Witam
Na sprzedaż oferuje moją Audi A6 C7 w wersji Allroad z Niemieckiego salonu z dynamicznym silnikiem 3.0 TDI w niezawodnej 245 konnej wersji.
W rodzinie posiadamy go od 4 lat. Serwisowany na bieżąco, garażowany. Auto do przebiegu 220 tys.km służyło do pokonywania tras Polska - Szwajcaria, Polska - Niemcy przez poprzedniego właściciela w celach biznesowych. Aktualnie samochód przez większość czasu stoi w garażu i jest użytkowany wtedy gdy trzeba pokonywać dłuższe podróże. Na co dzień użytkuje Audi A1 z benzynowym silnikiem.
Audi z zewnątrz jak i wewnątrz jak na 10 letnie auto jest utrzymane w stanie perfekcyjnym. Osobiście uważam, że ciężko będzie znaleźć egzemplarz w jeszcze lepszym stanie. Wnętrze jest czyste i pachnące, fotele bez żadnych przetarć, spękań czy dziur, podświetlane progi sprawne, wszystkie ambient również, różne elementy plastikowe, w tym kratki nawiewu i inne detale niepodrapane, niepopękane. Z zewnątrz lakier w bardzo dobrej kondycji zważając na przebieg głównie autostradowy. Powłoka ceramiczna nałożona w maju tego roku.
Mechanicznie nie mam zastrzeżeń. Silnik pracuje kulturalnie. Nie wydaje niepokojących dźwięków, pracuje równo, nie szarpie, nie pali kropli oleju czy innych płynów, nie dymi bez znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły itp. oryginalny rozrząd, w opinii dwóch warsztatów nie ma mowy o potrzebie jego wymiany! olej jak i filtry (ostatnio wraz z paliwowym) wymieniane co ok. 11tys. km. W ostatnim czasie wymieniony akumulator na dedykowany AGM Varty, oraz nowe klocki hamulcowe. Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze bezproblemowo i bezpiecznie podróżuje nim czy to w góry czy nad morze.
Auto prowadzi się pewnie, zawieszenie bez luzów, nie puka, nie ściąga. Pneumatyka sprawna 100%, obniża się, podwyższa, trzyma ciśnienie itp. Dwusprzęgłowa siedmiobiegowaq skrzynia s-tronic (dsg) zmienia biegi płynnie, nie szarpie, nie głupieje bez względu czy jest w trybie D czy S.
Dzięki dużemu silnikowi diesla w połączeniu z tą skrzynią i pneumatycznym zawieszeniu podróże są komfortowe a spalanie przy prędkości autostradowej wynosi 7,5l a do 90 km/h 6,5l
Dodatkowym przyjemnym dla ucha atutem jest aktywny wydech, który można włączać i wyłączać w dowolnym momencie zmieniając tryby jazdy.
Uważam, że wersja Allroad jest dużo ciekawsza i oferuje sobą więcej od podstawowej wersja A6. Samochód prezentuje się znacznie lepiej, przede wszystkim jest szerszy, wyróżnia się chromowany grill oraz aluminiowe wstawki w zderzaku przednim i tylnym. Na zdjęciach zawieszenie jest w trybie komfort ( i takim też głównie jeżdżę ) można go jeszcze obniżyć lub wyraźnie podnieść za pomocą jednego kliknięcia.
Auto sprzedaje z czystym sumieniem, wiem, że nowy właściciel będzie z niego zadowolony.
Jestem osobą prywatną, więc sprzedaż samochodu jest na umowę kupna sprzedaży.
Po jeszcze więcej szczegółów proszę dzwonić.
Na oględziny zapraszam zdecydowane osoby, szanujmy swój czas.
Pozdrawiam :)