Witam,
Szukasz pięknego, pewnego oraz na bieżąco serwisowanego auta, to zapraszam do poniższego opisu oraz finalnie do zakupu…
Zapewniam, iż auto nie wymaga nakładu finansowego i że daje nieporównanie dużo przyjemności z prowadzenia kierowcy oraz podróżowania pozostałym pasażerom w porównaniu do ceny samochodu.
Przedmiotem ogłoszenia jest Audi A6 z niezawodnym silnikiem 3.0 tfsi oraz pancerną skrzynią biegów Tiptronic. Auto zostało wyprodukowane w 2015 roku, natomiast jest to rocznik modelowy 2016. Aktualny przebieg to 148 338 km. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Auto sprowadzałem pod siebie. Wersja Premium Plus. Z wyposażenia to między innymi S-Line, szyby akustyczne/dźwiękoszczelne (podwójne klejone -> dzięki tej opcji nawet przy wyższych prędkościach jest bardzo cicho w aucie), keyless Go (dostęp bezkluczykowy), kierownica podgrzewana oraz regulowana elektrycznie z pamięcią, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, lampy w technologii full led, naturalna piękna skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, łopatki do zmiany biegów, szyberdach, asystent martwego pola, nagłośnienie Bose…
Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wszystko działa bez zastrzeżeń.
Dodatkowo, przed sprzedażą auto zostało gruntownie wyczyszczone w środku wraz z impregnacją skórzanej tapicerki za pomocą preparatów firmy ‘Manufaktura Wosku’. Powłoka lakiernicza cyklicznie podlegała korekcie lakieru bardzo dobrą chemia firmy ‘Menzerna’ oraz zabezpieczane ceramiką. Przed sprzedażą powłoka lakiernicza będzie świeżo po korekcie gotowe do nałożenia powłoki czy wosku przez nowego Właściciela.
Serwis olejowy zrobiony został pod koniec listopada 2024 roku - tuż przed sprzedażą, tak aby nowy Właściciel mógł się cieszyć gotowym do jazdy autem. Aby auto długo i bezproblemowo służyło na koniec sierpnia 2023 roku dokonano wymiany oleju w skrzyni biegów + dyferencjale przednim oraz tylnym (aby zapewnić pełne bezpieczeństwo skrzyni, wykonałem wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta ZF w znanym serwisie w Warszawie - faktura na blisko 6 tys. zł).
Nie jestem handlarzem, ale prawdziwym miłośnikiem motoryzacji. Auto zakupiłem na aukcji 27.10.2020 roku od ubezpieczyciela w USA (poduszki nie wystrzelone, podłużnice oraz belka/wzmocnienie przednie całe). Auto specjalnie i z pełną świadomością zostało wyselekcjonowane i zakupiłem celowo z takim uszkodzeniem i naprawa została wykonana w zaprzyjaźnionym warsztacie z zachowaniem największej staranności. Od tego czasu samochodem zrobiłem blisko 59 000 km. Auto przez ten czas dało się poznać jako bezawaryjne, bez problemowe oraz mega komfortowe, no i ten silnik… Naprawdę ciężko porównywać 2.0 tfsi vs. 3.0 tfsi, a przy tym, zużycie paliwa jest na akceptowalnym poziomie. Wiele osób dopytuje o spalanie, więc od razu uspokoję, moja średnia z 43 639 km to 11,2 l (dla zainteresowanych historia widoczna na komputerze pokładowym) chciałem tylko dodać to co najważniejsze, jak ten dystans został pokonany – codzienne dojazdy do pracy do centrum Warszawy w porannych korkach (więc warunki mało sprzyjające dla tej jednostki) oraz weekendowe wypady z autostradowymi prędkościami.
Osoby obawiające się 3.0 tfsi (mój ma oznaczenie CREC) lub aut pochodzenia z USA zapraszam do kontaktu, chętnie opowiem o przewadze nad 2.0 o skrzyni biegów tiptronic oraz o swoich doświadczeniach z autami z tego rynku, btw kolejne auto które już stoi na moim podjeździe również pochodzi zza wielkiej wody.
Auto przeszło pełną konwersję, przednie lampy w technologii full led zostały wymienione na europejskie, tylnie przerobione (pływające kierunki), odblokowane zostały m.in. Android Auto, Apple Carplay, możliwość oglądania filmów podczas jazdy…
Z uwagi na zakup nowego auta, przez ostatnie 3 m-ce auto stoi praktycznie nieużywane w garażu -> to też jest przyczyną sprzedaży.
Gdybym nie odbierał proszę o sms, oddzwonię (niestety charakter pracy czasami nie pozwala mi odebrać tel.)
Gorąco zachęcam do zakupu auta.
Szczegóły serwisowe:
29.06.2015 - Pierwsza rejestracja za granicą
28.06.2016 – Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 20 703 km,
06.07.2017 – Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 38 790 km,
06.09.2018 – Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 59 922 km,
12.10.2019 – okresowe badanie techniczne przy przebiegu 77 171 km,
27.10.2020 - Pierwszy właściciel w Polsce
12.02.2021 – Pierwsza rejestracja w Polsce
17.03.2021 - Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 89 588 km,
16.03.2022 - Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 109 887 km,
23.03.2023 - Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 126 010 km,
25.03.2024 - Okresowe badanie techniczne przy przebiegu 141 387 km.
Historia serwisowa:
23.06.2015 – przy przebiegu 21 km, serwis przed wydaniem auta pierwszemu właścicielowi,
25.11.2015 – przy przebiegu 8 887 km - serwis olejowy + filtry,
21.09.2016 – przy przebiegu 24 687 km - serwis olejowy + serwis szyberdachu + filtry,
31.08.2017 – przy przebiegu 41 239 km – serwis olejowy, wymiana płynu hamulcowego + filtry,
10.07.2018 – przy przebiegu 56 853 km – serwis olejowy + filtry,
30.07.2019 – przy przebiegu 73 160 km – serwis olejowy + wymiana płynu hamulcowego + filtry,
16.05.2020 – przy przebiegu 87 749 km – serwis olejowy + filtry,
10.03.2021 – przy odbiorze przy przebiegu 89 580 km -> serwis olejowy + filtry,
18.11.2021 – przy przebiegu 103 523 km -> serwis olejowy + filtry,
10.02.2022 - przy przebiegu 108 093 km - wymiana klocków hamulcowych tył,
14.06.2022 - przy przebiegu 114 000 km - serwis olejowy + filtry + wymiana przewodu zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego,
16.07.2022 - przy przebiegu 115 000 km - wymiana klocków hamulcowych przód + wymiana płynu hamulcowego,
01.06.2023 - przy przebiegu 127 939 km - serwis olejowy + filtry,
31.08.2023 - przy przebiegu 132 014 km - serwis olejowy skrzyni biegów + dyferencjału przedniego i tylnego,
28.11.2023 - przy przebiegu 137 419 km - serwis olejowy + filtry,
22.11.2024 - przy przebiegu 148 254 km - serwis olejowy + filtry.