeniu map sterownika silnika i skrzyni. W tej kwestii fakt że auto pochodzi z USA jest dużym plusem, ponieważ ma niezawodną skrzynię Tiptronic ZF8-HP z konwerterem która radzi sobie z dużo większymi momentami obrotowymi (katalogowo 750NM) i ma bardzo dobre opinie, montowana także w dużo mocniejszych samochodach różnych marek. Europejskie wersje mają natomiast skrzynię S-Tronic DSG która z samej natury swojej konstrukcji nie radzi sobie z podniesioną mocą, a jej awaria jest potencjalną katastrofą.


Jak widać na zdjęciach, samochód prezentuje się świetnie.

Oczywiście posiada ślady normalnej eksploatacji bo przecież nie jest nowy.

Niemniej nic nie jest zniszczone, zużyte. Zdecydowanie można powiedzieć że jest zadbany.


Proszę zwrócić uwagę na niewielki przebieg. W 3.0 TFSI interwał wymiany rozrządu wypada zazwyczaj na 200-250tyś km i z racji konstrukcji w silniku V6 to dosyć duży koszt (przedział 10-15 tyś zł). - tak więc tu jeszcze długo spokój :). Warto wziąć to pod uwagę porównując mój egzemplarz z tymi "najtańszymi z internetów".


Audi jest w ciągłej eksploatacji. Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.

Przy rozsądnym traktowaniu spalanie jest całkiem akceptowalne.

Przy 140 na autostradzie mieści się w 7 litrach.

W trybie mieszanym ze sporadycznym mocniejszym wyprzedzeniem, wychodzi 9-10 litrów - tak też samochód jest używany.

Przy dynamicznej jeździe spalanie oczywiście wzrasta, ale to już zależy od kierowcy.

Biorąc pod uwagę moc, napęd quattro oraz wielkość samochodu, uważam że to są bardzo dobre wyniki, chyba najniższe wśród samochodów o mocy 400+.


Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.

Do samochodu mam opony zimowe (do dogadania).

Wyrażam zgodę na kontrolę w dowolnym miejscu, pomiary czujnikiem lakieru, oraz wszelkie czynności pozwalające ocenić stan samochodu. Nie mam nic do ukrycia :)


Cena podlega negocjacji.

Proszę tylko o poważne telefony.

Ze względu na moc samochodu, przejażdżka w roli kierowcy możliwa tylko z gotówką przy sobie.



 

4 listopada 2024 18:28

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2012

Model pojazdu

A6

Wersja

3.0 TFSI Quattro S tronic

Generacja

C7 (2011-2018)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

50400

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Damian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Strzelce Opolskie, strzelecki, Opolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store