Sprzedam Audi A6 C7
Samochód pochodzi z USA.
3.0 TFSI stage 2
Moc 437 PS
Najlepsza skrzynia ZF8-HP
Napęd QUATTRO
0-100 poniżej 5s
Max wyposażenie.
Na początek najważniejsze informacje:
Samochód nosi ślady normalnego użytkowania adekwatnego do przebiegu, natomiast jest zadbany, niezniszczony, Bardzo ładnie się prezentuje, jest sprawny i nie wymaga inwestycji. Skrzynia działa idealnie, rozrząd nie wykazuje objawów konieczności wymiany.
Samochód pochodzi z USA, przypłynął do Polski w 2021r jako "run and drive" z uszkodzeniem przodu oraz przetartym bokiem. Uszkodzeń konstrukcyjnych (wygięte podłużnice itd) nie było, poduszki również nie wystrzeliły. Zdjęcia uszkodzeń są dostępne po wpisaniu VIN w google. Na życzenie wysyłam raport carfax. W Stanach był tylko jeden właściciel od nowości, raporty zawierają historię przebiegu oraz serwisu. Po przyjeździe Audi było naprawione zgodnie ze sztuką a nie "po taniości". Przy naprawie Audi poddano modyfikacjom na które nie żałowano pieniędzy, przez co zdecydowania wyróżnia się na tle innych A6.
Samochód ma cały body kit S6 - zderzaki, grill, progi, listwy progowe, dywaniki etc. Nacinane sportowe tarcze EBC z klockami Yellow i bardzo ładne koła 20 calowe od S6. Podwójne wydechy (nie, to nie atrapy). Zawieszenie w wersji 3.0T jest już fabrycznie niższe i twardsze, więc nie było potrzeby ingerencji.
Dzięki modyfikacjom Audi zdecydowanie różni się od "zwykłego" A6 i skupia uwagę przechodniów. Jest przy tym nadal eleganckim samochodem pasującym "na co dzień". Ot taki "sleeper" który nie krzyczy wkoło swoją mocą ale w razie potrzeby jest czym "utrzeć nosa" :) Oferuje przy tym gigantyczny zapas mocy przy całkiem rozsądnych kosztach eksploatacji.
Nic nie jest "przesadzone" - nie znajdziesz tu elementów pseudotuningu (puste wydechy, lotki czy inne dziadostwo).
A6 oczywiście "S-szóstki" nie udaje ale przez wielu jest mylony szczególnie po wyprzedzeniu :)
Wyposażenie bardzo bogate. Najwyższy wariant "Premium Plus".
Z ważniejszych elementów: fotele skóra perforowana z wentylacją grzaniem i pamięcią, nagłośnienie Bang Olufsen (wartość używanego zestawu 10 000zł), szyberdach, kamera, czujniki parkowania P+5 oraz martwego pola w lusterkach, dostęp bezkluczykowy, pełne zegary, oświetlenie wnętrza ambient, 3 strefy klimatyzacji. Można tak jeszcze długo wymieniać.
Lampy homologowane europejskie bixenon (z soczewką skrętną i doświetlaniem zakrętów)
Samochód po modyfikacji Stage 2, generuje 437PS i osiąga 100km/h poniżej 5s. Dla mniej wtajemniczonych, jest to bezpieczna dla silnika modyfikacja wykonana przez tysiące użytkowników na całym świecie, polegająca na zmianie koła kompresora, oraz wgraniu map do sterownika silnika i skrzyni. W tej kwestii fakt że auto pochodzi ze Stanów jest dużym plusem, ponieważ ma niezawodną skrzynię Tiptronic ZF8-HP z konwerterem która radzi sobie z dużo większymi momentami obrotowymi i ma bardzo dobre opinie, montowana także w dużo mocniejszych samochodach wielu marek. Europejskie wersje mają natomiast skrzynię S-Tronic DSG która z samej natury swojej konstrukcji nie radzi sobie z podniesioną mocą, a jej awaria jest potencjalną katastrofą.
Jak widać na zdjęciach, samochód prezentuje się świetnie.
Oczywiście posiada ślady normalnej eksploatacji bo przecież nie jest nowy.
Niemniej nic nie jest zniszczone, zużyte. Zdecydowanie można powiedzieć że jest zadbany.
Proszę zwrócić uwagę na niewielki przebieg który jest dodatkowym atutem. W 3.0 TFSI interwał wymiany rozrządu wypada zazwyczaj na 200-250tyś km i z racji konstrukcji w silniku V6 to dosyć droga przyjemność (przedział 10-15 tyś zł). - tak więc tu jeszcze długo spokój :). Warto wziąć to pod uwagę porównując mój egzemplarz z tymi "najtańszymi z internetów".
Audi jest w ciągłej eksploatacji. Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.
Przy rozsądnym traktowaniu spalanie jest całkiem akceptowalne.
Przy 140 na autostradzie mieści się w 7 litrach.
W trybie mieszanym ze sporadycznym mocniejszym wciśnięciem gazu podczas wyprzedzania, wychodzi 9-10 litrów (tak też samochód był używany).
Przy dynamicznej jeździe spalanie oczywiście wzrasta, ale to już zależy od kierowcy.
Biorąc pod uwagę moc, napęd quattro oraz wielkość samochodu, uważam że to są bardzo dobre wyniki, chyba najniższe wśród samochodów o mocy 400+.
Nie wymieniam, nie handluję.
Powodem sprzedaży jest zakup hybrydy plugin.
Do samochodu w cenie koła zimowe 19 calowe z dobrymi oponami.
Mogę sprzedać taniej z jednym kompletem kół.
Wyrażam zgodę na kontrolę w dowolnym miejscu, pomiary czujnikiem lakieru, oraz wszelkie czynności pozwalające ocenić stan samochodu. Nie mam nic do ukrycia :)
Cena podlega negocjacji.
Proszę tylko o poważne telefony.
Jeśli chcesz się tylko przejechać sportowym samochodem, nie ma takiej możliwości - proszę szanuj mój czas.
Ze względu na moc samochodu, przejażdżka w roli kierowcy możliwa tylko z gotówką przy sobie.